آرشیو خرداد ماه 1403

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

انواع و قالب های تبلیغاتی برای ارتباط شما چیست؟
تبلیغات برای برندها ضروری است، امروزه در جامعه ما، چه در زندگی فیزیکی و چه در وب، بسیار وجود دارد. در اینترنت، رشد آن تصاعدی به نظر می رسد. در فرانسه، تبلیغات آنلاین بین سال‌های 2019 تا 2020، 29 درصد و در سال بعد، 24 درصد افزایش یافت. به این ترتیب درآمد تبلیغات الکترونیکی بالغ بر ۷۶۷۸ میلیارد یورو می شود! این رقم برای سرگیجه کافی است… تبلیغات اصفهان

اما چه قالب تبلیغاتی را باید برای کسب و کار خود در اولویت قرار دهید؟ بیایید نگاهی به سبک محتوایی بیندازیم که محصولات شما سزاوار آن هستند تا مشتریان واجد شرایط را پیدا کنید و نام تجاری خود را تا حد امکان به کاربران بیشتری بشناسانید.

3 نوع اصلی از قالب های تبلیغاتی چیست؟


برای هر کسب و کاری، بسته به اهداف اصلی و اهرم های کسب ترجیحی، انواع مختلفی از تبلیغات برای استفاده وجود دارد. انتخاب شما از بین اشکال تبلیغات برای شناخته شدن فروشگاه آنلاین شما به اهداف، هدف کمپین، محل فروش، استراتژی ارتباطی شما و همچنین به مخاطبان هدف و بودجه شما بستگی دارد.


تلویزیون، رادیو: تبلیغات سنتی
تبلیغات تلویزیونی بدون شک محبوب ترین رسانه برای تبلیغات غیر دیجیتال است. در مورد دوم، تبلیغ‌کنندگان زمان پخش را در یک رسانه تلویزیونی خریداری می‌کنند تا به مخاطبان زیادی دست یابند.

در مورد تبلیغات رادیویی، اصل اساساً یکسان است، با این تفاوت که پیام به شکل موسیقی متن است.

بازاریابی خیابانی، رسانه های نوشتاری مختلف: تبلیغات فیزیکی
نقش تبلیغات به افزایش بازگشت سرمایه با توجه به اهداف شما کمک می کند. در عین حال، تبلیغات در زندگی روزمره ما نیز وجود دارد، به خصوص وقتی در خیابان قدم می زنیم. تبلیغات نمایشی بدون شک قدیمی ترین رسانه بازاریابی موجود است! آژانس دیجیتال مارکتینگ اصفهان

بنابراین علائمی که دارای کتیبه هستند در جاده های عمومی وجود دارد. به طور مشابه، رسانه های چاپی یکی دیگر از راه حل های تبلیغاتی آموزنده است. هدف آنها انتشار پیام ها در مجلات یا روزنامه هاست.

تبلیغات و دریا: تبلیغات اینترنتی
با ظهور اینترنت، تبلیغات آنلاین چرخشی جدیدی به خود گرفته است. اکنون، چندین قالب آنلاین در حال ظهور هستند و بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است. این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد.

تبلیغات می توانند از طریق پیوندهای تجاری که به طور عاقلانه در وبلاگ ها قرار می گیرند، از طریق بنرهای برجسته در سایت های تخصصی، در تصاویر (تصاویر یا فیلم ها)، از طریق زندگی و غیره ظاهر شوند.

2 شکل اصلی تبلیغات آنلاین چیست؟
وب به فضایی مطلوب برای تبلیغ کنندگان جدید تبدیل شده است. در وب، دو نوع اصلی تبلیغات دیجیتال با هم وجود دارند: آن در شبکه های اجتماعی و آن در موتورهای جستجو. این تبلیغات با معیارهای هدف گذاری دقیق به افراد در تصمیم گیری خرید کمک می کند.

