من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

انواع و قالب های تبلیغاتی برای ارتباط شما چیست؟
تبلیغات برای برندها ضروری است، امروزه در جامعه ما، چه در زندگی فیزیکی و چه در وب، بسیار وجود دارد. در اینترنت، رشد آن تصاعدی به نظر می رسد. در فرانسه، تبلیغات آنلاین بین سال‌های 2019 تا 2020، 29 درصد و در سال بعد، 24 درصد افزایش یافت. به این ترتیب درآمد تبلیغات الکترونیکی بالغ بر ۷۶۷۸ میلیارد یورو می شود! این رقم برای سرگیجه کافی است… تبلیغات اصفهان

اما چه قالب تبلیغاتی را باید برای کسب و کار خود در اولویت قرار دهید؟ بیایید نگاهی به سبک محتوایی بیندازیم که محصولات شما سزاوار آن هستند تا مشتریان واجد شرایط را پیدا کنید و نام تجاری خود را تا حد امکان به کاربران بیشتری بشناسانید.

3 نوع اصلی از قالب های تبلیغاتی چیست؟


برای هر کسب و کاری، بسته به اهداف اصلی و اهرم های کسب ترجیحی، انواع مختلفی از تبلیغات برای استفاده وجود دارد. انتخاب شما از بین اشکال تبلیغات برای شناخته شدن فروشگاه آنلاین شما به اهداف، هدف کمپین، محل فروش، استراتژی ارتباطی شما و همچنین به مخاطبان هدف و بودجه شما بستگی دارد.


تلویزیون، رادیو: تبلیغات سنتی
تبلیغات تلویزیونی بدون شک محبوب ترین رسانه برای تبلیغات غیر دیجیتال است. در مورد دوم، تبلیغ‌کنندگان زمان پخش را در یک رسانه تلویزیونی خریداری می‌کنند تا به مخاطبان زیادی دست یابند.

در مورد تبلیغات رادیویی، اصل اساساً یکسان است، با این تفاوت که پیام به شکل موسیقی متن است.

بازاریابی خیابانی، رسانه های نوشتاری مختلف: تبلیغات فیزیکی
نقش تبلیغات به افزایش بازگشت سرمایه با توجه به اهداف شما کمک می کند. در عین حال، تبلیغات در زندگی روزمره ما نیز وجود دارد، به خصوص وقتی در خیابان قدم می زنیم. تبلیغات نمایشی بدون شک قدیمی ترین رسانه بازاریابی موجود است! آژانس دیجیتال مارکتینگ اصفهان

بنابراین علائمی که دارای کتیبه هستند در جاده های عمومی وجود دارد. به طور مشابه، رسانه های چاپی یکی دیگر از راه حل های تبلیغاتی آموزنده است. هدف آنها انتشار پیام ها در مجلات یا روزنامه هاست.

تبلیغات و دریا: تبلیغات اینترنتی
با ظهور اینترنت، تبلیغات آنلاین چرخشی جدیدی به خود گرفته است. اکنون، چندین قالب آنلاین در حال ظهور هستند و بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است. این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد.

تبلیغات می توانند از طریق پیوندهای تجاری که به طور عاقلانه در وبلاگ ها قرار می گیرند، از طریق بنرهای برجسته در سایت های تخصصی، در تصاویر (تصاویر یا فیلم ها)، از طریق زندگی و غیره ظاهر شوند.

2 شکل اصلی تبلیغات آنلاین چیست؟
وب به فضایی مطلوب برای تبلیغ کنندگان جدید تبدیل شده است. در وب، دو نوع اصلی تبلیغات دیجیتال با هم وجود دارند: آن در شبکه های اجتماعی و آن در موتورهای جستجو. این تبلیغات با معیارهای هدف گذاری دقیق به افراد در تصمیم گیری خرید کمک می کند.

فیسبوک، اینستاگرام، تیک تاک... تبلیغات در شبکه های اجتماعی
یوتیوب، تیک تاک، اینستاگرام، فیسبوک، پینترست... همه شبکه های اجتماعی بزرگ امروزه گزینه های تبلیغاتی را بر اساس اهداف برند ارائه می دهند. در واقع، با رسانه های اجتماعی و به ویژه ویدئو، اکنون یک رسانه ارتباطی ضروری برای مشاغل است.

سپس تبلیغات می توانند به شکل عکس یا فیلم باشند. علاوه بر تصاویر، کمپین های بازاریابی فیس بوک همچنین می توانند متن 90 کاراکتری و همچنین عنوان 25 حرفی را نمایش دهند. در همین حال، داستان ها روز به روز محبوب تر می شوند. این ها به مدت 6 تا 15 ثانیه پخش می شوند. انواع مختلفی از تبلیغات در یک پلتفرم وجود دارند.

SEA و تبلیغات وب در موتورهای جستجو
از نظر تبلیغات دیجیتال، SEA (تبلیغات موتورهای جستجو)، یعنی ارجاع پولی، شامل نمایش مستقیم تبلیغات در موتورهای جستجو است. در افزایش سریع دید بسیار موثر است، همچنین به شما امکان می دهد مخاطبان با کیفیتی تولید کنید. در واقع، تبلیغات بر اساس درخواست کاربران اینترنت ظاهر می شود.

در حال حاضر، جستجو از رشد 28 درصدی برخوردار است. 42 درصد از بازار تبلیغات را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر، تبلیغات در گوگل سود ویژه ای دارند و نتایج عالی ارائه می دهند!

چگونه یک نوع تبلیغات مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟
بدیهی است که همه شرکت ها علاقه یکسانی به استفاده از این یا آن رسانه تبلیغاتی ندارند. کمپین هایی که قرار است اجرا شوند به صورت موردی و بر اساس معیارهای متعدد مورد مطالعه قرار می گیرند.

B2B، B2C: هدف دقیق خود را مشخص کنید و اهداف خود را بشناسید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.