آرشیو بهمن ماه 1402

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چند سال پیش، این ایده ای مناسب برای فیلم های علمی تخیلی بود، اما امروز این یک واقعیت است: خانه های ما هوشمندتر و هوشمندتر خواهند شد. اما خانه هوشمند دقیقاً به چه معناست و چرا برای ما خوب است؟ بهترین برند هوشمند سازی ساختمان

افرادی هستند که از ساختمان‌های مسکونی خودکار دوری می‌کنند، زیرا احساس می‌کنند نوآوری‌ها خارجی هستند، اما بسیاری از آنها عموماً از تعداد امکانات خارق‌العاده‌ای که راه‌حل‌های خانه هوشمند نوید می‌دهند آگاه نیستند.

بیایید ببینیم چرا باید خانه خود را مدرن سازی کنیم.


خانه هوشمند چیست؟


طبق تعریف، خانه هوشمند ساختمانی است که سیستم ها و تجهیزات مختلف یک واحد را تنظیم و نظارت می کند. به عنوان مثال می توان به برق، مهندسی مکانیک یا سیستم امنیتی اشاره کرد.



بنابراین می توانیم با خیال راحت آن را سیستم نظارت بر ساختمان بنامیم، اما خانه هوشمند صدا، خانه هوشمند یا اصطلاح انگلیسی خانه هوشمند رایج تر است. هوشمند سازی منازل

چرا این برای ما خوب است؟


خانه های خودکار مزایای زیادی دارند، اما سه استدلال اصلی اغلب به نفع استفاده از آنها ذکر می شود.

یکی استفاده بهینه از انرژی است. خانه های هوشمند بسیار مقرون به صرفه هستند، زیرا می توان سیستم را طبق عادت های ما آموزش داد و حسگرها نیز حضور ما را تشخیص می دهند، بنابراین، به عنوان مثال، ما همیشه می توانیم خانه خود را تا دمای مطلوب به روشی صرفه جویی در انرژی گرم کنیم و این کار را انجام می دهد. دیگر اتفاق نمی افتد که ما یک چراغ را روشن بگذاریم یا آن را روشن بگذاریم. تلویزیون در اتاق خالی.

راحتی نیز یک جنبه مهم است: سیستم‌های خانه هوشمند عادت‌های ما را یاد می‌گیرند و با ما "تطبیق" می‌کنند - بسیاری از عملکردها قبلاً به طور خودکار انجام می‌شوند، بنابراین ما مجبور نیستیم با آنها مقابله کنیم.

دقیقا چی معنی میده؟


بیایید تصور کنیم که بعد از کار وارد خانه خود می شویم و نور بلافاصله روشن می شود، با روشنایی و دمای رنگی که ترجیح می دهیم. دمای خانه عالی است، درست همانطور که ما دوست داریم - با این حال، گرمایش در تمام طول روز کار نمی کرد، تا زمانی که لازم بود تا زمانی که ما به آن برگردیم به دمای مورد نظر برسد، روشن نشد.

با ورود به اتاق نشیمن، با موسیقی ملایم و آرامبخش استقبال می‌شویم - انتخاب مورد علاقه ما در حالی پخش می‌شود که حسگر ما را تشخیص می‌دهد.

و اگر نظر خود را تغییر دهیم، می‌توانیم به راحتی سیستم گرمایش، روشنایی و صدا را با استفاده از تلفن هوشمند خود تنظیم کنیم - بدون نیاز به یک میلیون کنترل از راه دور و کنترل دیواری.

سیستم خانگی iNELS Smart Home Solutions - در میان بسیاری از مزایای دیگر - به این عملکردها نیز مجهز شده است، بنابراین با کمک آن می توانیم خانه خود را به سطح جدیدی ارتقا دهیم.
سئو روی صفحه

معادل انگلیسی بهینه‌سازی موتور جستجوی محتوا سئوی درون صفحه است. این به معنای کفایت محتوای نوشتاری ما با توجه به فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل است. هنگام نوشتن محتوای جدید، اگر چنین دانش سئو را داشته باشیم، می‌توانیم نسبتاً به راحتی مطالب حداقل را توسعه دهیم. 700-800 کلمه که مرتبط است.این تجربه آسانی است که بعد از حدود 2-3 ساعت و میلیون ها توصیف شخصیت به دست می آید.سوال این است که آیا این طول اصلا کافی است؟ صنایعی هستند که بله و در جایی نه.طبق آخرین تحقیقات Moz، بهترین محتوا معمولا 1500-2000 کلمه است. سئو سایت اصفهان

این بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو شامل چه مواردی است؟


طول محتوای ذکر شده در بالا تنها به عنوان یک راهنما عمل می کند. دنیای ما با سرعتی سریع در حال توسعه است. باور اینکه گوگل، یکی از بزرگترین شرکت های روی زمین، چنین نیست، کاملا ساده لوحانه است. الگوریتم های مجهز به هوش مصنوعی در حال حاضر وجود دارند. جست و جوی اینترنت، که همچنین می تواند تشخیص دهد که اگر متنی در مورد موضوعی صحبت می کند، اما آنچه می نویسد از نظر حرفه ای مبنایی ندارد. همچنین احتمالاً می توانیم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که اگر وبلاگ های حرفه ای مهم این صنعت به شخص یا شرکت اشاره می کنند. که مقاله را نوشت، این نیز یک عامل رتبه بندی در سئو محتوا است.


تراکم کلمه کلیدی نیز یک جنبه مهم است که نشان می دهد نسبت % وقوع کلمه کلیدی در متن بهینه سازی شده را نشان می دهد.برای این کار می توانید جریمه های بسیار خوبی دریافت کنید، اگر محتوای خود را بیش از حد بهینه کنید، باید به آن توجه زیادی داشته باشید. این در طول بهینه سازی موتور جستجو. سئو فروشگاه اصفهان


افراد داده‌ها، آمار، اینفوگرافیک‌ها و محتوای گرافیکی خاص را در متون دوست دارند، که باعث می‌شود اطلاعاتی که می‌خواهیم بنویسیم در دسترس‌تر باشد. نتیجه این است که Google نیز آنچه مردم دوست دارند را دوست دارد و یک عامل رتبه‌بندی است. وب‌سایت‌های فهرست شده معمولاً موقعیت معتبر خود را حفظ می‌کنند. با چنین آیتم های منوی کاربرپسند، زیبا، زیبایی شناختی، مرتبط و با ساختار مناسب.

اندازه تصاویر، متن جایگزین، فرمت، نامگذاری تصاویر


ممکن است فکر کنید که بهینه سازی موتور جستجوی محتوا فقط از حروف تشکیل شده است، اما اینطور نیست. تصاویر زیبایی شناختی که قبلا ذکر شد بی ربط به نحوه آپلود آنها در سایت ما نیستند. ما باید تصاویر را به بهترین شکل ممکن فشرده کنیم تا سرعت آنها کاهش نیابد. وب سایت ما و سرعت بارگذاری نسخه موبایل.


به همین دلیل است که 90 درصد متخصصان سئو تنظیمات تصاویر را به عنوان بهینه سازی موتورهای جستجوی فنی طبقه بندی می کنند، اما من با این موضوع موافق نیستم، تصاویر محتوا هستند و همچنین متن ها فقط گرافیکی هستند، خطاهای تنظیمات نیز فقط پیامدهای فنی سئو هستند. بابت انحراف حرفه ای متاسفم، ادامه می دهم.


پس باید تصاویر را فشرده کنید، البته این نباید مشکل بزرگی باشد، اما اندازه این تصاویر باید به گونه ای کاهش یابد که کیفیت آنها به هیچ وجه افت نکند، قبل از اینکه این تصاویر را در فضای ذخیره سازی خود آپلود کنیم. ، باید آنها را به نحوی نام ببریم، توصیه می شود آنها را به صورت منطقی سازماندهی کنیم و کلمات کلیدی را برای آنها ارائه کنیم که از تحقیقات کلمه کلیدی خود از هزاران کلمه بر اساس حجم جستجو و دشواری پیشروی در ابتدای کار سئو خود انتخاب می کنیم.


چرا در این مورد صحبت نکردیم؟خب، ما اطلاعات زیادی در مورد کارهایی که یک متخصص سئو در طول بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو انجام می دهد، نداریم، در غیر این صورت می توانم یک کتاب کامل منتشر کنم.


