آرشیو اردیبهشت ماه 1403

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ربات های اتوماسیون خانگی به طور فزاینده ای به خانه های شخصی حمله می کنند. امروزه اکثریت زیادی از کارهای خانگی به لطف دستگاه های هوشمند و کارآمد آسان تر می شوند. جاروبرقی ربات یا جاروبرقی متصل به جای سلف مکانیکی خود به طور مستقل عمل می کند. تمام وظایف محول شده از جمله گردگیری، جارو کردن و پاک کردن را بدون دخالت انسان انجام می دهد. دستگاه در زمان های مورد نظر و در مسیری که از قبل تعریف شده است به طور خودکار روشن می شود. ایده های اتوماسیون خانگی نیز در آشپزخانه استفاده می شود تا زندگی روزمره شما را آسان تر کند. نمونه‌های اتوماسیون خانگی نیز بی‌شماری هستند، فقط می‌توان به قهوه‌ساز مستقلی اشاره کرد که قهوه شما را هنگام بیدار شدن آماده می‌کند، ربات آشپزخانه چند منظوره که دستور العمل‌های موجود در اینترنت را ایجاد می‌کند یا فر هوشمندی که می‌توان از راه دور کنترل کرد و زمان پخت و پز را تنظیم می‌کند. درجه حرارت بسته به ظروف هوشمند سازی منازل

سوئیچ ها و سوکت های متصل


سوئیچ متصل از نصب اتوماسیون خانگی یک خانه جدایی ناپذیر است. ساده، در دسترس و آسان برای راه اندازی، اولین قدم به سمت خودکار کردن خانه شما است. متصل به مرکز کنترل خانه متصل، مسئول روشن یا خاموش کردن تجهیزات الکتریکی مانند چراغ ها و کرکره های غلتکی است. با سوکت متصل، نمونه های اتوماسیون خانگی نیز بسیار زیاد است. برای تبدیل خانه خود به خانه هوشمند نیازی به سرمایه گذاری روی دستگاه های متصل ندارید. همچنین لازم نیست هر دستگاهی را در خانه یکی یکی خاموش کنید. اصل موضوع اتوماسیون خانگی به سادگی شامل غیرفعال کردن دستگاه از راه دور برای جدا کردن تمام دستگاه های متصل به آن است.


روشنایی متصل
یک سیستم روشنایی متصل نمونه ای از اتوماسیون خانگی است که هم از نظر راحتی و هم از نظر امنیت متحد واقعی روزمره است. خودکار کردن نقاط روشنایی شما را از رفتن به سوی کلیدها برای روشن و خاموش کردن چراغ های هر اتاق نجات می دهد. با این مثال از اتوماسیون خانگی، سیستم روشنایی را می توان مستقیماً از تلفن هوشمند یا جعبه اختصاصی کنترل کرد. روشنایی هوشمند حتی شدت نور متناسب با نیازهای شما و برای هر زمان از روز را ارائه می دهد. امروزه چندین وسیله روشنایی امکان خودکارسازی روشنایی هر اتاق در خانه را فراهم می‌کنند، به عنوان مثال فقط لامپ متصل، نوارهای LED متصل، چراغ‌های سقفی متصل، گلدسته‌های متصل یا حتی پروژکتورهای LED متصل.

بلندگوی بلوتوث

آینه هوشمند


بلندگوهای متصل: چندین نمونه ممکن اتوماسیون خانگی
اسپیکر متصل لوازم جانبی است که به راحتی در سیستم اتوماسیون خانگی خانه شما ادغام می شود. وظیفه اصلی آن پخش موسیقی از راه دور است. با فناوری بلوتوث، این ایده اتوماسیون خانگی یک پل اتوماسیون خانگی ایده آل را تشکیل می دهد که به شما امکان می دهد اکثر تجهیزات الکتریکی خود را با صدای خود یا از طریق یک برنامه تلفن همراه کنترل کنید. بنابراین شیء اتوماسیون خانگی کاملاً قادر به جایگزینی پانل کنترل مرکزی است که نرم افزار اتوماسیون خانگی را تعبیه می کند.

یخچال متصل
یخچال نمونه جدیدی از اتوماسیون خانگی است که در سیستم اتوماسیون خانگی خانه ادغام شده است. این به سادگی مدلی است که توسط اینترنت با استفاده از یک پروتکل تعریف شده مانند Wi-Fi یا بلوتوث متصل شده است. به لطف این اتصال، کاربر می تواند از طریق تلفن هوشمند خود با دستگاه تعامل داشته باشد و از جمله موارد دیگر، دما را کنترل کند. پیشرفته‌ترین مدل‌ها حتی یک صفحه نمایش لمسی دارند تا ایده‌های مختلفی را برای استفاده از این دستگاه اتوماسیون خانگی، مانند مرور اینترنت، اما مهم‌تر از همه دسترسی به اطلاعات خاص مربوط به نگهداری مواد غذایی، امکان‌پذیر کند. به عنوان یک نمونه اتوماسیون خانگی، دستگاه شما را از موجودی مواد غذایی باقیمانده مطلع می کند و حتی لیست خرید شما را می نویسد که به فروشگاه شریک ارسال می شود. با کنترل دمای یخچال خود به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دست می یابید.

