آرشیو آذر ماه 1402

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

در ادامه یک مقدمه کوچک از عناصر طراحی وب را به شما ارائه می کنم. طراحی سایت در اصفهان

ببینید، طراحی وب یک زمینه بزرگ است.

برای شروع، خوب است که در زمینه طراحی وب سایتی انتخاب کنید و در آن حرفه ای شوید.

یک طراح وب می تواند در موارد زیر تخصص داشته باشد:

طراحی وب سایت برای صفحه فرود.


با ایجاد طرح برای سایت هایی که فقط یک صفحه دارند سروکار دارد. طراحی یک صفحه فرود نسبتا ساده است و شامل 1-7 بلوک به وضوح تعریف شده است.
https://lightjafari.royablog.ir/post/3/%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8.

یک طراح وب متخصص در طراحی وب سایت تک صفحه ای طراحی را با توجه به هدف آن صفحه فرود طراحی می کند.

به عنوان مثال:

صفحه ثبت نام وبینار
صفحه ای برای تبلیغ کتاب الکترونیکی
طراحی صفحه فرود برای کارواش
چنین صفحاتی معمولاً برای جمع آوری شماره تلفن، آدرس ایمیل یا راه اندازی یک محصول جدید ایجاد می شوند.

اطلاعات بیشتر در مورد اینکه صفحه فرود چیست اینجا را ببینید. آژانس تبلیغاتی

طراحی وب سایت برای ارائه
برخلاف طراحی LP، یک سایت ویترینی حاوی چندین صفحه وب است. رایج ترین صفحاتی که یک طراح وب ایجاد می کند عبارتند از:


طراحی صفحه اصلی
صفحه خدمات
مخاطب
آلبوم عکس
وبلاگ
صفحه فروش
در این صفحات می توانید عناصر طراحی مانند:

بلوک با مزایا
بررسی ها
فراخوانی برای اقدام
این نوع طراحی احتمالاً بیشترین درخواست را دارد. اگر می‌خواهید یک فریلنسر شوید، مطمئناً طراحی وب سایت‌های ارائه، مسیری است که در آن به راحتی مشتری پیدا خواهید کرد.

طراح وب متخصص در تجارت الکترونیک.
این یک جهت از طراحی وب با هدف صنعت تجارت الکترونیک است.

برخلاف طراحی وب برای LP یا سایت های ساده، یک طراح وب متخصص در تجارت الکترونیک باید عناصر طراحی خاص صنعت تجارت الکترونیک را نیز بداند.

در اینجا برخی از عناصر طراحی برای فروشگاه های آنلاین آورده شده است:

ایجاد حساب و صفحه ورود / رابط ها
تجربه خروج: از افزودن به سبد خرید تا تکمیل سفارش
صفحه محصول
رده محصولات
فیلترهای محصول
یک طراح وب متخصص در تجارت الکترونیک معمولاً دستمزد بهتری دریافت می کند، اما تقاضا برای چنین خدماتی بسیار کمتر است.

طراح وب قالب برای CMS (وردپرس، جوملا، پرستاشاپ)
اگر با وردپرس آشنایی دارید، احتمالاً می دانید که اکثر آنها از تم های وب سایت های ایجاد شده توسط شرکت های خاصی استفاده می کنند (مثلاً Template Monster).

چنین مضامینی توسط طراحان وب متخصص در طراحی وب برای تجارت الکترونیک ایجاد می شود.

معمولاً هم طراحان و هم برنامه نویسان روی ایجاد چنین قالبی کار می کنند. واضح است که برای یک طراح وب دشوار است که هم هنرمند و هم یک فرد فنی با دانش باطن خوب باشد.

اگر می خواهید آزادکار شوید، به احتمال زیاد از 1 دسته از دسته های بالا درخواست خواهید داشت.

اگر مبتدی هستید می توانید با طراحی وب سایت برای صفحه فرود شروع کنید. این ساده تر است و تقاضا به اندازه کافی زیاد است که می توانید از آن درآمد کسب کنید. بعداً می توانید به طراحی سایت های پیچیده تر بروید.

در مورد آژانس طراحی سایت چه چیزهایی باید بدانید؟
آژانس های طراحی وب، محصولات نهایی را ارائه می دهند. مشتریان آژانس های وب معمولاً شرکت هایی هستند که می توانند از 2 تا 3 هزار یورو برای ایجاد یک وب سایت پرداخت کنند.

این تغییرات زیادی در وظایف اصلی یک طراح وب ایجاد نمی کند. بخش خوب این است که در یک آژانس طراحی وب، شما این فرصت را دارید که به عنوان یک متخصص آموزش ببینید و رشد کنید.