عکس‌های ما همان بالا هستند، بازدیدکنندگان می‌توانند آن‌ها را ببینند و از آن‌ها لذت ببرند، تنها یک مشکل وجود دارد: ربات گوگل چشم ندارد، باید به او گفت که در تصویر چه چیزی وجود دارد. این زمانی است که متن جایگزین تصاویر به زبان مجارستانی است. بر این اساس، می‌توانیم به ربات بگوییم که شاعر چه می‌خواست و با کلمات کلیدی چاشنی کرد.

آیا تا به حال در مورد پاراگراف H1-H2...-H10 شنیده اید؟


مهم نیست که در یک متن چند عنوان و عنوان فرعی وجود دارد، مهم نیست که حاوی چند کلمه کلیدی است، مهم نیست که متن آن پررنگ، خط کشیده، بزرگتر و غیره باشد پاراگراف H1... H10 نشان دهنده پاراگراف های متن است. اگر فکر می کنید که تصویر از این عناصر شروع به جمع شدن می کند، در اشتباه هستید. اکنون فقط سوپ سیاه وجود دارد که همیشه ارزش تکرار هر ماه را در حین کار بهینه سازی موتورهای جستجو دارد.


رقابت، رقابت، رقابت، هر کسب‌وکار و ایده‌ای رقیبی دارد، حتی ایده‌ای که آنقدر جدید است که ما تازه آن را اختراع کرده‌ایم، اگر نه یک رقیب مستقیم، اما مطمئناً یک رقیب غیر مستقیم، که می‌تواند جایگزینی برای مخاطبان هدف ما باشد. متون را بارها و بارها بهینه کنید و به روز کنید، زیرا همانطور که ما انجام می دهیم، دیگران نیز می توانند این کار را انجام دهند. اگر بخواهیم به موقع واکنش نشان دهیم و به آن عمل کنیم، این امر مستلزم نظارت مستمر است.


خوب حالا ما پایه ای داریم که روی آن یک سایت با محتوای بهینه شده برای جستجو ساخته ایم، برای هر آیتم منو می توانیم روی 4-5 ساعت برای نوشتن متن و 3-4 ساعت برای طراحی گرافیکی و بهینه سازی آن حساب کنیم.
به طور کلی/توسط کریستین آرنس
از زمانی که به عنوان یک عکاس حرفه ای خوداشتغال شدم و از آنجایی که می دانم در چه زمینه ای می خواهم حرکت کنم و موفق باشم، به این فکر کردم که چگونه می توانم نوع عکاسم را در یک کلمه به بهترین شکل توصیف کنم. عکاس عروسی، عکاس پرتره، گزارشگر عکس، عکاس ورزشی، عکاس کودکان، عکاس مد و هر چه که همکاران هستند - آنها فقط آن را دارند. یک اصطلاح منسجم وجود دارد و همه می توانند بلافاصله چیزی را با آن تصور کنند. این در مورد عکاس مطبوعاتی، عکاس تبلیغاتی، عکاس آتلیه و غیره نیز صدق می کند. سفارش عکاسی تبلیغاتی

اما عکاسی از کلن که عکاسی از دنیای کار، دنیای شرکت‌ها و سازمان‌ها، موسسات تحقیقاتی و سایت‌های ساختمانی را ماموریت خود کرده است، چگونه به نظر می‌رسد؟ عکاس کار به عنوان یک اصطلاح وجود ندارد و به راحتی می توان آن را با عکاسی کارگری، یک ژانر کاملا متفاوت، اشتباه گرفت.

اصطلاح شرکتی برای نوع عکاسی من مناسب است. و بنابراین عکاسی من عکاسی شرکتی نامیده می شود. هوم، هوم البته از دنیای انگلیسی زبان. به هر حال آنها راحت تر هستند، من فکر می کنم. در آنجا اصطلاح عکاسی لوکیشن نیز وجود دارد. شاید امروزه دیگر نتوان آن را به طور قطعی به کار برد که در زمان هایی که عکاسی حرفه ای بیشتر در استودیو انجام می شد به دلیل فناوری پیچیده تر و کندتر. ترجمه شرکتی با عکاسی شرکتی هنوز یک کار در حال پیشرفت است. اما عکاسی در محل، نه، صدا ندارد.