آینه متصل
آینه متصل جای خود را در حمام و همچنین در اتاق خواب یا اتاق نشیمن پیدا می کند. این دستگاه علاوه بر عملکرد اصلی خود به عنوان یک آینه، فناوری جدیدی را تعبیه کرده است که نمونه‌های مختلفی از کاربردهای اتوماسیون خانگی مانند گوش دادن به محتوای لیست پخش، مرور اینترنت، تبدیل به تلویزیون متصل، بررسی آب و هوا و اخبار را امکان پذیر می‌کند. ، یا به عنوان یک ساعت زنگ دار در صبح عمل کنید. به لطف سیستم تشخیص چهره، آینه‌های هوشمند حتی می‌توانند نور را بسته به فاصله‌ای که در آن می‌نشینید تنظیم کنند و برخی توصیه‌های زیبایی شخصی را ارائه دهند.

تلویزیون متصل
تلویزیون هوشمند چندین نقش را ایفا می کند. این یک نمونه عالی از یک شی اتوماسیون خانگی است.

تبلیغات از بسیاری جهات تهاجمی است


شکلی که تبلیغات به خود می گیرد به فضای عمومی و خصوصی هجوم می آورد و این دلیل اصلی است که امروزه تبلیغات توسط اکثر مصرف کنندگان نامطلوب تلقی می شود. ما به طور متوسط ​​بیش از 1000 تبلیغ در روز می بینیم. این امر به میزان قابل توجهی به آلودگی نوری در شهرها کمک می کند. به عنوان بخشی از "طرح هوشیاری" مرتبط با بحران انرژی، فرمانی در اکتبر 2022 برای ممنوعیت تبلیغات سبک از ساعت 1 صبح تا 6 صبح منتشر شد. تبلیغات همچنین تأثیر چشم‌انداز قوی دارد، زیرا بخش بزرگی از فضای بصری شهری را اشغال می‌کند: تابلوهای تبلیغاتی در پیاده‌روها، در پناهگاه‌های اتوبوس، در کنار جاده‌ها، در مترو و در نمای برندهای تجاری مانند نمونه. چندین سال است که در کاهش ارزش بصری مناظر شهری شرکت کرده است که به طور مرتب در چندین مقاله که یک "فرانسه زشت" یا حتی "فرانسه زشت" را توصیف می کند، محکوم شده است. در نهایت، تماس سرد از سوی اپراتورهای تلفن یا تامین کنندگان انرژی در بهترین حالت نامطلوب و در بدترین حالت نوعی آزار و اذیت است. فیلمبرداری تبلیغاتی در اصفهان

علاوه بر این، اگر کانال‌های تلویزیونی، وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی موفق شوند توجه ما را به خود جلب کنند، تبلیغات درآمد بیشتری ایجاد می‌کند. از یک طرف، این بحران توجهی را که ما تجربه می کنیم تشدید می کند. از سوی دیگر، این انگیزه ای برای همه این رسانه ها است که چشم ما را جلب کنند و وقت ما را به هر طریقی بگیرند (از جمله «اخبار جعلی»، نظرات جنجالی، تصاویر تکان دهنده یا خشونت آمیز).


ما هم بدون اینکه بدانیم در معرض تبلیغات هستیم. اصطلاح "تبلیغات بومی" به این واقعیت اشاره دارد که یک محصول را با درج آن در محتوای سرمقاله یک رسانه (وب سایت، روزنامه، ویدئو) تبلیغ می کند. بسیاری از سایت‌ها از این طریق امرار معاش می‌کنند (مثلاً Topito، MinuteBuzz یا Konbini) و این به وضوح یک مشکل اخلاقی در شفافیت ایجاد می‌کند.

اگر به تئوری اقتصادی گوش دهیم، مصرف کننده باید به دنبال تبلیغات باشد، زیرا به آنها کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشند. در عمل، از اطلاعات اشباع شده است، نمی داند چگونه آنها را مرتب کند و به هر طریقی سعی می کند از محتوای تبلیغاتی فرار کند (کاربران اینترنت از مسدود کننده های تبلیغات استفاده می کنند و بینندگان از صفحات تبلیغاتی عبور می کنند).

محتوای تبلیغاتی گاهی اوقات سیاسی است


تبلیغات برای دستیابی به مخاطبان خود مرتباً از بازنمایی های اجتماعی استفاده می کند و سپس وارد عرصه سیاسی می شود. سپس این سوال مطرح می شود که چه چیزی قابل قبول است یا خیر؟ آیا به شکلی کاریکاتورآمیز، مثلاً آیا تبلیغات می‌تواند با استفاده از کدهای «مچوها» به آنها خطاب کند؟ تصویر زنان در تبلیغات خودرو تا همین اواخر جنسیت زا بود. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در اصفهان

علاوه بر این، برخلاف ایالات متحده، تبلیغات برای احزاب سیاسی در فرانسه از سال 1990 در تلویزیون ممنوع شده است تا قدرت پول در سیاست را محدود کند. با این حال، آنها می توانند از پیام ها در شبکه های اجتماعی، خارج از دوره های انتخاباتی حمایت مالی کنند. جولیا کیج در «بهای دموکراسی» نشان می‌دهد که چرا و چگونه بازی دموکراتیک در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته اسیر منافع خصوصی می‌شود. احزاب سیاسی برای سازماندهی جلسات، چاپ تراکت، ارتباط در شبکه های اجتماعی و به طور خلاصه تبلیغات نیاز به پول دارند. با این حال، یک حزب سیاسی درآمد ایجاد نمی کند: بنابراین به کمک های مالی و یارانه های خصوصی متوسل می شود (اگر یارانه های عمومی کافی نباشد، که عموماً همینطور است). بنابراین خطر تبانی بین منافع تامین کنندگان مالی و منافعی که ظاهراً توسط حزب سیاسی نمایندگی می شود وجود دارد. برای مثال، در ایالات متحده، NRA (لابی اسلحه) کمپین های ارتباطی نامزدهای مورد علاقه آنها را تامین مالی می کند. در عوض، انجمن از مصونیت مجازی در سطح سیاسی سود می برد و تضمین می کند که مقررات سلاح های گرم تا حد امکان به کندی پیش می رود.