اگر برای یک آژانس بزرگ کار می کنید، می توانید از طراحان دیگر یاد بگیرید و سریع شروع کنید.

یک آژانس طراحی وب سایت نیز می تواند مهارت های تجاری را در اختیار شما قرار دهد. اگر اهل عمل هستید و دوست دارید به تنهایی کار کنید یا در آینده یک آژانس طراحی وب راه اندازی کنید، تجربه کار در یک آژانس می تواند کمک کننده باشد.

به عنوان یک کارمند، می‌توانید درباره نحوه حرکت کارها در یک آژانس، مشتریان چه کسانی، بودجه چقدر است و زمانی که آماده باشید می‌توانید با کمترین ریسک از سوی خود به فریلنسر یا کارآفرین تبدیل شوید، «دانش چگونه» را جمع آوری کنید.
light-adv.com

تبلیغات ابزار اصلی بازاریابی است، زیرا وظیفه اطلاع رسانی، ترغیب و ترویج کالاها و خدمات به مخاطبان هدف را برعهده دارد که با انگیزه تولید خریدار، بیننده، فالوور و غیره، بسته به نیاز، انجام می شود. عکاسی تبلیغاتی بخشی از بازاریابی است و از عناصر مختلفی برای رسیدن به یک پیشنهاد جذاب استفاده می کند.

عکاسی تبلیغاتی


مشخصه تصویر ثابت، عنصری است که در ذات خود تمام ویژگی هایی را که تبلیغات در یک کمپین موفق ارزش گذاری می کند، در خود جای داده است.

به این ترتیب، عکاسی به دلیل سطوح نمادین آن، یعنی میزان شباهت بین تصویر و شی نمایش داده شده، فضای مهمی را در این صنعت به دست آورده است. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

این ویژگی شناسایی هر دو محصول یا خدمات و شخصیت ها و اقداماتی که مصرف کننده را نشان می دهد را تسهیل می کند.

ویژگی های عکاسی تبلیغاتی


عکاسی تبلیغاتی باید پیام را به صورت واضح و مستقیم منتقل کند، برای انجام این کار عکاس باید سعی کند تا حد امکان خلاق و تخیلی باشد.

او می‌تواند هر تعداد عکسی که لازم بداند و همچنین از تکنیک‌های نورپردازی و روتوش برای به دست آوردن تصویر عالی کمک کند.


صرف نظر از پیامی که می‌خواهید ارسال کنید، یک عکس تبلیغاتی باید با عملکردهای فرمول "A.I.D.A" مطابقت داشته باشد که مخفف آن به این معنی است:

توجه را به پیام جلب کنید.

بیدار کردن علاقه به محصول یا خدمات.

میل به خرید، استفاده یا داشتن محصول یا خدمات را ایجاد کنید.

اقدام خرید را تبلیغ کنید. طراحی ست اداری در اصفهان

باید به خاطر داشت که عکاسی تبلیغاتی از واقعیت و خلاقیت الهام گرفته شده است تا تصویری با کیفیت را نشان دهد که زندگی روزمره را نشان می دهد. این کار بسیار ارزشی است و باید آن را به رسمیت شناخت.
"سلام! به سایت ما در مورد ویدئوهای تبلیغاتی قوی خوش آمدید. ما خوشحالیم که کمک می کنیم." ↓ تیزر تبلیغاتی در اصفهان

Play توضیحات ما را تماشا کنید PlayPlay
آیا در حال حاضر مشتریان خود را متقاعد کرده اید؟
متقاعد کردن مشتریان یک چالش واقعی است. و تو تنها نیستی بسیاری از شرکت ها برای مشتاق کردن مشتریان مشکل دارند. بهترین راه برای انتقال پیام شما چیست؟

برای متقاعد کردن واقعاً به یک فیلم تبلیغاتی نیاز دارید. تهیه یک ویدیوی تبلیغاتی برای دستیابی به مشتری بسیار عالی است. با تصاویر حرفه ای و موزیک خوب. یک فیلم تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی برای سایت، رسانه های اجتماعی، نمایشگاه های تجاری و ارائه ها است.

با یک ویدیوی تبلیغاتی می توانید:
راه اندازی محصول خود را آغاز کنید.
اطمینان حاصل کنید که مشتریان واقعاً ارزش افزوده شما را درک می کنند. آژانس تبلیغاتی
به شدت خود را از رقبا متمایز کنید.
قیمت ها، نمونه ها و روش کار ما را کشف کنید.

بیشتر بگو. ↓
در حال حاضر به بیش از 375 شرکت کمک کرده است.


بله، من می خواهم یک فیلم تبلیغاتی ساخته شود!
نقل قول من را اکنون شروع کنید

√ 100% بدون تعهد. √ نقل قول را پاک کنید. √ امروز پاسخ دهید.