عکاس صنعتی


(عکاسی صنعتی) چطور؟ کلمه بدی هم نیست، اما هنوز کاملاً دقیق نیست. به عنوان مثال، تمام حوزه‌های ممکن که صنعت نیستند (مانند صنایع دستی، خدمات، تحقیق، توسعه و غیره) را حذف می‌کند. و صدایی دارد که بوی اواسط قرن بیستم می دهد: به عنوان یک عکاس صنعتی، شما عمدتا از سیستم ها و ماشین ها عکس می گرفتید. افراد به ندرت در آنها ظاهر می شدند و معمولاً فقط به عنوان معیار مقایسه در تصویر گنجانده می شدند: به طوری که می توانید ببینید که امکانات چقدر بزرگ است. برای من کاملاً متفاوت است، برای من تمرکز روی مردم است! عکاسی تبلیغاتی
 
و عکاس تبلیغاتی یا عکاسی تبلیغاتی: هنوز زنده است. با این حال، بیان کاملاً مناسب نیست، حتی اگر تصاویر من البته برای تبلیغات نیز استفاده می شود. اما نه برای تبلیغات (موتیف های تبلیغاتی، پوسترها و غیره). و فاقد شخصیت رپورتاژی است که عکاسی در محل کاملاً دارد.

همچنین کلمه عکاسی تجاری یا عکاس تجاری وجود دارد. یه جورایی خیلی خوبه اما برای گوش من و به خصوص برای چشمان من، این عکاسی بیشتر به پرتره های تجاری مربوط می شود. من هم این کار را انجام می‌دهم، اما این حوزه اصلی من نیست: چیزی که فکر می‌کنم برای مشتریانم بسیار هیجان‌انگیز است و همچنین به‌ویژه برای مشتریانم جالب است، ضبط‌هایی از دنیای کار است: معتبر، معتبر، اما طراحی‌شده، اغراق‌آمیز، دراماتیک و فشرده. عکاسی تبلیغاتی صحنه‌ای و ژورنالیستی – این همان چیزی است که شما می‌توانید آن را نیز بنامید. اما این عبارت بسیار طولانی است که در کارت ویزیت نمی گنجد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

خب من الان چی هستم؟ اما یک عکاس شرکتی؟ یا در واقع یک عکاس شرکتی؟ کاری که انجام می دهم برایم روشن است. متأسفانه، بهترین اصطلاح برای آن هنوز نیست. شاید خوانندگان من ایده دیگری داشته باشند؟ من از نام های کوتاه، مختصر، معنی دار و مناسب برند خوشحالم!
مانند هر عنصر گرافیکی دیگری که به عنوان ابزار استفاده می شود، کاتالوگ باید از سبکی مشابه بقیه برنامه ها استفاده کند. این باعث می شود که آن را بیشتر از بقیه متمایز کند و مشتری می تواند به سرعت آن را با شرکت ما مرتبط کند و ارزش ها و ماهیت آن را منعکس کند. برای این کار، کار بر روی طراحی یا برندسازی شرکتی مهم است. طراحی کاتالوگ در اصفهان

کیفیت خوب در عکس ها ضروری است


سلاح اصلی که یک کاتالوگ برای دستیابی به فروش از آن استفاده می کند، اغوا کردن مشتری از طریق تصاویر است، بنابراین هر چه کیفیت بالاتر و جذابیت بیشتری داشته باشد، بهتر است. ما قبلاً در مورد اهمیت عکاسی محصول خوب صحبت کردیم وقتی در مورد عکاسی محصول صحبت کردیم: اهمیت داشتن بسته عکس خود.


نمونه عکاسی محصول
کاتالوگ، دیجیتال یا چاپی؟
هدف نهایی کاتالوگ محصول یا خدمات افزایش فروش یا تعداد مشتریان است. به همین دلیل باید کاتالوگی تهیه کنیم که جذاب باشد و مشتری در مواقعی که به ما نیاز دارد آن را در نظر بگیرد.

وقتی صحبت از داشتن کاتالوگ محصول می شود، دو فرمت کاتالوگ دیجیتال و کاتالوگ چاپی به ما ارائه می شود. هر یک از آنها ضروری است و هر کدام مزایای خاص خود را نسبت به دیگری دارد، بنابراین بهترین چیز این است که هر دو را داشته باشید. در زیر، چند مزیتی را که هر یک از این گزینه ها برای ما به ارمغان می آورد، نشان می دهیم.