لابی تبلیغات با هر گونه مقررات مخالف است
Nutri-Score یک سیستم برچسب تغذیه با 5 سطح است، از حرف A (بهترین نمره) تا E (بدترین). این امتیاز ارزش غذایی یک محصول را بر اساس پارامترهای مختلفی مانند قند، نمک، فیبر، محتوای پروتئین و غیره ارزیابی می کند. هدف آن هدایت مصرف به سمت بهترین محصولات و در نتیجه مبارزه با بیماری های قلبی عروقی، چاقی و دیابت است. در فرانسه، صنایع کشاورزی-غذایی به شدت با آن مخالفت کردند و سعی کردند جلوی آن را بگیرند و در صورت عدم موفقیت، پذیرش این سیستم را به تاخیر بیندازند. بخش های پنیر و شیرینی گفته اند که با این امتیاز جریمه شده اند و دفاع از غذای سنتی فرانسه را برجسته می کنند. در اینجا ما همچنین در موردی هستیم که در آن مسائل بهداشت عمومی با منافع اقتصادی صنعتی که توسط لابی های آنها نمایندگی می شود، مواجه می شویم. امروزه بسیاری از برندها دارند
اقلام تبلیغاتی، مانند لیوان های قهوه، می توانند تبلیغات دائمی را برای یک کسب و کار فراهم کنند.
مربوط
چگونه پیام های فیس بوک ارسال شده به یک دوست مسدود شده را حذف کنیم شرکت تبلیغاتی
نحوه بسته بندی خودکار متن در پاورپوینت 2007
تئوری های تبلیغاتی لوازم آرایشی و بهداشتی
اهداف ارتباطی تبلیغاتی
چگونه Google Voice را برای ترجمه پست صوتی خود به متن تنظیم کنید
نشانه های مصرف کننده، که گاهی به عنوان نشانه های برند نیز شناخته می شوند، شامل انواع پیام های بصری، نوشتاری و گفتاری است که بر رفتار خرید مصرف کننده تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، وقتی یک مشتری گرسنه بیلبوردی را با تصویر یک همبرگر می بیند، ممکن است مجبور شود از رستوران خارج شود و خرید کند.


بازار یابی
شرکت ها از بازاریابی برای درک مصرف کنندگان هدف و ارائه نشانه های تاثیرگذاری از طریق تبلیغات استفاده می کنند. تحقیقات بازار برای کشف نیازها و انگیزه های خاص یک گروه مشتری خاص استفاده می شود. این به تدوین استراتژی های تبلیغاتی، تجاری و بسته بندی برای ایجاد انگیزه در واکنش بازار و رفتار خرید کمک می کند.

مثال ها
Budweiser می خواست زمانی که "تاریخ تولد" را ایجاد کرد، نشانه ای از تازگی و کیفیت محصولات خود را به مصرف کنندگان ارائه دهد. این یک نشانه هوشمندانه برای یادآوری این مزایا به مصرف کنندگان است. «ارگانیک» به یک اصطلاح رایج در بسته‌بندی محصول و در تبلیغات استفاده می‌شود تا به مصرف‌کنندگان آگاه سلامت نشان دهد که محصولات غذایی یک برند طبیعی یا فرآوری نشده هستند. شرکت سئو در اصفهان

منابع

WRITER BIO

محبوبترین
1 نحوه یادآوری پیام با استفاده از Outlook Express
2 بازاریابی کلیشه ای چیست؟
3 تبلیغات در مقابل تبلیغات
4 تبلیغات پیشگام چیست؟
چه چیزی باعث رونق صنعت تبلیغات در دهه 1950 شد؟
توسط
مشارکت کننده Chron
به روز شده در 04 سپتامبر 2020





مربوط
ایده های بازاریابی برای فیلم
مزایای تبلیغات اطلاعات تجاری
سیستم های بازرگانی و تبلیغات در صنعت فیلم
استراتژی در تبلیغات اسباب بازی کودکان

رایج ترین انتقاد از تبلیغات چیست؟


دهه 1950 را می توان دهه رویایی تبلیغ کنندگان نامید. جنگ جهانی دوم تمام شد. اقتصاد پس از جنگ دوباره رونق گرفته بود. رفاه چیز مطمئنی به نظر می رسید. آمریکایی ها آماده خرید خانه، اتومبیل، لباس و محصولات بودند تا سبک زندگی آرام خود را تأیید کنند. و تبلیغ کنندگان مشتاق فروش کالا بودند. این بار آنها ابزار قدرتمندتری نسبت به تبلیغات چاپی داشتند: تلویزیون.

فرهنگ دهه 1950
تبلیغات در دهه 1950 به دلیل فرهنگ آمریکا در آن زمان و دسترسی گسترده تلویزیون رونق گرفت. مصرف مصرف کننده در سطح تاریخی بالایی به اوج خود رسید. پایان جنگ جهانی دوم نشان‌دهنده پایان آگاهی مبتنی بر صرفه‌جویی بود که آمریکایی‌ها از زمان رکود بزرگ داشتند. کالاهایی که دیگر به اندازه زمان جنگ کمیاب نبودند، به بازار سرازیر شدند. اعتبار آسان بود. خرید می تواند در "زمان" انجام شود. یانگ می نویسد، و تبلیغ کنندگان بی وقفه از مصرف کنندگان می خواستند "خرید، بخرید، بخرید". مصرف کنندگان نسبت به دهه های گذشته احساس نزدیکی به رویای آمریکایی داشتند.