نمونه هایی از ویدئوهای تبلیغاتی ما



قیمت فیلم های تبلیغاتی

قیمت ساخت یک فیلم تبلیغاتی در هر ویدیو متفاوت است. هیچ قیمت ثابتی وجود ندارد، زیرا هر بار سفارشی ساخته شده است. قیمت بستگی به آنچه برای ساخت ویدیو نیاز است دارد. مثلاً چند روز فیلمبرداری لازم است و آیا از صداگذاری استفاده می کنیم یا خیر. در مورد نحوه ساختار هزینه ها بیشتر بخوانید.

برای یک ویدیوی تبلیغاتی ساده، قیمت 2750 نشانه خوبی است. به عنوان مثال، یک ویدیو از یک محصول با یک ویرایش معاصر در موسیقی. آیا یک فیلم تبلیغاتی می خواهید که بیشتر ارائه دهد؟ قیمت ها معمولا بین 3750 تا 4500 هست. این کار کیفیت بالاتری را ارائه می دهد و تأثیر بیشتری می گذارد.
ساخت خانه هوشمند مزایای زیادی دارد که می تواند سبک زندگی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. در اینجا برخی از مزایای کلیدی ذکر شده است: خانه هوشمند

راحتی: خانه خود را تنها با چند ضربه روی گوشی هوشمند یا دستورات صوتی خود کنترل و مدیریت کنید. از تنظیم دما تا خاموش کردن چراغ ها، اتوماسیون خانگی کارهای روزانه را ساده می کند.
بهره وری انرژی: دستگاه های هوشمند با بهینه سازی استفاده از منابع به کاهش مصرف انرژی کمک می کنند. به عنوان مثال، ترموستات های هوشمند دما را به صورت هوشمند تنظیم می کنند و با به حداقل رساندن اتلاف انرژی در هزینه ها صرفه جویی می کنند.
امنیت پیشرفته: از خانه و عزیزان خود با سیستم های امنیتی هوشمند محافظت کنید که نظارت در زمان واقعی، دسترسی از راه دور و هشدارهای فوری را ارائه می دهند. از مزاحمان احتمالی جلوگیری کنید و از آرامش خاطر لذت ببرید، حتی زمانی که دور هستید.
راحتی و سفارشی سازی: فضای خانه خود را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. نور، دما را تنظیم کنید و حتی لیست پخش مورد علاقه خود را با دستورات صوتی پخش کنید و فضای شخصی و راحت ایجاد کنید.
ارزش ملک: افزودن فناوری خانه هوشمند به ملک شما می تواند ارزش بازار آن را افزایش دهد. بسیاری از خریداران خانه به دنبال ویژگی های مدرنی مانند اتوماسیون هستند که خانه آنها را برای خریداران بالقوه جذاب تر می کند.
خوراکی های کلیدی
وقتی وارد دنیای اتوماسیون خانگی می شوید، این نکات کلیدی را در نظر داشته باشید:


دستگاه ها و سیستم های هوشمند مناسبی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و سبک زندگی شما باشد.
از مزایای راحتی، بهره وری انرژی، امنیت و شخصی سازی خانه های هوشمند استفاده کنید.
از سازگاری بین دستگاه ها و سیستم های مختلف برای ایجاد یک اکوسیستم خانه هوشمند یکپارچه یکپارچه اطمینان حاصل کنید.
سیستم خانه هوشمند خود را مرتباً به روز رسانی و نگهداری کنید تا از آخرین ویژگی ها و وصله های امنیتی به روز بمانید.
ارزش بلندمدت سرمایه گذاری های خود را در نظر بگیرید، زیرا ساخت یک خانه هوشمند سرمایه گذاری در سبک زندگی فعلی و آینده شما است.
با چشم انداز فناوری که دائماً در حال تحول است، ساخت خانه هوشمند رویاهای شما آسان تر و در دسترس تر از همیشه شده است. از این فرصت باورنکردنی برای ایجاد یک فضای زندگی آینده نگرانه که نیازهای شما را برآورده می کند و فعالیت های روزانه شما را ساده می کند، نهایت استفاده را ببرید. از امکانات استفاده کنید و راحتی، آسایش و امنیت را که اتوماسیون خانگی به ارمغان می آورد، تجربه کنید!

فضای زندگی خود را متحول کنید: به اصول اولیه اتوماسیون خانه هوشمند مسلط شوید
بنابراین اگر آماده هستید که فضای زندگی خود را کنترل کنید و از راحتی و کارایی که اتوماسیون خانه هوشمند ارائه می دهد لذت ببرید، به جای درستی آمده اید.

