آرشیو اسفند ماه 1402

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد


این سوال: "خانه هوشمند چیست؟" بیشتر و بیشتر سازندگان، نوسازان و مستاجران را نگران می کند. اما به راستی خانه هوشمند چیست؟ چگونه کار می کند و خانه هوشمند چه مزایایی دارد؟ ما به شما یک نمای کلی ارائه می دهیم. خانه هوشمند چیست؟
1
خانه هوشمند چیست؟
2
چرا خانه هوشمند ارزشش را دارد؟

3
کدام قطعات متعلق به خانه هوشمند است؟
4
سیستم خانه هوشمند چیست؟
5
چگونه خانه هوشمند را اداره می کنید؟
6
برنامه ریزی یک خانه هوشمند - اما چگونه؟
7
حفاظت از داده ها در خانه هوشمند
8
هزینه سیستم خانه هوشمند چقدر است؟
9
نکاتی برای برنامه ریزی خانه هوشمند شما
هنگام غروب، پرده‌ها به‌طور خودکار بسته می‌شوند، گرمایش با ریتم روزانه‌تان سازگار می‌شود و وقتی پیتزا آماده شد، فر یک پیامک ارسال می‌کند - به خانه هوشمند خوش آمدید. خانه هوشمند دیگر یک روند زودگذر نیست، بلکه آینده زندگی است و در حال حاضر برای بسیاری از مردم یک واقعیت است. اما به

راستی خانه هوشمند چیست؟


خانه هوشمند چیست و کدام سیستم خانه هوشمند گیرا وجود دارد؟
کارشناس ما مارکو استرلو به شما توضیح می دهد که خانه هوشمند چیست و کدام سیستم خانه هوشمند Gira در دسترس است. منبع: گیرا

خانه هوشمند چیست؟
در خانه هوشمند می توانید فرآیندهای فنی را که قبلا به صورت دستی انجام می شد دیجیتالی و خودکار کنید. با شبکه‌سازی فناوری ساختمان در یک سیستم یکنواخت، عملکرد دستگاه‌های جداگانه می‌تواند به صورت متمرکز و هماهنگ با یکدیگر انجام شود. کلیدواژه ای که اغلب در ارتباط با خانه هوشمند استفاده می شود «اینترنت اشیا» (به اختصار IoT) است. امکان اتصال آنلاین دستگاه های دارای اینترنت را شرح می دهد. اینها همچنین می توانند در فواصل طولانی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و وظایف مختلفی را انجام دهند. خانه هوشمند شما به جای شما فکر می کند و شما را از بسیاری از وظایف در زندگی روزمره راحت می کند. هوشمند سازی منازل



یک خانه هوشمند یک کار همه جانبه واقعی است: شما می توانید به لطف فرآیندهای خودکار در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یا امنیت خانه خود را افزایش دهید. تقریباً تمام مناطق زندگی را می توان در خانه هوشمند ادغام کرد و به صورت مرکزی کنترل کرد: از پرده ها گرفته تا جاروبرقی های روباتی، اتوماسیون خانگی تقریباً امکانات نامحدودی را ارائه می دهد:

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر
همه کاره از هر نظر: سنسور لمسی 4 زندگی را آسان تر و چهار دیوار شما را زیباتر می کند. منبع: گیرا
چرا خانه هوشمند ارزشش را دارد؟
در زندگی روزمره پیچیده و پر استرس ما، کارهای تکراری را می توان به راحتی در یک خانه هوشمند خودکار کرد و تقریباً با جادو کامل کرد. مهم نیست که خانه هوشمند خود را به محض ساختن خانه خود برنامه ریزی می کنید یا می خواهید یک خانه هوشمند را بازسازی کنید. یک خانه با کنترل هوشمند ارائه می دهد:



راحتی بیشتر: به عنوان مثال، روشنایی خانه را از طریق برنامه یا فرمان صوتی، به طور خودکار طبق برنامه یا از طریق آشکارساز حرکت کنترل کنید.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر
دستیار Google دستورات صوتی را در خانه هوشمند KNX شما ممکن می کند. منبع: گیرا

کدام قطعات متعلق به خانه هوشمند است؟


در اصل، یک خانه هوشمند از دو جزء تشکیل شده است: حسگرهایی که دستورات را می دهند و محرک هایی که آنها را اجرا می کنند. سنسورها دستگاه‌های اندازه‌گیری و ورودی مانند دکمه‌ها، آشکارسازهای حرکت، سنسورهای دما، کنتورهای مصرف گاز، آب و برق یا ایستگاه‌های هواشناسی هستند. اینها اطلاعاتی را که جمع آوری می کنند در قالب تلگرام برای فعال کننده ها ارسال می کنند. یک شبکه داده دیجیتال (که اغلب به عنوان یک سیستم اتوبوس شناخته می شود) به طور نامرئی در پس زمینه کار می کند. برای اینکه اجزای فنی و دستگاه های شبکه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، به یک رابط مشترک (سرور یا هاب خانه هوشمند) نیاز دارند که از طریق آن همه اطلاعات با هم جمع شوند.