تبلیغات تلویزیونی


وقتی تلویزیون در سال 1941 شروع به کار کرد، تبلیغ کنندگان یک معدن طلای بالقوه را دیدند. تلویزیون صدا و حرکت داشت. در مقابل، تبلیغات چاپی دو بعدی و ثابت بودند. در اوایل دهه 1950، تبلیغ‌کنندگان یک سفر آرام به تلویزیون را آغاز کردند. یک اشکال عمده هزینه تبلیغات بود. به گفته ویلیام اچ یانگ در کتاب خود "دهه 1950"، حامیان مالی بین 10،000 تا 20،000 دلار برای تبلیغات یک دقیقه ای خرج می کردند - 10 برابر بیشتر از تبلیغات رادیویی.

تبلیغ کنندگان شروع به محدود کردن تبلیغات تلویزیونی به 30 ثانیه برای صرفه جویی در هزینه کردند. فریب رسانه جدید و پتانسیل برای ثروت در نهایت قیمت را شکست داد. در سال 1951، تلویزیون 41 میلیون دلار درآمد تبلیغاتی به دست آورد که با ارقام چند میلیارد دلاری امروزی ثروت اندکی است. تنها دو سال بعد، این رقم به 336 میلیون دلار رسید. آمریکا در اواسط دهه 50 یک مرکز خرید الکترونیکی داشت. تا سال 1959، تبلیغات تلویزیونی می توانست به 90 درصد از کل خانواده های ایالات متحده برسد، که تنها رسانه ای با چنین قابلیتی بود.

برنامه Powerbrokers
تلویزیون اولین رسانه ای شد که فروش محصولات را هدف اصلی خود قرار داد. محتوای برنامه برخلاف رادیو فرعی بود. آژانس‌های تبلیغاتی به مشتریان حامی تلویزیونی خود کمک کردند تا برنامه‌هایی را انتخاب کنند که پخش شود و در مورد محتوا تصمیم بگیرند. اگر اسپانسر سیگار می‌فروخت، اسپانسر می‌تواند اجازه ندهد خودروی سازنده خودروی رقیب در صحنه ظاهر شود یا به بازیگر اجازه دهد سیگار سیگار بکشد. کنترل تبلیغ‌کنندگان بر برنامه‌های تلویزیونی در نهایت به ادعای تقلب منجر شد. بررسی‌های مربوط به نمایش‌های مسابقه، اتهامات تقلبی علیه تهیه‌کنندگان به همراه داشت و مدیران شبکه‌های تلویزیونی را مجبور کرد وارد عمل شوند و تولید برنامه را بر عهده بگیرند. در پایان این دهه، تبلیغ‌کنندگان به خرید زمان پخش تنزل پیدا کردند.

محصولات دهه 50
محصولات فروخته شده در تلویزیون دهه 50 را تعریف کردند. به گزارش کافه نوستالژی لیندا، تبلیغات مواد شوینده، لوازم آشپزخانه، شام های تلویزیونی و ماشین های باله بزرگ بر امواج پخش شد. تبلیغ‌کنندگان ظرفیت تلویزیون برای اکشن را با انیمیشن افزایش دادند. پیکسی‌ها و شمع‌ها و سوسیس‌های مارپیچ آژاکس در تبلیغات اوایل دهه 50 ظاهر شدند. چهره های انیمیشنی مانند Speedy Alka-Seltzer، Sharpie the Parrot از Gillette، Mr. Clean و Jolly Green Giant بینندگان تلویزیون را در تبلیغات بعدی سرگرم کردند.

صنعت تبلیغات حمایت افراد مشهور را تحت فشار قرار داد. لورتا یانگ

با گزارش رسانه‌های آمریکایی در مورد قفل‌های دیجیتالی که به دلیل به‌روزرسانی نرم‌افزار از کار می‌افتند، می‌خواستیم بفهمیم که در راهنمای خانه هوشمند چه اتفاقی افتاده است. ما با Johan Näreskog، مدیر نوآوری‌ها – سیستم‌های ASSA AB گپ زدیم، که آنچه را که در ایالات متحده اتفاق افتاد و اهمیت آزمایش، آزمایش، آزمایش همه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار را توضیح می‌دهد. شرکت هوشمند سازی ساختمان

محصول مورد نظر در ایالات متحده آمریکا از فناوری به نام FOTA - ارتقاء سفت‌افزار Over The Air استفاده می‌کند، یعنی ارتقاء نرم‌افزار از طریق اتصال به اینترنت، که به عنوان مثال انجام می‌شود. در تلفن همراهش جوهان می گوید، ما و دیگران اکنون در تلاش هستیم تا همین کار را با قفل های دیجیتال خود انجام دهیم.


- به ندرت در قفل هایی که خود از طریق شبکه به آن متصل می شوند، مشکلاتی وجود دارد، سپس قفل می تواند خود به روز رسانی را مدیریت کند، سپس سخت افزار شبکه را برای به روز رسانی اسکن می کند تا مطمئن شود به روز رسانی جدیدتری وجود ندارد.