قدرت اتوماسیون خانه هوشمند


اتوماسیون خانه هوشمند شامل ادغام چندین دستگاه و سیستم در خانه شما برای ایجاد یک اکوسیستم متصل است که نه تنها کارآمد است، بلکه سبک زندگی شما را نیز بهبود می بخشد. با استفاده از هاب مرکزی یا اپلیکیشن گوشی هوشمند، می‌توانید همه چیز از روشنایی و ترموستات گرفته تا سیستم‌های امنیتی و دستگاه‌های سرگرمی را خودکار و کنترل کنید.

در زیر برخی از مزایا و ویژگی های کلیدی اتوماسیون خانه هوشمند آورده شده است:

راحتی: تصور کنید که بتوانید نور، دما و تنظیمات امنیتی خانه خود را تنها با چند ضربه روی گوشی هوشمند یا از طریق دستورات صوتی کنترل کنید. اتوماسیون خانه هوشمند حداکثر راحتی را در اختیار شما قرار می دهد.
بهره وری انرژی: با ترموستات های هوشمند و سیستم های روشنایی، می توانید با تنظیم خودکار تنظیمات دما و خاموش کردن چراغ ها در صورت عدم استفاده، مصرف انرژی را بهینه کنید و قبوض آب و برق خود را کاهش دهید.
امنیت: اتوماسیون خانه هوشمند ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌تری مانند دوربین‌های زنگ در، سنسورهای حرکتی و قفل‌های هوشمند را فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد دسترسی به خانه خود را از راه دور نظارت و کنترل کنید.
سرگرمی و رسانه: اتاق نشیمن خود را با تلویزیون های هوشمند، سیستم های صوتی و دستگاه های پخش جریانی که می توانند به طور یکپارچه ادغام شوند، به یک تجربه سینمای خانگی شخصی سازی شده تبدیل کنید.
نظارت بر سلامت خانه: کیفیت هوای خانه خود را کنترل کنید، نشت ها را شناسایی کنید و سلامت خانواده خود را با سنسورها و دستگاه های هوشمندی که دائماً به روز رسانی ها و هشدارها را ارائه می دهند نظارت کنید.
 در اصل، معنای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) افزایش دید وب سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک موتورهای جستجوی اصلی است. مشاوره سئو سایت در اصفهان

برای به دست آوردن این دید، باید سه جزء اصلی را درک کنید:

کاربران موتورهای جستجو و مشتریان شما چه نوع محتوایی را می خواهند یا نیاز دارند.
چگونه موتورهای جستجو برای کشف، فهرست بندی و ارائه محتوا در صفحات نتایج موتورهای جستجو کار می کنند.
چگونه وب سایت خود را به درستی تبلیغ و بهینه سازی کنید تا موتورهای جستجو را بیشتر در مورد آن بگویید.
در حالی که موتورهای جستجو و فناوری همیشه در حال تکامل هستند، برخی از عناصر اساسی زیربنایی وجود دارند که از اولین روزهای سئو بدون تغییر باقی مانده اند.

به همین دلیل است که با همکاری برخی از مقامات و متخصصان برتر این حوزه، ما این بررسی‌ها و آموزش‌های عمیق را ایجاد کردیم - تا SEO را برای متخصصان مشتاق سئو تعریف کنیم و توضیح دهیم که بهینه‌سازی موتور جستجو در حال حاضر چگونه عمل می‌کند.

سئو چگونه کار می کند؟

سئو یک زمینه سریع و پویا است. همچنین گاهی اوقات می تواند ناامید کننده باشد، به خصوص اگر به تاکتیک های قدیمی تکیه می کنید که دیگر جواب نمی دهند.

به همین دلیل برای شما بسیار مهم است که به خوبی آگاه باشید و به طور مداوم یاد بگیرید. موتورهای جستجو همیشه الگوریتم های خود را به روز می کنند تا نتایج جستجوی با کیفیتی را به کاربران خود ارائه دهند.


هوش مصنوعی به طور مداوم الگوریتم ها را بهبود می بخشد تا از تجربیات بهتر کاربر اطمینان حاصل کند. به این معنی که سئو امروزه پیچیده تر از همیشه است.

بازاریابان باید آموزش سئوی خود را ادامه دهند تا با تاکتیک‌هایی که اکنون کار می‌کند و چه تاکتیک‌هایی باید از برنامه بازاریابی جستجوی شما حذف شوند، همگام باشند.

برای بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما و افزایش دید کسب و کار یا برند شما، چیزی بیش از ایجاد لینک، ایجاد هر محتوای قدیمی و افزودن چند کلمه کلیدی لازم است.