فیسبوک، اینستاگرام، تیک تاک... تبلیغات در شبکه های اجتماعی
یوتیوب، تیک تاک، اینستاگرام، فیسبوک، پینترست... همه شبکه های اجتماعی بزرگ امروزه گزینه های تبلیغاتی را بر اساس اهداف برند ارائه می دهند. در واقع، با رسانه های اجتماعی و به ویژه ویدئو، اکنون یک رسانه ارتباطی ضروری برای مشاغل است.

سپس تبلیغات می توانند به شکل عکس یا فیلم باشند. علاوه بر تصاویر، کمپین های بازاریابی فیس بوک همچنین می توانند متن 90 کاراکتری و همچنین عنوان 25 حرفی را نمایش دهند. در همین حال، داستان ها روز به روز محبوب تر می شوند. این ها به مدت 6 تا 15 ثانیه پخش می شوند. انواع مختلفی از تبلیغات در یک پلتفرم وجود دارند.

SEA و تبلیغات وب در موتورهای جستجو
از نظر تبلیغات دیجیتال، SEA (تبلیغات موتورهای جستجو)، یعنی ارجاع پولی، شامل نمایش مستقیم تبلیغات در موتورهای جستجو است. در افزایش سریع دید بسیار موثر است، همچنین به شما امکان می دهد مخاطبان با کیفیتی تولید کنید. در واقع، تبلیغات بر اساس درخواست کاربران اینترنت ظاهر می شود.

در حال حاضر، جستجو از رشد 28 درصدی برخوردار است. 42 درصد از بازار تبلیغات را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر، تبلیغات در گوگل سود ویژه ای دارند و نتایج عالی ارائه می دهند!

چگونه یک نوع تبلیغات مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟
بدیهی است که همه شرکت ها علاقه یکسانی به استفاده از این یا آن رسانه تبلیغاتی ندارند. کمپین هایی که قرار است اجرا شوند به صورت موردی و بر اساس معیارهای متعدد مورد مطالعه قرار می گیرند.

B2B، B2C: هدف دقیق خود را مشخص کنید و اهداف خود را بشناسید

1) ایده های طوفان فکری


زمانی که به راه اندازی یک کسب و کار فکر می کنید، اولین قدم همیشه طوفان فکری است. طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری را ترجیح می دهید، برای ایجاد یک تصویر عالی برای طرح های تجاری خود، باید ایده هایی را در ذهن خود بسنجید. می توانید این را با مثال استارت زدن ماشین مقایسه کنید. وقتی ماشین را روشن می کنید، بلافاصله به دنده چهارم نمی روید.

شما باید تا آن سرعت پیش بروید و اگر در طول مسیر دچار لغزش شدید، به سرعت قبلی برمی گردید. در مورد طرح کسب و کار هم همینطور است، شما باید یک برنامه ثابت را دنبال کنید تا بیشترین بهره را از آن ببرید.

برای فروش آنلاین کالاهای دیجیتال، ابتدا باید ایده هایی برای کالاهای دیجیتال خود داشته باشید. سپس می توانید یک نقشه ذهنی ایجاد کنید تا مطمئن شوید که تمام ایده های شما می توانند به خوبی اجرا شوند.

اگر تیمی دارید که با آن آنلاین کار می کنید، باید به همه پیشنهادات و ایده ها اهمیت بدهید. به این ترتیب، هم تیمی های شما علاقه مند به همکاری با شما خواهند بود و امیدوارند بیشترین بهره را از دارایی های دیجیتال خود ببرند.

2) روندهای بازاریابی


فقط به این دلیل که شما کالاهای دیجیتالی برای فروش دارید به این معنی نیست که همه به سمت شما هجوم آورده و محصولاتی را خریداری می کنند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید در نظر داشته باشید که اگر کسی به کالاهای دیجیتال علاقه ای نداشته باشد، نمی توانید آن ها را بفروشید.