راه حل های دیگر آفلاین هستند، سپس باید بررسی کنید که چه چیزی در ارتباط با قفل آنلاین است. پاسخ این سوال معمولا یک تلفن همراه است. در این موارد، شما تلفن و قفل را از طریق یک برنامه متصل می کنید. سپس تلفن می تواند بفهمد که آیا نرم افزار جدیدی برای آپلود در قفل وجود دارد یا خیر. این یک راه ساده برای بروزرسانی قفل های دیجیتالی است که خودشان به شبکه متصل نیستند، اما گهگاه به نرم افزار جدید نیاز دارند. او ادامه می دهد که FOTA آینده ما و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان فناوری است.

در صنعت چه اتفاقی افتاده است؟


- شرکتی در ایالات متحده وجود دارد که با قفل هوشمند درب، عمدتاً بازار AirBnb را هدف قرار داده است. آنها عملکرد FOTA را پیاده سازی کردند و بنابراین محصولات به روز شدند، اما در طول یک به روز رسانی آنها آزمایش عملکرد Over-The-Air را از دست دادند (به هر حال این بخشی از نرم افزار است). این بدان معنی است که به روز رسانی های بعدی نمی توانند در قفل آپلود شوند. ناگهان، مشتریان با قفل های غیرفعال ایستاده بودند که نمی توانستند به روز شوند. صدها قفل دیجیتالی را که در خانه‌های اجاره‌ای مردم بود، تحت تأثیر قرار داد، همانطور که در مورد آن نوشته شده است. شرکت خانه هوشمند

در صنایع دیگر، عملکرد ارتقا اولین چیزی است که آزمایش می شود، دقیقاً به این دلیل که اگر باگ یا خطایی در نرم افزار پیدا کردید، باید بتوانید به سرعت با یک ارتقاء جدید این موارد را برطرف کنید. باید تست کنید که بتوانید نسخه جدید را با نسخه قبلی دانلود کنید.

همچنین بخوانید: چیزهای متصل در خانه، عضلات برای هکرهای اینترنتی

چرا این مهم است؟

- ما باید درک کنیم که رسیدگی به محصولاتی که در جهت بازار مصرف هستند با بازار b2b و همچنین محصولات دیجیتالی کاملاً متفاوت است. تا حدودی به این دلیل که اثرات عدم دقت در یک محصول که افراد خصوصی با آن ارتباط دارند بسیار بیشتر می شود، به دلیل از حجم محصولات موجود در بازار

مصرف کنندگان امروزی چیزهای متفاوتی را انتظار دارند و به روش های کاملا متفاوتی با هم ارتباط برقرار می کنند که باید به آن عادت کنیم. یادآوری محصولات برای ما بسیار دشوار است. ما نمی توانیم فقط از مشتری بخواهیم که با محصول شکسته خود وارد شود، مانند یک ماشین. بالاخره مشتری باید قفل را از درش بردارد و قفل موقت روی آن بگذارد تا خانه یا ملک در امان باشد، این خیلی پیچیده‌تر است. عنصر دیجیتال در محصولات همچنین به این معنی است که مصرف کنندگان انتظارات متفاوتی دارند، چیزهایی که امروز خریداری می کنید فقط باید کار کنند. ما باید نسخه ها و محصولات جدید را آزمایش کنیم، آزمایش کنیم، آزمایش کنیم تا مطمئن شویم همه چیز کار می کند.

این چه تاثیری بر مصرف کنندگانی دارد که به دنبال خرید قفل های دیجیتال در آینده هستند؟


- ما هنوز محصولی در بازار نداریم که از فناوری FOTA استفاده کند، اما در راه هستیم. من فکر می کنم مصرف کنندگانی که به قفل های هوشمند علاقه دارند باید به این فکر کنند که قفل خود را از چه کسی می خرند. آیا سازنده ای است که من احساس می کنم ایمن و پایدار است و در صورت بروز مشکل در به روز رسانی نرم افزار یا اتفاق دیگری می تواند به من کمک کند؟ در آنجا، مصرف کننده باید خودش تصمیم بگیرد که کدام محصول و سازنده را کمی می خواهد، زیرا در نهایت در مورد محصولی است که باید ایمن و قابل اعتماد باشد.

قفل دیجیتال محصولی است که به کمک و تسهیل زندگی روزمره برای کاربر کمک می کند. حتی اگر راحتی و سهولت استفاده در محصولات اصلی باشد، این دلیل کافی برای ناامن بودن نیست.
صنعت مراقبت های بهداشتی تماماً در مورد ایجاد اعتماد با بیماران است. پزشکان، پرستاران و سایر کارمندانی که در یک بیمارستان یا گروه پزشکان کار می کنند، همگی یک هدف مشترک دارند: کمک به مردم. این ایده ایجاد اعتماد باید به هر نمایندگی برندی که مشتری دارد، از جمله وب سایت آنها، فراتر رود. متأسفانه، با بسیاری از شیوه های مراقبت های بهداشتی، یک گرایش فراگیر وجود دارد که آنها نیازی به حضور آنلاین ندارند. در حالی که بسیاری بر این باورند که کسب و کار آنها باید صرفاً از طریق سیستم های ارجاع یا پلت فرم های بازاریابی سنتی ساخته شود، این به سادگی درست نیست. در هر صورت، یک بیمارستان یا مطب پزشک باید یک حضور آنلاین به خوبی توسعه یافته داشته باشد که یک تصور قابل اعتماد فوری ایجاد کند. خدمات طراحی سایت اصفهان

حالا چطور آن کار را انجام بدهیم؟ نگران نباشید، بیایید گرد و غبار آن وب سایت قدیمی را پاک کنیم و با برخی از روندهای اخیری که برای وب سایت های مراقبت های بهداشتی خود در نظر گرفته ایم، بیمارستان یا تمرین شما را زنده کنیم.