شما باید پیگیری کنید و درک کنید:

روندهای نوظهور (به عنوان مثال، جستجوی صوتی)
ویژگی های جدید در محصولات و ابزارهای مرتبط با جستجو (به عنوان مثال، کنسول جستجو)
پیشرفت های فناوری (به عنوان مثال، یادگیری ماشین).
مخاطبان شما (به عنوان مثال، چگونه رفتار می کنند و چه می خواهند).
بنابراین چگونه می‌توانید یک استراتژی سئو برای تسلط بر رقابت خود در گوگل و سایر موتورهای جستجو ایجاد کنید؟

زیرا، در نهایت، سئو تنها به معنای یافتن در موتورهای جستجو و هدایت ترافیک به وب سایت شما نیست. این در مورد ارائه یک تجربه عالی و ایجاد سرنخ و درآمد است.

برای ایجاد یک تجربه کاربری مثبت و ایجاد سرنخ از جستجو، باید بیشتر از هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب انجام دهید. شما باید هدف کاربر جستجو را درک کنید و محتوایی را توسعه دهید که راه حل هایی برای مشکلات آنها ارائه دهد.

هنگامی که هدف جستجوگر خود را درک کردید، می توانید محتوایی ایجاد کنید که نیازهای کاربران جستجو را برآورده کند و برای موتورهای جستجو بهینه شده است تا آن را کشف و فهرست کنند.

سوالات متداول
سئو چیست؟
SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است، فرآیندی که طی آن بازاریابان تلاش می کنند تا وب سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو در Google، Bing، Yahoo، DuckDuckGo و سایر موتورهای جستجو دیده شوند.

سئو چگونه کار می کند؟
بازاریابان از طریق استفاده از تاکتیک‌های سئو فنی، درون صفحه و خارج از صفحه، به موتورهای جستجو می‌گویند که وب‌سایتشان در مورد چیست و چرا باید در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد.
در دنیای دیجیتال، اصطلاحات "طراحی وب" و "توسعه وب" اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. با این حال، در حالی که آنها در یک چشم انداز دیجیتال کار می کنند، به دو جنبه مجزا اما به همان اندازه مهم در ساخت یک وب سایت اشاره می کنند. قیمت طراحی سایت در اصفهان

طراحی وب سایت


طراحی وب در درجه اول در مورد زیبایی بصری و قابلیت استفاده یک وب سایت است. همه چیز مربوط به ظاهر و چیدمان وب سایت، از جمله طرح های رنگی، طرح بندی، تایپوگرافی و موارد دیگر را پوشش می دهد.

یک طراح وب اطمینان می دهد که وب سایت جذاب و حرفه ای به نظر می رسد و رابط کاربری بصری و آسان برای استفاده است. آنها مواردی مانند سهولت ناوبری، ثبات برند و طرح های رنگی و همچنین تجربه کلی کاربر را در نظر می گیرند.

هدف طراحی وب ایجاد وب سایتی است که از نظر بصری جذاب باشد، هویت برند را منعکس کند و تجربه کاربری بصری و لذت بخشی را ارائه دهد. طراحان وب از اصول و تکنیک های طراحی و همچنین ابزارهای دیجیتالی مانند Adobe Photoshop، Illustrator، XD و Figma استفاده می کنند.


توسعه وب
توسعه وب شامل ساخت و حفظ جنبه های کاربردی یک وب سایت است - این برنامه نویسی واقعی است که یک وب سایت را کاربردی می کند.

یک توسعه دهنده وب طراحی ایجاد شده توسط طراح وب را می گیرد و یک وب سایت کاملاً کارآمد می سازد. این شامل نوشتن کدهای پیچیده در زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS، جاوا اسکریپت، پی اچ پی، روبی و غیره و همچنین کار با پایگاه های داده و سرورها است.

توسعه وب معمولاً به دو زیر شاخه تقسیم می شود: توسعه front-end (یا سمت مشتری) و توسعه back-end (یا سمت سرور). توسعه دهندگان فرانت اند اطمینان حاصل می کنند که وب سایت خوب به نظر می رسد و در دستگاه های مختلف به خوبی کار می کند، در حالی که توسعه دهندگان بک اند سرور، برنامه ها و پایگاه داده ای را که در قسمت پشتی وب سایت کار می کنند ساخته و نگهداری می کنند.

با این حال، در شرکت ما با استفاده از Webflow، یک راه حل بدون کد که به طور قابل توجهی روند تبدیل یک طراحی به یک وب سایت کاربردی را سرعت می بخشد، رویکرد منحصر به فردی برای توسعه وب در پیش گرفته ایم. Webflow به ما اجازه می دهد تا وب سایت های پیچیده و سفارشی را بدون نیاز به کدنویسی بسازیم. این به ما امکان می دهد بدون از دست دادن کیفیت یا عملکرد، به راندمان بالاتر و گردش پروژه سریعتر دست یابیم.