بنابراین، برای درک کیفیت محصولات خود باید روندهای بازاریابی را مطالعه کنید. با تحقیق در مورد محصولات خود، زمانی که آنها را به بازار عرضه می کنید، ایده ای از پتانسیل آنها خواهید داشت.


Vetoavenir
تصویر قابل توجه سایت کاربر

شما همچنین می توانید جمعیت شناسی بازار هدف خود را مطالعه کنید. این به شما ایده می دهد که کدام محصولات برای آنها جذاب خواهد بود. اگر بتوانید نیازهای آنها را برآورده کنید، فقط به نفع فروش آنلاین و نرخ تبدیل شما خواهد بود. شرکت تبلیغاتی

به عنوان مثال، همه گیری COVID-19 منجر به تعطیلی بسیاری از موسسات آموزشی شده است. بنابراین دانش آموزان از طریق کلاس های آنلاین درس دریافت کردند. علاوه بر این، معلمان شروع به ارائه کلاس های آنلاین رایگان به دانش آموزان خود کرده اند.

شما می توانید همین کار را انجام دهید و دوره های آنلاین با موضوعات مختلف را در قالب کالاهای دیجیتال ارائه دهید. حتی می توانید یک وب سایت آموزشی در Strikingly ایجاد کنید و دوره های آنلاین خود را به آن اضافه کنید.

کالاهای دیجیتال را در وب سایت Strikingly خود بفروشید
1) یک قالب فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید
همه می دانند که اگر می خواهید کالاهای دیجیتال را به صورت آنلاین بفروشید، باید یک وب سایت ایجاد کنید. به هر حال، وب سایت بهترین راه در عصر مدرن برای جذب مخاطب به محصولات شما برای فروش است.

شما باید یک وب سایت جذاب ایجاد کنید که با کالاهای دیجیتالی که قرار است بفروشید مطابقت داشته باشد. قبل از اینکه محصولات خود را به صورت آنلاین اضافه کنید، باید یک مدل فروشگاه آنلاین را در نظر بگیرید.

قالب های وب سایت فوق العاده
تصویر از Strikingly

به طور قابل توجهی به کاربران خود قالب های وب سایت نفیسی را ارائه می دهد که می توانید به راحتی آن ها را مطابق با ایده های تجاری و جایگاه خود سفارشی کنید.

مهمتر از همه، قالب هایی که ما ارائه می دهیم سازگار با موبایل هستند، بنابراین ترافیک این دستگاه ها را نادیده نمی گیریم.

Strikingly به شما این امکان را می دهد که بدون نوشتن یک خط کد یک طراحی وب سایت عالی ایجاد کنید، به این معنی که برای ایجاد یک طرح در پلت فرم ما نیازی به دانش کدنویسی ندارید.

روزهایی که قالب های وب سایت فقط با نسخه دسکتاپ مرتبط بودند، گذشته است. در طول سال ها، تعداد کاربران تلفن همراه بسیار بیشتر از تعداد کاربران دسکتاپ بوده است.

بنابراین ترافیک تلفن همراه نیز باید در اولویت قرار گیرد. به طور قابل توجهی به کاربران خود اجازه می دهد تا نسخه وب سایت را از دسکتاپ به موبایل (و بالعکس) تغییر دهند.

2) یک فروشگاه ساده اضافه کنید
برای فروش انواع کالاهای دیجیتال به یک فروشگاه ساده در وب سایت تجاری خود نیاز دارید. این بخشی است که مشتریان قبل از خرید کالاهای دیجیتال از فروشگاه شما تصور می کنند.