تمام دستورات کنترلی یا "محرک‌های" حسی از طریق WLAN، سیگنال رادیویی، بلوتوث یا کابل داده (KNX) دریافت و ارسال می‌شوند. با استفاده از کنترل‌های مختلف مانند سوئیچ‌های هوشمند، پنل‌های لمسی مانند Gira G1 یا از طریق اپلیکیشن، می‌توانید فناوری ساختمان را در صورت نیاز برنامه‌ریزی کنید، آن را از راه دور کنترل کنید یا با استفاده از تایمر آن را خودکار کنید.

همه عملکردها در یک نگاه: خانه هوشمند خود را با مرکز کنترل Gira G1 کنترل کنید. منبع: گیرا
سیستم خانه هوشمند چیست؟
همانطور که در بالا آموختیم، یک خانه هوشمند از چندین جزء تشکیل شده است. آنها با هم سیستم خانه هوشمند را می سازند. چنین سیستمی را می توان به صورت بی سیم از طریق رادیو، از طریق WLAN، از طریق کابل های به اصطلاح باس یا از طریق کابل کشی شبکه پیاده سازی کرد. گیرا همچنین چندین سیستم خانه هوشمند را برای موقعیت ها و خواسته های مختلف زندگی ارائه می دهد. می توان تمایز تقریبی بین موارد زیر ایجاد کرد:



راه حل های بی سیم

سیستم های مبتنی بر رادیو را می توان به راحتی و متعاقباً نصب کرد، به عنوان مثال در آپارتمان های اجاره ای یا ساختمان های موجود. آنها به صورت بی سیم با استفاده از استانداردهای رادیویی مانند بلوتوث، ZigBee، Z-Wave یا EnOcean ارتباط برقرار می کنند. Gira System 3000 مبنای خوبی برای این کار فراهم می کند. با استفاده از این نوع می‌توانید چراغ‌ها، پرده‌ها و گرمایش را به‌طور خودکار و بدون هیچ اضافی کنترل کنید
SEA مربوط به سئو است که بر رتبه بندی گوگل نیز تاثیر می گذارد. با این حال، اینها تبلیغات پولی هستند که موقعیت شما را در موتورهای جستجو برای مدت زمان محدودی بهبود می بخشند. اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاهی مورد توجه قرار بگیرید، تبلیغات موتورهای جستجو ایده‌آل است - برای مثال به این دلیل که در حال حاضر تخفیف یا محصول جدیدی ارائه می‌دهید. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی


تنها در آلمان بیش از 70 میلیون نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. در اینجا می توانید مستقیماً به افراد دسترسی داشته باشید و با تبلیغات فردی در گروه های هدف خود تبلیغ کنید. مهم است که در همه کانال‌ها نماینده نباشید - در عوض، کانال‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها می‌توانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید (به عنوان مثال، در حالی که به گروه‌های هدف قدیمی‌تر در فیس‌بوک و اینستاگرام نیز دسترسی دارید، به ویژه برای جوانان در TikTok و Snapchat جذاب هستید. ) .

شما نباید فقط در کانال ها تبلیغات قرار دهید، بلکه باید ترکیبی هیجان انگیز از محتوا ایجاد کنید. این شامل نظرسنجی، اطلاعات در مورد یک موضوع مرتبط با شرکت یا مسابقات است. با ترکیبی هیجان انگیز می توانید یک رابطه قوی با پایگاه مشتری خود ایجاد کنید.

یک شکل خاص از بازاریابی رسانه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ است: اینفلوئنسرها تعدادی دنبال کننده دارند که به آنها اعتماد دارند و توصیه های محصول را دنبال می کنند. اینفلوئنسرها یا آژانس های مناسبی را پیدا کنید که پیشنهاد شما را به کاربران جدید ارائه دهند. همکاری طولانی مدت می تواند در بلندمدت امیدوار کننده باشد. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

بازاریابی ایمیلی


با ایمیل مارکتینگ می توانید ارتباط خود را با مشتریان فعلی حفظ کنید و مخاطبان خود را به روز نگه دارید، از یک طرف می توانید پیشنهادات، رویدادها و اخبار جدید را به اشتراک بگذارید و از طرف دیگر پیام های شخصی سازی شده برای مشتریان خود نیز امکان پذیر است. تماس مستقیم باعث تعامل بیشتر در سمت مشتری می شود.