به طور خلاصه، در حالی که طراحی وب بر طراحی رابط بصری وب سایت متمرکز است، توسعه وب بر روی ساخت و حفظ جنبه های کاربردی وب سایت تمرکز دارد. هر دو برای ایجاد یک وب سایت موفق و با عملکرد بسیار مهم هستند. استفاده از ابزارهای نوآورانه مانند Webflow به توانایی ما برای ارائه وب سایت هایی که هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و هم کاملاً کاربردی هستند کمک می کند. همکاری نزدیک ما بین طراحان وب و توسعه دهندگان وب تضمین می کند که زیبایی شناسی یک وب سایت همراه با عملکرد آن باشد.

سلسله مراتب در طراحی وب
سلسله مراتب نقش مهمی در طراحی وب دارد. ترتیب پردازش اطلاعات در صفحه وب توسط کاربر را تعیین می کند. استفاده از یک سلسله مراتب مؤثر به هدایت توجه بازدیدکنندگان به مهمترین عناصر وب سایت شما کمک می کند و تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

یک سلسله مراتب به خوبی طراحی شده می تواند بازدیدکننده را از طریق وب سایت شما به شیوه ای منطقی و شهودی راهنمایی کند و اطلاعات مهم و دکمه های فراخوان (CTA) را در اولویت قرار دهد. چندین تکنیک وجود دارد که می توانید برای ایجاد سلسله مراتب در طراحی وب استفاده کنید، از جمله:


ببینید چگونه قسمت های مختلف متن را به ترتیب خاصی می خوانید؟ این قدرت سلسله مراتب بصری است. (منبع)
خدمات اصلی که یک آژانس تبلیغاتی ارائه می دهد عبارتند از:

خلاقیت:
یک آژانس تبلیغاتی خوب نه تنها باید کمپین های تبلیغاتی ایجاد کند، آژانس تبلیغاتی در اصفهان بلکه باید کمپین های تبلیغاتی خلاقانه نیز ایجاد کند. این را به شما می گوییم زیرا خلاقیت عاملی است که بیشترین تأثیر را بر اثربخشی یک کمپین تبلیغاتی می گذارد. بسیاری از برندها در حال حاضر در زمینه بازاریابی، برنامه ریزان رسانه یا طراحان گرافیک کار می کنند، اما به ندرت دارای پرسنل متخصص در توسعه و اجرای استراتژی های خلاقانه هستند. هنگامی که این نیاز ایجاد می شود، برندهای بزرگ ترجیح می دهند با آژانس های خلاق کار کنند تا آژانس های خدمات کامل که نقش های بیشتری نسبت به نیاز واقعی خود دارند.

نام تجاری:
یک آژانس تبلیغاتی خوب می داند که یک برند نام شرکت، لوگو یا رنگ نیست. همچنین یک بسته بندی یا کمپین فیلمبرداری تلویزیونی نیست. یک برند از داستان ها، ارزش ها و تجربیاتی تشکیل شده است که مصرف کنندگان در طول زمان به این هویت ها اختصاص می دهند. بنابراین برندینگ خوب یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی است.

طراحی و توسعه وب:

وب سایت یک شرکت یک عنصر اساسی برای موقعیت خود در اینترنت و عمومی کردن خدمات آن به شیوه ای حرفه ای است. آژانس های تبلیغاتی تلاش های خاصی را بر روی طراحی و توسعه وب سایت ها متمرکز می کنند تا شرکت ها بیشترین پوشش ممکن را داشته باشند. متعاقباً از طریق استراتژی های سئو یا اتوماسیون، اقدامات مختلفی را انجام می دهند که باعث می شود آن وب سایت ترافیک بیشتری دریافت کند.

برنامه ریزی و نظارت رسانه ای:
یکی دیگر از خدماتی که یک آژانس تبلیغاتی باید به شما ارائه دهد این است که ترکیب رسانه ای خود را به گونه ای تطبیق دهید که با سرمایه گذاری مناسب بهترین نتایج را به دست آورید. امروزه در جهان تعداد زیادی کانال و رسانه ارتباطی وجود دارد و رسانه نیازمند استراتژی ارتباطی خلاقانه ای است که شما ارسال می کنید. ما باید بدانیم که مخاطبان هدف شرکت از چه کانال هایی برای این کار استفاده می کنند تا 100% تاثیرگذار باشد.