مانند بسیاری از عناصر وب سایت Strikingly خود، می توانید بخش فروشگاه ساده را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهید. شما به عنوان مالک وب سایت حق دارید که چیدمان و پس زمینه را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

فروشگاه ویرایشگر
تصویر از Strikingly

اگر مبتدی هستید، می‌توانید طرح‌های مختلف وب‌سایت را آزمایش کنید و بهترین را برای طرح کسب‌وکارتان انتخاب کنید. به طور قابل توجهی گزینه های زیادی برای ایجاد جالب ترین طراحی وب سایت برای پلتفرم خود ارائه می دهد
https://medium.com/@light.adv.drive/16-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%A9%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-eaf28cfaa246
جمع آوری و برقراری ارتباط با مشتریان هرگز لازم نبوده است. ما در همه سطوح تغییراتی در الگوهای مصرف را تجربه می کنیم ، به همین دلیل جذب مشتری نیاز به تعهد مداوم دارد که در آن شما باید مایل باشید که هر روند را در کنار نیازهای چشم انداز خود تجربه کنید. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در اصفهان

عموم مردم دوست دارند چهره های مارک ها را بدانند. این شرکت از طریق عکاسی شرکت ها زنده می شود ، جایی که می توان شرکت ها و کلیه کارهای آن را به طور کلی انسان سازی کرد.

ما می توانیم مزایای عکاسی شرکت ها را در زیر خلاصه کنیم:
https://medium.com/@lightjafari/%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D9%88-%DA%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF-28cc63b80c3a


مشتریان خود را فساد کنید.
توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند.
این باعث می شود شما در بین رقبای خود برجسته شوید
آنچه را که اعتقاد دارید و ارزش های برند خود را منتقل کنید ، اعتماد به نفس ، حرفه ای و اعتبار را ایجاد کنید.
این موثرترین و ساده ترین روش برای ارتباط با مصرف کنندگان فعلی است.
شما ممکن است علاقه مند باشید که من به یک عکاس حرفه ای در کلمبیا نیاز دارم؟
اهمیت عکاسی محصول در یک فروشگاه آنلاین
عکاسی محصول مهمترین بخش از هر تجارت آنلاین است زیرا به مشتریان بالقوه اجازه می دهد تا درک مفصلی از نحوه مشاهده مقاله ای که می خواهید به دست آورید ، بدست آورند ، که می تواند تصمیم خرید را تسریع کند. فیلمبرداری تبلیغاتی در اصفهان

هدف این عکس تمرکز تمام توجه مصرف کننده به یک عنصر است: محصول. برای دستیابی به این هدف ، تصاویر تا آنجا که ممکن است اطلاعات مربوط به اندازه ، رنگ ، بافت و لوازم جانبی قطعه را از زوایای مختلف نشان می دهد.

راز این است که توجه زیادی به ایجاد این تصاویر داشته باشید و کشف کنید که کدام سبک مناسب برند شما است. در این راهنمای عکاسی محصول ، ما برای به دست آوردن بهترین محصولات محصولات و افزایش فروش خود ، به شما می گوییم:

اگر در عکاسی تازه کار هستید ، ما نور طبیعی را توصیه می کنیم زیرا کنترل آن آسان تر است. در هر صورت ، نورپردازی مصنوعی خوب است ، بنابراین می توانید بدون تغییر محصول عکس بگیرید ، به خصوص اگر عکسبرداری برای ساعت ها تمدید شود.
اگر تصمیم دارید یک تجارت الکترونیکی تجارت (یا حتی یک وب سایت شخصی) را شروع کنید ، مهم است که تصاویری که استفاده می کنید همزمان با آنچه می خواهید از برند خود منتقل کنید. این به شما اعتبار می دهد.
برای موفقیت در یک تجارت الکترونیکی تجارت ، عکس ها و تصاویر وب سایت شما باید هویت خاص خود را داشته باشد تا مشتریان هنگام دیدن آنها ، آنها را به عنوان بخشی از برند شما تشخیص دهند.
این فقط یک باز کردن باز بود ، زیرا با عکاسی برند می توانید مزایای بی پایان برای شرکت خود کسب کنید. در مورد آن فکر نکنید و به لطف مزایای عکاسی شرکت ها به خود این فرصت را بدهید که به صدر بازار برسید. در Obtura ما هر آنچه را که لازم دارید و به اندازه خود به شما می دهیم.
حتی اگر صاحب یک «کسب‌وکار» به معنای دقیق آن نباشید، راه‌های زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام به‌عنوان فردی وجود دارد. اگر یک جامعه قوی از مشترکین دارید و در یک بخش تخصصی فعالیت می کنید، تأثیر دارید و بنابراین می توانید یک تأثیرگذار شوید. شرکت تبلیغاتی اینستاگرام