بازاریابی ایمیلی همچنین به شما این فرصت را می دهد که به کانال های دیگر خود مانند رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود پیوند دهید.

نتیجه گیری: بازاریابی آنلاین موفق نیاز به یک نقشه راه روشن دارد
بازاریابی آنلاین برای شرکت ها ضروری شده است - هرکسی که در اینترنت حضور ندارد، اکنون برای بسیاری از مشتریان بالقوه وجود ندارد. با بودجه کم می توان به دید مهمی دست یافت.

آیا در حال حاضر اولین کمپین های بازاریابی آنلاین خود را راه اندازی می کنید یا به آن فکر می کنید؟ مطمئن شوید که یک استراتژی ایجاد کنید که بتوانید به آن پایبند باشید. گزینه های متعدد در بازاریابی آنلاین می تواند در ابتدا بسیار زیاد به نظر برسد. اهداف را تدوین کنید و استراتژی بازاریابی خود را بر اساس آن تنظیم کنید. این بدان معنی است که شما تعیین می کنید که گروه هدف شما چگونه به نظر می رسد و در کدام کانال ها باید نمایندگی داشته باشید. برای شروع، یک آژانس می تواند کمک مهمی را به شما ارائه دهد: از طریق مشاوره و هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی آنلاین.
یک چالش کلیدی برای خرده فروشی آنلاین، فردی کردن تجربه خرید در تجارت الکترونیک خواهد بود. بنابراین گرایش به سمت پیشنهادات و تبلیغات شخصی سازی شده است. بسیاری از کاربران تمایل به خرید کوپن هدیه سفارشی یا رزرو سفر با شرایط بسیار ویژه دارند. مشتریان وفادار انتظار تخفیف، رویکرد فردی و توصیه های خرید مناسب دارند. ابزارهای تجزیه و تحلیل و ردیابی مانند Google Analytics جمع آوری داده های شخصی را ممکن می کند. آنها رفتار خرید و گشت و گذار را به منظور شخصی سازی بیشتر بازدید بعدی از یک فروشگاه آنلاین ثبت می کنند. این به خرده فروشان اجازه می دهد تا در مورد ترجیحات محصول مشتریان خود - و همچنین آنچه که آنها مایلند برای یک محصول خاص بپردازند - اطلاعات بیشتری کسب کنند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

برای مشاهده این ویدیو به کوکی های شخص ثالث نیاز است. در اینجا می توانید به تنظیمات کوکی خود دسترسی داشته باشید و آن را تغییر دهید.
همچنین آزمایشات زیادی در زمینه واقعیت مجازی وجود دارد. این فناوری به کاربران اجازه می دهد تا به طور کامل در دنیای محصولات غوطه ور شوند. نمونه ای از این نمایشگاه غوطه وری شرکت مبلمان Ikea است. مشتریانی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند می‌توانند از آن برای چیدن وسایل منزل خود به صورت مجازی استفاده کنند و به عنوان مثال، ب. تست کنید که چه روکش پارچه ای روی مبل اتاق نشیمن در ساعات مختلف روز به نظر می رسد.

خرید آنلاین


به طور فزاینده ای از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. تنها در عرض چند سال، تعداد خریدهای انجام شده در دستگاه های تلفن همراه بیش از دو برابر شده است. برای همگام شدن با روند، مهم است که وب سایت ها را ریسپانسیو کنید، یعنی. اچ. سازگار با فرمت های خروجی مختلف این امر ناوبری را از طریق نمایشگر کوچک دستگاه های تلفن همراه ساده می کند و زمان بارگذاری را کوتاه می کند. طبق آمار Statista، تقریباً 82 درصد از فروشگاه های آنلاین بزرگتر نیز در سال 2016 محصولات خود را از طریق فروشگاه های تلفن همراه عرضه می کردند.

