تبلیغات ابزار اصلی بازاریابی است، زیرا وظیفه اطلاع رسانی، ترغیب و ترویج کالاها و خدمات به مخاطبان هدف را برعهده دارد که با انگیزه تولید خریدار، بیننده، فالوور و غیره، بسته به نیاز، انجام می شود. عکاسی تبلیغاتی بخشی از بازاریابی است و از عناصر مختلفی برای رسیدن به یک پیشنهاد جذاب استفاده می کند.
عکاسی تبلیغاتی
مشخصه تصویر ثابت، عنصری است که در ذات خود تمام ویژگی هایی را که تبلیغات در یک کمپین موفق ارزش گذاری می کند، در خود جای داده است.
به این ترتیب، عکاسی به دلیل سطوح نمادین آن، یعنی میزان شباهت بین تصویر و شی نمایش داده شده، فضای مهمی را در این صنعت به دست آورده است. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان
این ویژگی شناسایی هر دو محصول یا خدمات و شخصیت ها و اقداماتی که مصرف کننده را نشان می دهد را تسهیل می کند.
ویژگی های عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی باید پیام را به صورت واضح و مستقیم منتقل کند، برای انجام این کار عکاس باید سعی کند تا حد امکان خلاق و تخیلی باشد.
او میتواند هر تعداد عکسی که لازم بداند و همچنین از تکنیکهای نورپردازی و روتوش برای به دست آوردن تصویر عالی کمک کند.
صرف نظر از پیامی که میخواهید ارسال کنید، یک عکس تبلیغاتی باید با عملکردهای فرمول "A.I.D.A" مطابقت داشته باشد که مخفف آن به این معنی است:
توجه را به پیام جلب کنید.
بیدار کردن علاقه به محصول یا خدمات.
میل به خرید، استفاده یا داشتن محصول یا خدمات را ایجاد کنید.
اقدام خرید را تبلیغ کنید. طراحی ست اداری در اصفهان
باید به خاطر داشت که عکاسی تبلیغاتی از واقعیت و خلاقیت الهام گرفته شده است تا تصویری با کیفیت را نشان دهد که زندگی روزمره را نشان می دهد. این کار بسیار ارزشی است و باید آن را به رسمیت شناخت.
- دوشنبه ۲۷ آذر ۰۲ ۱۱:۱۴
- ۱۵ بازديد
- ۰ نظر