1. با برندها شریک شوید


مشارکت برند احتمالاً شناخته شده ترین روش برای تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد در اینستاگرام است. یک برند کوچک یا بزرگ مطابق با ارزش‌های خود پیدا کنید (این عنصر مهم است، زیرا ارتباط با برندی که هیچ شباهتی با محتوای معمول شما ندارد، یا حتی برندی که برخلاف محتوای معمول شما باشد، تصویر شما را مخدوش می‌کند. از اصالت).


مشارکت برند می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: می توانید برای پست اینستاگرامی که محصول خاصی را تبلیغ می کند پول دریافت کنید یا در ازای محتوای خود محصولات رایگان دریافت کنید. برای شروع، سعی کنید چند پست رایگان در مورد چیزهایی که دوست دارید ایجاد کنید: رستوران ها، محصولات زیبایی، هر چیزی که با شما طنین انداز می شود. سپس، می توانید از این پست ها به عنوان نمونه در هنگام نزدیک شدن به برندها استفاده کنید.

بسیاری از اینفلوئنسرها در بخش آرایش و لوازم آرایشی این نوع قرارداد را با برندها امضا می کنند. در اینجا نمونه ای از انتشارات مشارکت پولی از سازنده محتوا @enjoyphoenix برای Yves Rocher است.


نکته: هنگام شرکت در یک مشارکت پولی یا ارسال محتوای حمایت شده، شفاف باشید. از هشتگ ها استفاده کنید، نشان دهید که پست حمایت شده است و مشارکت را به وضوح در کپشن خود نشان دهید. اگر قوانین اینستاگرام را برای محتوای مارک دار نقض کنید، ممکن است پست های شما حذف شوند. ناگفته نماند که نفوذ تجاری اکنون در فرانسه تنظیم شده و توسط مقامات نظارت دقیقی دارد. عدم نشان دادن "تبلیغات" یا "همکاری تجاری" در یک ارتباط احتمالاً یک رویه تجاری گمراه‌کننده است و بنابراین ممکن است منجر به تحریم‌های قانونی شود.

2. به یک برنامه وابسته بپیوندید


این نکته به مشارکت برند مربوط می شود، زیرا برای پیوستن به یک برنامه وابسته باید با شرکتی که محصولات یا تجربیات خاصی را می فروشد، رابطه برقرار کنید. اساساً، برنامه‌های وابسته به شما پول می‌دهند تا محصولات دیگران را بفروشید (دوباره مطمئن شوید که محصولات با ارزش‌های شما مطابقت دارند). اگر مشترکین شما از طریق شما (به طور کلی از طریق پیوند یا کد شخصی) محصولاتی را از برند خریداری می کنند، غرامت دریافت می کنید.

این هنرمند ناخن برای یک برند لاک ناخن بازاریابی وابسته انجام می دهد: وقتی مشترکانش از کد تبلیغاتی او برای خرید لاک ناخن استفاده می کنند، او درآمد کسب می کند.

3. نشان‌ها را در جریان‌های زنده خود فعال کنید
برای سازندگان در ایالات متحده، نشان های زنده راهی برای کسب درآمد مستقیم در برنامه اینستاگرام است. در طول یک ویدیوی زنده، بینندگان می‌توانند نشان‌هایی را خریداری کنند (که قیمت آن بین 0.99 تا 4.99 دلار است) تا حمایت خود را از سازنده نشان دهند.