اینفوگرافیک در مورد نسبت فروشگاه های آنلاین بهینه شده برای موبایل در آلمان. نتیجه: 82 درصد به وب سایت های تلفن همراه متکی هستند.
خرید موبایلی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. منبع: Statista https://de.statista.com/infografik/2909/teil-der-onlineshops-mit-weiteren-vertriebskanaelen/
اتصالات شبکه ضعیف همچنان خریدهای موبایل را ابری می کند. اما با استاندارد جدید ارتباطات تلفن همراه 5G، مشتریان تلفن همراه همچنان اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد. تبلیغاتی که در تمام ساعات شبانه روز در بخش موبایل به دست مصرف کنندگان می رسد نیز به طور فزاینده ای سودآور می شود. داده های جغرافیایی نیز هدف گذاری را بهبود می بخشد. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پیشنهادات مکانی خاص ارائه دهند یا مشتریان را به نزدیک‌ترین فروشگاه جذب کنند. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

با وجود این پیشرفت ها، خرده فروشی ثابت به هیچ وجه منسوخ نشده است. در عوض، مشتریان می خواهند هر چند وقت یکبار که می خواهند بین آنلاین و آفلاین جابجا شوند. بنابراین، بازاریابی همه‌کانالی در دستور کار روز است. حتی خرده‌فروشان آنلاین خالص مانند Zalando به طور فزاینده‌ای مد خود را در فروشگاه‌ها می‌فروشند - دیگران نمایشگاه‌هایی را ارائه می‌کنند. با سرویس «کلیک و جمع‌آوری»، مشتریان می‌توانند یک محصول را آزمایش کنند، مشاوره شخصی دریافت کنند یا کالاهای سفارش داده شده را به صورت آنلاین بدون هزینه حمل و نقل تحویل بگیرند. فروشگاه های آجر و ملات و ارائه دهندگان خدمات به طور فزاینده ای گزینه سفارش از طریق اینترنت یا دریافت مشاوره از طریق اسکایپ را ارائه می دهند. در سال 2017، طبق مطالعه IHK و دانشگاه Regensburg، 27 درصد از فروشگاه ها به این روش حضور آنلاین داشتند.

اگر به همه کانال ها تکیه کنید، قطعا به خریداران احتمالی بیشتری دست خواهید یافت و رضایت مشتری را افزایش خواهید داد. نوآوری‌ها در اینترنت اشیا همچنین انتقال یکپارچه بین آنلاین و آفلاین را تضمین می‌کنند. با استفاده از به اصطلاح beacon ها، که مبتنی بر فناوری های رادیویی هستند، قفسه های محصولات یا محصولات جداگانه در یک فروشگاه سیگنال هایی را به تلفن های هوشمند ارسال می کنند. یک برنامه این سیگنال ها را ثبت می کند و سپس اطلاعات دقیق محصول را به مشتری می دهد، توجه آنها را به تخفیف ها جلب می کند یا آنها را بر اساس ترجیحات خود به قفسه مربوطه هدایت می کند - به عنوان مثال. ب. برای مواد غذایی ارگانیک.

اینترنت اشیا امکانات کاملا جدیدی را برای تجارت الکترونیک در آینده باز خواهد کرد. تعداد وسایل روزمره و لوازم خانگی هوشمند که به طور دائم به اینترنت متصل هستند در حال افزایش است. به عنوان مثال، یک یخچال هوشمند از حسگرهایی برای گزارش زمانی که برخی غذاها رو به اتمام است استفاده می کند - و می تواند آنها را به طور مستقل دوباره سفارش دهد. دستگاه های اینترنت اشیا به خرید و تبلیغات آنلاین اجازه می دهند تا حداکثر شخصی سازی شود. به نظر می رسد نظرسنجی موسسه تحقیقاتی ibi Research در دانشگاه رگنسبورگ این موضوع را تایید می کند. حداقل 42 درصد از افراد مورد بررسی، برنامه های کاربردی خانه هوشمند را برای تجربه خرید مرتبط می دانند.

در مدیریت انبار به عنوان بخشی از تجارت الکترونیک، کالاهایی که مجهز به حسگر و متصل به اینترنت هستند، فرآیندهای کاری را آسان‌تر می‌کنند. شما موجودی را در زمان واقعی کنترل می کنید، به عنوان مثال. ب. جلوگیری از فروش به موقع محصولات محبوب.

تجارت الکترونیک به لطف پیشرفت و فناوری‌های نوآورانه اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

الویس جان
22 ورودی
یک وب سایت به ما امکان حضور در دنیای دیجیتال را می دهد و رمز موفقیت در اینترنت، صد در صد کاربردی بودن آن است.یکی از مزایای استخدام شرکت برای طراحی وب، داشتن پشتیبانی دائمی در صورت بروز هرگونه حادثه است. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

شرکت های طراحی وب می توانند اطمینان حاصل کنند که طراحی گرافیکی، برنامه نویسی وب، بهینه سازی موتورهای جستجو و استراتژی های بازاریابی شما به خوبی کار می کنند. این به شما این امکان را می دهد که یک وب سایت بهینه و بدون خطا در مقابل کاربران داشته باشید.