تحقیقات بازار:

انجام تحقیقات بازار راه خوبی برای به دست آوردن یک دید وسیع و خاص از وضعیت و دانستن اینکه به چه نکاتی باید توجه کرد. همه داده ها هم از شرکت و محیط و هم از رقبا مرتبط هستند. تحقیق در مورد بازار شامل به دست آوردن اطلاعات، آمار و تجزیه و تحلیل رفتار مشتری به شیوه ای جامع است.

تولید سمعی و بصری:
تولید عکس یا نقطه نقطه کلیدی دیگری است، زیرا صرفاً ضبط نیست. برای جلب توجه، ارتباط یا علاقه به محصول یا خدماتی که تبلیغ می شود باید بر روی افراد تأثیر بگذارد. این بخش بسیار مهمی برای خرید از مشتریان بالقوه است. این فقط در مورد ضبط چیزی یا گرفتن عکس و استفاده از آن در یک کمپین نیست. باید با ارزش های برند، داستانی که می خواهید بگویید و زمینه اجتماعی مطابقت داشته باشد.

برقراری ارتباط
Comunicare یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که در تمام شهرهای اسپانیا خدمات ارائه می دهد. ما تیمی از متخصصان با تجربه گسترده در طراحی، برنامه نویسی و نگهداری هر پروژه صفحه وب تشکیل می دهیم. تیم ما وب‌سایت‌های کاملاً شخصی‌سازی شده را ایجاد می‌کند که کاملاً با تمام نیازهای همه شرکت‌ها یا برندهایی که مشتریان ما درخواست و جستجو می‌کنند سازگار است.

ما مسئول انتشار و توسعه بیش از استدلال های خود در مورد تجارت و تبلیغات هستیم. از طریق یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که در نهایت بسیار پیچیده تر نیز می شود، بازاریابی را بسیار هوشمندانه تر شروع کنید.

آژانس های تبلیغاتی در اسپانیا برای شرکت شما

Leo Burnett: در سال 1935 در ایالات متحده تأسیس شد و در دهه 80 به اسپانیا نقل مکان کرد و به یک آژانس مرجع تبدیل شد. در حال حاضر در گروه چند ملیتی Publicis Groupe قرار دارد. برتری خلاقانه آن برجسته است.
کنترپوینت: این آژانس تبلیغاتی اسپانیایی بیشترین جایزه را در سطح ملی و بین المللی دارد. او کمپین هایی برای Lidl، Mercedes، Cola-cao، Correos، Jazztel و بسیاری دیگر ایجاد کرده است. پروژه های بسیار جاه طلبانه و جالب.
Shackleton: آژانس در سال 2004 تاسیس شد و در سطح بین المللی موفق بوده است. جوایز آژانس سال در جشنواره های مختلف، جایزه بزرگ جشنواره دل سول و بسیاری موارد دیگر. کوکاکولا، BBVA، نستله و هاینکن برخی از برندهایی هستند که او با آنها کار کرده است.
LOLA MullenLowe: آژانسی است که در سال های اخیر در اسپانیا بیشترین رشد را داشته است، جوایز مکرر جشنواره دل سول و کن آن را تایید می کنند. AX، Seat، Bimbo و Magnum از او برای کمپین‌های مختلف استفاده کرده‌اند که در آن‌ها داستان سرایی برجسته است.
همانطور که قبلاً در این مقاله اشاره کردیم، هیچ رویکرد یکسانی برای طراحی گرافیک وجود ندارد. انواع مختلفی از خدمات طراحی گرافیک وجود دارد که می‌توانید در آنها تخصص داشته باشید، و در بیشتر موارد، هر نوع به مهارت‌های متفاوتی یا حداقل رویکرد متفاوتی نیاز دارد.

انواع مختلف طراحی گرافیک را بخوانید و به این فکر کنید که کدام یک با استعداد شما سازگارتر است:

هویت برند طراحی گرافیک


اگر به همه چیز علاقه مند به برندسازی هستید، این ممکن است بهترین نوع طراحی گرافیکی برای شما باشد. این نوع طراحی گرافیکی که شامل ایجاد هویت بصری برند برای یک شرکت است، می تواند همه چیز را از ترکیب رنگ های استفاده شده در وب سایت برند گرفته تا لوگو یا تایپوگرافی استفاده شده در بسته بندی را شامل شود.


در واقع، در بیشتر موارد، هویت برند در همه پلتفرم‌ها ثابت خواهد بود، بنابراین با این نوع طراحی گرافیکی، شما نه تنها به طراحی یک وب‌سایت، بسته‌بندی و/یا مواد بازاریابی کمک می‌کنید، بلکه همه چیز را نیز در اختیار دارید. عناصر بصری که در تمام پلتفرم ها استفاده خواهند شد.