برای فعال کردن نشان ها، به نمایه خود بروید و روی داشبورد کسب و کار ضربه بزنید. سپس روی درخواست دسترسی کسب درآمد ضربه بزنید. هنگامی که واجد شرایط کسب درآمد شدید، دکمه پیکربندی نشان ها را خواهید دید. آن را فشار دهید و voila!

توجه: برای سایر کشورها از جمله فرانسه، دسترسی به نشان‌ها برای سازندگان واجد شرایط فقط با دعوت‌نامه در دسترس است. برای بررسی وضعیت دعوت خود به تنظیمات، سپس Creator و سپس Badges بروید.

نشان های زنده در اینستاگرام
منبع: اینستاگرام
اگر نشان‌ها را فعال کرده‌اید، به یاد داشته باشید که هنگام راه‌اندازی لایو خود این را بگویید (به مشترکان خود یادآوری کنید که می‌توانند به راحتی از شما حمایت مالی کنند) و از حامیان خود که نشان می‌خرند تشکر کنید. تشکر کردن، راه طولانی را طی می کند و دیگران را تشویق می کند که از این روش پیروی کنند.

4. محصولات مشتق شده خود را بفروشید
برای کسب درآمد در اینستاگرام، می توانید از این پلتفرم به عنوان یک ابزار بازاریابی برای سایر منابع درآمد خود نیز استفاده کنید. اگر یک برند شخصی واقعی، با سبک، آرم، شعار یا هر چیز دیگری که همه با آن شناسایی می شوند، ایجاد کرده اید، می توانید کالا را بفروشید. به لطف این فروش ها، می توانید درآمد کسب کنید، اما از تبلیغات رایگان نیز بهره مند شوید، زمانی که مشترکین شما با نام شما بر روی گرمکن خود راه می روند.

Drag queen Trixie Mattel کالا می فروشد و از اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی استفاده می کند.


5. پیوندی به وبلاگ یا وبلاگ خود وارد کنید
فضای تبلیغاتی را در سایت خود بفروشید یا کسب درآمد کنید
امروزه بیش از هر زمان دیگری داشتن یک وب سایت ضروری است. خواه صرفاً برای اینکه مردم بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند یا برای رشد پایگاه مشتریان شما، یک صفحه وب بهترین ابزار برای دستیابی به اهداف شما است. بر خلاف سایر رسانه ها، وب از هر نقطه در سراسر جهان، در هر زمان و توسط همه قابل دسترسی است. بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان

در اینجا 10 دلیل عالی برای اینکه چرا باید ویترین فروشگاهی در وب داشته باشید آورده شده است.

1. وب سایت شما یک سرمایه گذاری است نه هزینه


در کوتاه مدت و میان مدت، می توانید مزایای یک وب سایت را ببینید. هزینه‌های چاپ شما کاهش می‌یابد، خدمات مشتری شما بهبود می‌یابد، فروش شما افزایش می‌یابد، کسب‌وکار شما شهرت بیشتری پیدا می‌کند و غیره. وب دنیایی بدون مرز است که همیشه در دسترس است. وب سایت شما بر خلاف فروشگاه شما هرگز بسته نخواهد شد. صفحه وب شما می تواند به تنهایی بفروشد و به سوالات پاسخ دهد.

2. ویترینی که همیشه در دسترس است و از هر کجا قابل دسترسی است


نکته مهم در مورد وب این است که در هر زمان و از هر مکان قابل دسترسی است. بنابراین مشتریان شما می توانند در هر زمانی از شبانه روز با وب سایت شما مشورت کنند و اطلاعاتی در مورد محصول یا خدمات مورد علاقه خود بیابند. به همین ترتیب، کاربر اینترنت می تواند صفحه وب شما را مرور کند تا به سؤالات خود پاسخ دهد بدون اینکه مزاحمتی برای یکی از کارمندان شما ایجاد کند که می تواند در این مدت به تجارت خود ادامه دهد.