ساده تر است. این مهم ترین جنبه در طراحی یک وب سایت مراقبت های بهداشتی برای تجربه کاربر است. بیمارستان‌ها و گروه‌های پزشکان محتوای زیادی دارند، و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، بنابراین همیشه جنگی وجود دارد که چگونه می‌توان اطلاعات را به بهترین شکل ارائه کرد بدون اینکه کاربر را تحت فشار قرار دهد. ترفند این کار ایجاد یک چیدمان تمیز با فضای سفید فراوان و طرح‌های رنگی ساده است. این در مورد داشتن اطلاعات کمتر نیست، بلکه ساده کردن آنچه دارید است.

آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهید! ویژگی های برتری که بیماران شما می خواهند در وب سایت ببینند چیست؟ آیا آنها می خواهند یک مکان یا یک پزشک پیدا کنند؟ آنها مطمئناً باید بدانند که آیا بیمه آنها را قبول می کنید یا خیر. آنچه را که بیماران شما می خواهند سریع بیابند را شناسایی کنید و آن را به بخشی برجسته از صفحه اصلی تبدیل کنید.

بیمارستان عمومی اتحادیه


طراحی تعاملی. بر اساس یک مطالعه تکمیل شده توسط Search Engine Journal، از هر 4 جستجوی آنلاین 1 مورد بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. ضروری است که وب سایت های مراقبت های بهداشتی از این فرصت برای دسترسی به کاربران موبایل و تبلت استفاده کنند زیرا بسیاری از آنها به دنبال مطب های پزشک در نزدیکی محل خود هستند. خدمات سئو سایت در اصفهان

تجربه کاربری هماهنگ کننده رنگ چه متوجه شویم، ما به عنوان انسان طراحی شده ایم که تحت تأثیر سازمان و رنگ قرار بگیریم. بهترین کار، مخصوصاً در یک سایت مراقبت های بهداشتی، هماهنگ کردن پیوندها، دکمه ها، متن و حتی پیمایش برای داشتن رنگ خاص خود است. این به کاربر امکان می دهد اطلاعات را مرتب می کند تا یک فراخوان برای اقدام را ببیند و به سرعت بفهمد که انتظار می رود در آینده چه کاری انجام دهد.

بهینه سازی موتورهای جستجو را در آغوش بگیرید. تقریباً 80 درصد از مردم قبل از تصمیم گیری یا خرید به صورت آنلاین تحقیق می کنند. با ترکیب بهینه سازی موتورهای جستجو در سراسر یک سایت، می توانید توجه بیمارانی را که به دنبال بیمارستان ها یا گروه های پزشکان در شبکه های جستجو هستند، جلب کنید.

صفحه اصلی خانه همه چیز است... و منظور ما همه چیز است. همانطور که قبلا ذکر شد، بیمارستان‌ها و گروه‌های پزشکان می‌خواهند اطلاعات زیادی را درج کنند و معمولاً به بیشتر آن‌ها در صفحه اصلی نیاز دارند. به همین دلیل است که در بسیاری از سایت‌های بیمارستانی و مراقبت‌های بهداشتی، تعداد زیادی لینک در فوتر مشاهده خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم طرحی ایجاد کنید که مواردی را که بیماران بیشتر به دنبال آن هستند در بالای صفحه اولویت بندی کند. این را با بخش جداگانه‌ای دنبال کنید که اخبار، کلاس‌ها، سرویس‌های ویژه و هر چیز دیگری را که فکر می‌کنید برای نمایش مهم است، مورد بحث قرار می‌دهد.
ارسال شده در 15 دسامبر 2022 توسط Editorial Positioning Web Systems
اهمیت طراحی در وب سایت شرکت
طراحی سایت یکی از مهم ترین عوامل موفقیت شرکتی است که می خواهد فعالیت خود را به صورت آنلاین توسعه دهد. این نامه پوششی این شرکت است که چیزهای زیادی در مورد درجه حرفه ای بودن آن می گوید. به همین ترتیب، به ارائه خدمات خوب به مشتریان و اطمینان از دسترسی آسان به اطلاعات کمک می کند. طراحی سایت در اصفهان


در عصر دیجیتال، وب سایت های شرکت ها به ویترین تجاری اصلی آنها تبدیل شده اند. این نه تنها به شما امکان می دهد محصولات یا خدمات خود را مستقیماً به کاربران ارائه دهید، بلکه تصویر و ارزش های سازمان را نیز منعکس می کند. بدون یک وب سایت جذاب جذب مشتریان جدید امکان پذیر نیست. به همین دلیل، شرکت ها هر روز بیشتر از نیاز به ارتقا و بهینه سازی طراحی وب سایت خود آگاه می شوند.


فهرست مطالب [پنهان کردن]

1 عواملی را طراحی کنید که استراتژی بازاریابی را تعیین می کنند
2 دلیل برای اعتماد به یک طراح وب
عوامل طراحی که استراتژی بازاریابی را تعیین می کنند
عوامل متعددی وجود دارد که باید در هنگام طراحی یک سایت اینترنتی در نظر گرفته شود تا با استراتژی بازاریابی که شرکت قصد انجام آن را دارد هماهنگ باشد. بخش بصری باید ارزش های شما را نشان دهد و شرکت را شناسایی کند و همیشه به استانداردهای هویت بصری آن مانند رنگ ها و فونت های شرکتی احترام بگذارد.

تصاویر باید به دقت و مطابق با ماهیت تجاری شرکت انتخاب شوند.