این نوع طراحی گرافیکی همچنین از شما می‌خواهد که در مورد احساسات، مخاطبان، احساسات، پیام‌ها و شخصیتی که می‌خواهید به برند کمک کنید فکر کنید.

بازاریابی و تبلیغات طراحی گرافیک

اگر سابقه طراحی گرافیک دارید و بازاریابی را دوست دارید، این یک گزینه عالی برای شماست.

با این سبک طراحی گرافیکی، اگر آموزش دادن به مشتریان در مورد محصول بتواند به فروش آن کمک کند، روی گرافیک تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات چاپی مانند یک مجله، صفحات فرود و حتی اینفوگرافیک کار خواهید کرد.

احتمالاً یکی از سنتی ترین انواع طراحی گرافیکی، این نوع طراحی گرافیکی به این زودی راه به جایی نخواهد برد، به خصوص با ظهور بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوا.

طراحی گرافیک UI
قبلاً به طور خلاصه در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم، اما اساساً طراحی UI بر روی طراحی متمرکز است که استفاده از آن آسان است و تعامل با آن آسان است. به عنوان مثال، طراحی اپلیکیشنی که مشتری بتواند به راحتی در آن حرکت کند، یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک که خرید را آسان می کند. به طور خاص، باید به دکمه‌ها، چیدمان، منو و چیدمان‌های بصری دلپذیر فکر کنید.

اساساً، کار شما با این نوع طراحی گرافیکی ایجاد تعادل بین زیبایی شناسی و عملکرد است.

طراحی گرافیک انتشارات
به جلد کتاب، خبرنامه، کاتالوگ و مجلات فکر کنید. این سبک از طراحی گرافیک معمولاً به صورت چاپی انجام می شود، اما با افزایش روزافزون نشریات چاپی که به رسانه های دیجیتال جهش می کنند، تقاضا برای طراحان گرافیک نشریاتی که می توانند این جهش را داشته باشند بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.

طراحی بسته بندی گرافیکی
تقریباً تمام محصولاتی که وارد بازار می شوند دارای نوعی طراحی بسته بندی گرافیکی هستند. خواه جعبه ای باشد که محصول در آن قرار می گیرد، برچسبی که مستقیماً روی محصول قرار می گیرد یا یادداشت تحویل همراه آن، طراحی بسته بندی گرافیکی در جامعه مدرن امروزی بسیار وجود دارد.

در این نوع طراحی گرافیکی، نه تنها باید به ظاهر بسته بندی فکر کنید، بلکه باید به این فکر کنید که چگونه مشتری احساس می کند و چه پیامی را منتقل می کند.

طراحی موشن گرافیک
اگر طرح های گرافیکی ایجاد می کنید که حرکت می کنند، شما یک طراح گرافیک حرکتی هستید. اکثر آنها در انیمیشن یا جلوه های ویژه تلویزیونی یا فیلم تخصص دارند.

طراحی موشن گرافیک می تواند بسیار پیچیده باشد و اغلب به دانش اولیه طراحی گرافیک و همچنین دانش اضافی موشن گرافیک نیاز دارد.

طراحی موشن گرافیک همچنین می تواند شامل مواردی مانند GIFS، بنرهای متحرک، آموزش های ویدئویی، ارائه ها، لوگوهای متحرک و تریلرها باشد.

هنر/تصویرسازی طراحی گرافیک
این نوع طراحی گرافیکی شامل خلق آثار هنری بدیع است. همانطور که قبلاً گفته شد، یک طراحی گرافیکی کاربردی و یک طراحی احساسی تر وجود دارد. در بیشتر موارد، طراحی گرافیکی هم احساسات و هم عملکرد را در نظر می گیرد. با این حال، در طراحی گرافیک هنری، عملکرد یک نگرانی کلیدی نیست، در عوض بر احساس، احساسات و زیبایی‌شناسی تمرکز می‌کند.

در بیشتر موارد، این هنر برای عشق به خود هنر ایجاد می شود، اما اغلب این اثر برای استفاده تجاری به فروش می رسد. به عنوان مثال می توان به طراحی تی شرت، الگوهای پارچه، تصاویر آرشیوی، رمان های گرافیکی یا کمیک، و جلد آلبوم اشاره کرد.

اگر این یک نوع طراحی گرافیکی است که به شما علاقه مند است، باید خودتان کار کنید و ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا کارتان تثبیت شود، اما در درازمدت، این نوع طراحی گرافیکی می تواند بسیار سودآور باشد اگر در نهایت به ساخت بپردازید. اسمی برای خودت

محیط
این نوع طراحی گرافیکی سعی دارد از طریق گرافیک به بهبود محیط کمک کند. به عنوان مثال، تابلوهای یک فضای رویداد یا