3. سهولت به روز رسانی و توزیع
مزیت بزرگ وب در مقابل رسانه کاغذی این است که به روز رسانی ساده و ارزان است. اگر کنسول مدیریتی دارید، می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. در غیر این صورت، انزو می تواند از حفظ وب سایت شما مراقبت کند. بنابراین مجبور نیستید مقدار زیادی کاغذ را دوباره چاپ کنید و دوباره بین مشتریان خود توزیع کنید.

4. منبع نامحدود اطلاعات
یک وب سایت هیچ محدودیت فیزیکی ندارد. بنابراین می توانید تمام اسناد (متن، تصاویر، PDF، فیلم ها و غیره) را که می خواهید در آنجا قرار دهید. سپس یک صفحه وب می‌تواند به منبع بسیار مهمی از اطلاعات در مورد هر چیزی که مربوط به محصولات و خدمات شما باشد برای مشتریان شما تبدیل شود. در صورت تمایل، حتی می توانید یک فروشگاه مجازی را در وب سایت خود ادغام کنید و به شما این امکان را می دهد که به صورت آنلاین و بدون مسافرت و تنها با چند کلیک خرید کنید. علاوه بر این، بسته به اندازه وب سایت خود، می توانید ابزاری را اضافه کنید تا جستجو برای کاربران اینترنت آسان شود.

5. پایگاه مشتری در حال رشد
از زمان ورود موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، قابل مشاهده بودن در وب به طور فزاینده ای آسان تر شده است. افراد از همه جا می توانند وب سایت شما را پیدا کنند و محصولات و خدمات شما را مشاهده کنند. مشتریان شما دیگر محدود به افراد شهر یا منطقه شما نیستند. همانطور که مردم به طور مداوم وب را مرور می کنند، به طور مداوم در حال رشد است. امروزه تبلیغات برای افزایش دید نیز آسان تر است. به لطف ارجاع به وب و شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و توییتر، می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

6. از دست دادن هیچ مشتری و بدون فروش
به خوبی شناخته شده است که خریداران بیشتر و بیشتری از طریق وب خرید می کنند. بنابراین حضور در آنجا اهمیت زیادی دارد. اگر خریدار سایت یکی از رقبای شما را ببیند، خطر از دست دادن فروش یا حتی بدتر از آن، مشتری را دارید. بنابراین، نه تنها حضور در وب، بلکه موقعیت بسیار خوبی در موتورهای جستجوی مختلف بسیار مهم است.

7. اعتبار شما افزایش می یابد
Enzo Conception Internet می تواند وب سایتی با کیفیت بالا طراحی کند که مطابق با شهرت کسب و کار شما باشد. مشتریان شما خواهند دید که از انجام کاری که برای ارائه خدمات بهتر به آنها لازم است ترسی ندارید. امروزه صرف داشتن یک صفحه وب باعث افزایش آگاهی می شود. بیشتر و بیشتر، مردم برای یافتن یک کسب و کار به موتورهای جستجو مانند گوگل متکی هستند و اگر شما آنجا نباشید، مثل این است که بگویند وجود ندارید.

8. بهبود خدمات به مشتریان
وب سایت شما می تواند مکمل خدمات مشتری شما باشد. به عنوان مثال، با افزودن سؤالات متداول (FAQ)، مشتریان شما می توانند در هر زمان، حتی در روزهای تعطیل، پاسخ سؤالات خود را بیابند. در عین حال، این می تواند سرویس تلفن شما را باز کند و در نتیجه فضا را برای موارد پیچیده تر باز کند. این باعث کاهش زمان انتظار می شود.

9. مشتریان خود را بهتر بشناسید
با استفاده از ابزارهای مختلف مانند آمار ترافیک و نظرسنجی آنلاین می توانید از سلیقه مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. بنابراین می توانید محبوب ترین محصولات و آنهایی که کمی جذاب هستند را بشناسید