استفاده از رنگ باید بخشی از برنامه بازاریابی باشد و همیشه به رنگ های شرکتی احترام بگذارد.

تایپوگرافی عنصر دیگری است که قدرت و برجستگی به خود می گیرد. و همچنین ترکیب.

دلایل اعتماد به یک طراح وب


با توجه به اهمیت طراحی وب در استراتژی بازاریابی، دلایل زیادی برای استخدام خدمات حرفه ای با قد دیگو آگیلو، متخصص در طراحی وب با وردپرس وجود دارد. با متخصصی مانند دیگو، نتایج خیلی طول نمی کشد. با این حال، در زیر دلایل اصلی عدم واگذاری این موضوع به دستان بی تجربه آورده شده است.

کیفیت کار
مانند هر سرویس دیگری، اولین دلیل مراجعه به یک متخصص در این بخش، کیفیت کار است. اعتماد به یک آماتور یا حتی تلاش برای انجام طراحی وب سایت خودتان بدون داشتن دانش، نه تنها اتلاف وقت و هزینه است، بلکه به طور قابل توجهی به تصویر برند و تصوری که کاربران از وب سایت و مشتریان بالقوه شرکت خواهند داشت، آسیب می رساند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

طراحی غیرحرفه‌ای باعث می‌شود وب‌سایت غیرقابل اعتماد به نظر برسد و همانطور که می‌توان انتظار داشت در جذب مخاطب و تبدیل آن به فروش بسیار مضر است. عدم اعتماد کاربر باعث می شود که آنها تمایلی به ارائه جزئیات خود برای خرید نداشته باشند و در نهایت وب سایت را رها کرده و به دنبال یک وب سایت رقیب می گردند که امنیت بیشتری را القا می کند.

تعمیر و نگهداری و به روز رسانی
یکی دیگر از مزایای داشتن خدمات یک طراح حرفه ای امکان ادامه انجام تعمیرات دوره ای و به روز رسانی مداوم در طول زمان است. علاوه بر این، شما مسئول یکسان سازی کل سبک و تمامی نرم افزارها و عناصر انتشار شرکت از جمله کمپین های بازاریابی خواهید بود. از این نظر، بسیار محتمل است که فراتر از وب، یک اپلیکیشن شرکتی نیز وجود داشته باشد. طراح اطمینان حاصل می کند که این ابزار همچنین با ارزش های برند مطابقت دارد و به تصویر شرکتی خود وفادار است.

در موتورهای جستجو موقعیت بهتری داشته باشید
هنگامی که صحبت از ضروری بودن کار یک طراح وب می شود، ما فقط روی بخش صرفا زیبایی شناختی تمرکز نمی کنیم. لازم به ذکر است که جنبه های فنی نیز در این قسمت گنجانده شده است زیرا وظیفه بهینه سازی نتایج را در موتورهای جستجو بر عهده دارند. به این ترتیب یک طراحی خوب به دیده شدن وب سایت و در نتیجه بازدید بیشتر کمک می کند.

به همین دلیل، برای اینکه در بالای نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوید، باید طراحی خوبی داشته باشید که برای همه دستگاه ها بهینه و پاسخگو باشد، چیزی اساسی برای سئو. فقط متخصصان در این بخش می توانند به این اهداف دست یابند و اطمینان حاصل کنند که وب سایت انتظارات مشتریان خود را برآورده می کند.

همانطور که در این مقاله مشاهده می شود، طراحی یک وب سایت شرکتی به قدری برای موفقیت شرکت مهم است که فقط باید در دستان متخصص قرار گیرد.
سئو زبان موتورهای جستجو است. برای ارتباط با افراد خود، باید این زبان را یاد بگیرید یا شرکتی را استخدام کنید که از قبل مسلط است. در مرحله بعد، شما باید آژانس سئوی مناسبی را انتخاب کنید که نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. این مقاله به شما کمک می‌کند تا سوالات مهم خود را در مورد انتخاب آژانس سئو مناسب برای کسب و کار خود بررسی کنید. سئوکار در اصفهان

ما به این خواهیم پرداخت که یک شرکت سئو عالی را چگونه می‌سازد، چگونه از شرکت‌های سئو کلاهبرداری جلوگیری کنیم و چگونه بهترین شرکت سئو را برای اعتماد در مسئولیت‌های سئوی داخلی خود انتخاب کنیم.

چه چیزی یک شرکت سئو عالی را می سازد


چیزی که یک شرکت سئو عالی را می سازد تا حد زیادی به توانایی اجرای تلاش های سئو مربوط می شود که منجر به نرخ تبدیل بیشتر می شود و این علت و معلول را از طریق داده ها اثبات می کند. اگر شرکتی به شما بگوید که استراتژی‌های آن‌ها کار می‌کنند اما نمی‌توانند اعداد، گواهی‌نامه‌ها یا پورتفولیوهای مشتری موفق را به شما نشان دهند، ممکن است بخواهید به آرامی از آن دور شوید. یا به سادگی در جهت دیگر بدوید.

