آرشیو آبان ماه 1402

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

آژانس تبلیغاتی و بازاریابی کلیدهای انتخاب مناسب چیست؟ این چیزی است که مایلیم بدانیم وقتی تصمیم گرفتید و مشخص شد که به دنبال یک آژانس تبلیغاتی در مالاگا هستید. منطقی است که از آن لحظه به بعد، شک و تردید به شما حمله کند: از کجا بدانم که آن درست است؟ آیا آنها انتظارات من را برآورده خواهند کرد؟آیا آنها نیازهای من را برآورده خواهند کرد؟ در La Factoría Creativa ما می دانیم که چقدر برای مشتری مهم است که تجارت خود را به دستان خوب بسپارد. بنابراین، ما کلیدهای اصلی انتخاب یک آژانس تبلیغاتی را به شما می دهیم که باعث موفقیت برند یا محصول شما می شود: آژانس تبلیغاتی

آژانس


آیا کار او را دوست دارید؟ هیچ چیز واضحی نیست، بنشینید و در مورد آن فکر کنید. گاهی اوقات ما یک آژانس بازاریابی و تبلیغات را انتخاب می کنیم زیرا به کسب و کار ما نزدیک است، با توصیه یا با نفوذ اشخاص ثالث. روش کار آنها را به خوبی تجزیه و تحلیل و مطالعه کنید، اگر شما را هیجان زده می کند و آیا با آنچه شما به دنبال آن هستید مطابقت دارد. اگر این آژانس تبلیغاتی از خطی پیروی کند که مناسب شماست، نتایج سودمندتر خواهد بود.
به من بگو به چه چیزی افتخار می کنی و من به تو می گویم که چه چیزی کم داری. دانستن مشخصات آژانس و دستاوردهای آن کافی نیست. مهم است؟ بله، اما این تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنیم. گاهی اوقات آگاهی از نظرات سایر مشتریان، دانستن تجربه آنها از آژانس تبلیغاتی مورد نظر و میانگین نمره آنها چقدر است، روشنگرتر است. به خاطر داشته باشید که اگر به فکر استخدام خدمات یک آژانس تبلیغاتی و بازاریابی هستید، بسیار علاقه مند هستید که بدانید آنها چگونه خدمات خود را مدیریت می کنند.

هماهنگی خوب با تیم انسانی از لحظه ارسال اولین ایمیل، از طریق هر جلسه یا تماس تلفنی، باید احساس کنید که همه چیز بین دو طرف جریان دارد. برای اینکه تبلیغ کسب و کار خود را به دست دیگران بسپارید، ضروری است که قاطعانه باور داشته باشید که آنها متخصصان بازاریابی هستند که برای دستیابی به بهترین نتایج تلاش خواهند کرد. شما باید از طرف تیم انسانی احساس اعتماد، همدلی و محبت کنید، در غیر این صورت انگار فرزندتان را با غریبه ای رها کرده اید، به چه کسی اعتماد می کنید؟
در خانه آهنگر، چاقوی چوبی؟ شما به یک آژانس تبلیغاتی مراجعه می کنید تا به برند خود دست پیدا کنید و فروش بیشتری داشته باشید، اما آنها چگونه تبلیغ می کنند؟ آیا شبکه های خود را به روز کرده اید؟ آیا آنها موقعیت خوبی دارند؟ تمام جزئیات را تجزیه و تحلیل کنید زیرا اطلاعاتی در مورد نحوه کار و توانایی های آنها به شما می دهد. به‌عنوان یک آژانس تبلیغاتی که به‌عنوان Google Partner تأیید شده است، می‌دانیم که هر کاری که انجام می‌دهیم درب خوش‌آمدگویی است که فضای داخلی La Factoría Creativa را نشان می‌دهد و هدف اصلی ما این است که مشتری نه تنها وارد شود، بلکه بازگردد.
آنچه را که انتظار دارید بخواهید. ارتباط با آژانس تبلیغاتی برای موفقیت کار ضروری است. به آنها بگویید چه انتظاراتی از آنها دارید و از قبل از پیشنهادات آنها مطلع شوید. با این کار اطلاعاتی در مورد اینکه آیا آنها پیام شما را درک کرده‌اند، آیا با شما سازگار شده‌اند یا اینکه همه‌کاره هستند و با نیازهای لحظه‌ای سازگار هستند، آشکار می‌شود.
در La Factoría Creativa به شما توصیه می کنیم در انتخاب آژانس تبلیغاتی همه این ملاحظات را در نظر بگیرید و از پرسیدن هر تعداد سوال که می خواهید دریغ نکنید. ما به عنوان متخصص در بازاریابی آنلاین می دانیم که شرکت همیشه احساس می کند که آژانس تبلیغاتی و بازاریابی درستی برای نمایندگی کسب و کار شما انتخاب شده است به چه معناست.
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.