در این مقاله برخی از مزایایی را که می توانید با یک شرکت متخصص در طراحی وب برای کسب و کار خود به دست آورید، توضیح خواهم داد.

فهرست مطالب: تفاوت SEO و SEM چیست؟

پشتیبانی فنی دائمی
یک برداشت خوب در نگاه اول
وب سایت های کارآمد و سریع
پاسخگویی در فناوری های جدید
طراحی وب سایت بهبود یافته است
صرفه جویی در زمان و هزینه
وب سایت بهینه شده و قابل اعتماد از نظر سئو
کمپین های رسانه های اجتماعی
نتیجه گیری
پشتیبانی فنی دائمی
همانطور که در ابتدا اشاره کردم، شرکت های طراحی وب سایت می توانند از ماندگاری خدمات پشتیبانی فنی در مقابل هر گونه رفتار زشتی که ممکن است وب سایت داشته باشد اطمینان حاصل کنند. که معمولاً هنگام کار با متخصصان مستقل یا فریلنسرها اتفاق نمی افتد.

من چیزی با فریلنسرها ندارم، در واقع من چندین سال فریلنسر بودم. اما چیزی که یک شرکت را قادر به ارائه پشتیبانی در همه زمان ها می کند، تیم انسانی است که دارد، می تواند متخصصانی داشته باشد تا برای پیچیدگی های مختلفی که ممکن است پیش بیاید، راه حل ارائه دهند.

این به شرکت‌هایی که صاحب وب‌سایت‌ها هستند اجازه می‌دهد تا صفحات وب بدون خرابی، همیشه کاربردی، به‌روز و بهینه‌شده داشته باشند.

یک برداشت خوب در نگاه اول


از نظر بازاریابی دیجیتال، برداشت اول از همه مهمتر است. این به این دلیل است که مشتریان کسب و کار شما را به طور کامل از جنبه وب سایت شما تجزیه و تحلیل می کنند. حتی اگر محصولاتی با بهترین کیفیت ارائه دهید، در صورت عدم جذابیت کافی، کاربر در عرض چند ثانیه وب سایت شما را ترک می کند.

یک وب سایت باید دارای ساختاری دوستانه و سازگار با اتلاف کننده های مختلف باشد که کاربران هنگام مرور اینترنت از آنها استفاده می کنند. داشتن یک وب سایت بهینه شده برای دستگاه ها و مرورگرهای مختلف به شما امکان می دهد تا تجربه کاربری خوبی داشته باشید. این کار باعث می‌شود تا کاربران راحت‌تر از بخش‌های مختلف خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهیم بازدید کنند و درباره پیشنهادات ما بیشتر بیاموزند.

استخدام یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای می تواند به شما در ایجاد طراحی سایت جذاب و افزایش فروش محصولات شما کمک کند.

وب سایت های کارآمد و سریع


ترافیک در سیستم عامل های دیجیتال به طور قابل توجهی با هر دقیقه افزایش می یابد. این می تواند مانعی برای عملکرد بهینه وب سایت شرکت شما باشد.

یک شرکت توسعه وب با تجربه ابزارهای لازم را برای ادغام وب سایت شما با ویژگی های مناسب در اختیار خواهد داشت که به اجرای روان آن به صورت آنلاین کمک می کند.

برای داشتن یک وب سایت سریع، جنبه های فنی خاصی تأثیر می گذارد که تیمی از متخصصان می توانند به شما در دستیابی به آن کمک کنند. در یک شرکت طراحی سایت با کار گروهی به راحتی می توانید یک وب سایت کارآمد و سریع بدست آورید

پاسخگویی در فناوری های جدید
از آنجایی که شما یک توسعه‌دهنده وب متخصص نیستید، از آخرین فناوری‌های موجود در بازار که به موبایل‌پسند کردن وب‌سایت شما کمک می‌کنند آگاه نخواهید بود. علاوه بر این، از آنجایی که اکثر مشتریان برای خرید آنلاین به دستگاه های تلفن همراه متکی هستند، ایجاد یک وب سایت سازگار با آخرین فناوری های تلفن همراه بخشی جدایی ناپذیر از کمپین بازاریابی دیجیتال شما است.

یک طراح وب حرفه ای می تواند شما را در مورد آخرین و جدیدترین فناوری های موبایل موجود در بازار به روز کند و می تواند به شما کمک کند تا وب سایتی واکنش گرا بسازید.