یک شرکت عالی سئو می‌تواند به شما نگاهی به سبد مشتریان غنی داشته باشد و شواهدی از یک وب‌سایت کاملاً بهینه‌شده را به شما نشان دهد که بازدیدکنندگان، تعامل‌ها و پاسخگویی به درخواست‌های آن‌ها را پاسخ می‌دهد. اگر مشتریان بالقوه ای که بازدید می کنند به مشتریان کاملی که در حال خرید محصولات یا خدمات شما هستند، تبدیل نشوند، یک وب سایت چه فایده ای دارد؟

یکی دیگر از مواردی که هنگام تحقیق در مورد یک شرکت سئو باید به دنبال آن باشید، دامنه تخصص هایی است که آنها ارائه می دهند. شما به شرکتی نیاز دارید که نه تنها از بهینه سازی در صفحه اطمینان حاصل کند که نتایج جستجوی مرتبط را ایجاد کند، بلکه به متخصصان سئو نیز نیاز دارید که تجربه کاربران را پس از حضور در وب سایت شما در نظر بگیرند. این دو جنبه ضروری سئو منجر به افزایش ترافیک سایت و حجم سرنخ و افزایش آگاهی از برند می شود.

نکته حرفه ای: رساندن کاربران به وب سایت شما از طریق سئوی هوشمند تنها بخشی از کاری است که متخصصان سئو می توانند برای شما انجام دهند – ما همچنین مطمئن می شویم که کاربران شما از وقت خود در وب سایت شما لذت می برند، بنابراین تصور بسیار خوبی از شرکت شما برای آنها به جا می گذارد. ما در گروه تیمرمن از استراتژی هایی مانند محدود کردن آدم خواری کلمات کلیدی و پیوند متقابل داخلی برای بهبود تجربه کاربر استفاده می کنیم. یک تجربه مثبت اعتبار برند شما را ایجاد می کند! سئو فروشگاه اصفهان

یکی دیگر از مواردی که به شما نشان می دهد در دستان توانمندی هستید، سطحی است که استراتژی های سئوی شرکت در آن تعریف شده است. زمانی که می‌خواهید وب‌سایت خود را برای سئو بهینه کنید، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید «بالا کردن آن» است. برعکس، کارشناسان سئوی نوشیدن قهوه ما عاشق داده‌ها هستند و می‌دانند چگونه از آن استفاده کنند. شما یک شرکت سئو می خواهید که تیمش در جمع آوری داده ها، ایجاد استراتژی و اجرای محتوای سئو برتر باشد.

جلوگیری از کلاهبرداری از شرکت های سئو


از آنجایی که بهینه سازی وب سایت ها برای سئو موضوعی است که در سراسر جهان شناخته شده است، بسیاری از افراد خود را به عنوان متخصص سئو معرفی می کنند. این "متخصصان" ممکن است بدانند (یا ندانند) چگونه یک جنبه از سئو را انجام دهند در حالی که از کل تصویر بی اطلاع هستند. برای اینکه آنها از شک و تردید بهره مند شوند، ممکن است حتی متوجه نشوند که تمام اطلاعات مورد نیاز خود را ندارند.

برای این منظور، وقتی آماده هستید که سئوی خود را به یک آژانس بسپارید، نمی‌توانید اعتماد یا بودجه خود را در جایی که اطمینان شما تضمین شده است افزایش دهید.

بنابراین، چگونه می دانید که چگونه از شرکت های سئو کلاهبرداری جلوگیری کنید؟ در اینجا چند پرچم قرمز وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

سئو کلاه سیاه
نرخ ارزان برابر با نتایج ارزان است
وعده های بزرگ بدون هیچ مدرکی دال بر موفقیت قبلی
کلاه سیاه زمانی که یک شعبده باز خرگوش ها را از آن بیرون می کشد سرگرم کننده است. وقتی یک «متخصص» نامطلوب از تکنیک‌هایی استفاده می‌کند که می‌تواند یک سایت را در کوتاه‌مدت رتبه‌بندی کند، اما تقریباً همیشه همان سایت را در نهایت مسدود می‌کند، جالب نیستند – تکنیک‌هایی مانند پر کردن کلمات کلیدی، پنهان‌سازی و استفاده از شبکه‌های لینک خصوصی.

پرچم قرمز شماره دو نرخ ارزان است. در حالی که وقتی در حال خرید آنلاین یا قدم زدن در مرکز خرید هستید و به فروش شیرینی دست پیدا می کنید، گرفتن معامله احساس خوبی است، خرید برای یک متخصص سئو زمانی برای جستجوی خدمات با قیمت فروش نیست. ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که برای امضای قرارداد با یک شرکت یا آژانس SEO وام بگیرید، اما یک قانون خوب این است که ارزش و شهرت شرکت باید با پاداشی که در وب سایت خود تعیین کرده اند مطابقت داشته باشد. در قیمت شما ارزش = قیمت

سومین پرچم قرمز فقدان مدرک است. اگر شرکتی به شما قول ماه را می دهد اما حتی سابقه ای در گذر از سقف مشتریان خود ندارد، ممکن است بخواهید به جستجوی خود ادامه دهید. توصیفات مشتری و وب سایت های مشتریان قبلی یا فعلی می تواند به شما سوابق یک شرکت سئو عالی را آموزش دهد.

چگونه بهترین شرکت سئو را انتخاب کنیم
ما بحث کرده ایم که چه چیزی باعث می شود یک شرکت سئو عالی و چند پرچم قرمز باید مراقب آنها باشد، اما چگونه بهترین شرکت سئو را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید؟ ما چند پیشنهاد برای شما داریم

تجربه گذشته آنها را بررسی کنید
توصیفات آنها را مرور کنید
درخواست نمونه کارهای قبلی
درخواست پیشنهاد سئو
خدمات و ارزش آنها را با رقبا مقایسه کنید
بپرسید چه چیزی آنها را از رقبای خود متمایز می کند
بررسی کنید که شایستگی آنها با مدل کسب و کار و الزامات شما مطابقت دارد
آنچه می توانید پرس و جو کنید