مزایای کاتالوگ دیجیتال


صرفه جویی در زمان در توزیع: چه ارسال آن از طریق هر وسیله الکترونیکی و چه نمایش آن در وب سایت ما، در زمان توزیع کاتالوگ خود صرفه جویی زیادی در زمان صرفه جویی می کنیم و مشتریان ما نیز این امکان را خواهند داشت که همیشه با آن مشورت کنند.
تعامل و منابع بیشتر: کاتالوگ دیجیتال کارایی و سرعت بیشتری را در هنگام دسترسی به محصولات مورد علاقه مشتری در هر زمان به مشتری می دهد. علاوه بر این، طیف گسترده‌ای از منابع را نیز باز می‌کند که می‌توانیم از آنها برای فروش محصولاتمان استفاده کنیم، مانند محتوای چند رسانه‌ای مانند ویدیو.
به روز رسانی سریع تر و ارزان تر: یک سند دیجیتالی بودن به ما این امکان را می دهد که یک نسخه به روز از کاتالوگ خود را همیشه و بلافاصله و بدون هیچ هزینه ای داشته باشیم. این امکان را فراهم می کند تا علاوه بر ارائه تخفیف های ویژه یا انجام تبلیغات، محصولات یا قیمت های ظاهر شده را ویرایش کنید.
مزایای کاتالوگ چاپی طراحی سایت اصفهان
تأثیر بر مشتری: کاتالوگ چاپی، به عنوان یک سند فیزیکی، مشتری را با محصول رو در رو قرار می دهد، بنابراین وقتی به آن نگاه می کند، به شکلی عمیق تر در حافظه او باقی می ماند.
تقسیم بندی توزیع: با یک کاتالوگ چاپی، این تاجر است که می تواند تصمیم بگیرد که می خواهد به چه کسی برسد و چگونه آن را توزیع کند. با این کنترل و شناخت خوب مشتریان بالقوه خود می توانید فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
حضور بیشتر: کاتالوگ چاپی موثرترین ابزاری است که در اختیار تیم فروش قرار می گیرد، علاوه بر این که بخشی از محیط کار مشتریان ما خواهد بود و در آن پیاده سازی می شود.
کاتالوگ چاپی در مقابل کاتالوگ دیجیتال

اهمیت طراحی ویراستاری خوب
یک کاتالوگ نه تنها محصولاتی را که ارائه می دهیم یا خدماتی را که ارائه می دهیم نشان می دهد، بلکه ما را به عنوان یک شرکت به مشتری معرفی می کند. به همین دلیل، بسیار مهم است که کاتالوگ ما طراحی گرافیکی خوبی داشته باشد و ارزش هایی را که می خواهیم منتقل کنیم را منعکس کند.

در زیر، نکات مهمی را فهرست می کنیم تا کاتالوگ شما طراحی ویراستاری موفقی داشته باشد:

استفاده صحیح از فونت ها، سلسله مراتب متن و طرح بندی.
شبکه ای متناسب با نوع کاتالوگ مورد نیاز ما.
تصاویر و عکس های با کیفیت.
هارمونی بین رنگ ها.
استفاده از فضای سفید به گونه ای که ترکیب نفس می کشد و خواننده را غرق نمی کند.
خط گرافیکی مشترک بین تمام بخش ها به طوری که کاتالوگ دارای وحدت باشد.
همانطور که می بینید، در هر بخش شرکت شما، داشتن یک کاتالوگ برای نمایش محصولات یا خدمات بسیار مهم است، زیرا ابزاری ضروری برای جذب مشتریان جدید است. هر چه کاتالوگ شما کیفیت بالاتری داشته باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

بنابراین، اگر می خواهید استراتژی تجاری خود را تغییر دهید و کاتالوگ با کیفیتی داشته باشید، از تماس با ما دریغ نکنید، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.
با وب سایت خود، کنترل نحوه ارائه شرکت خود به عموم را بر عهده دارید. من شخصاً دوست دارم وب سایت را ویترین مغازه دیجیتالی بنامم که در آن می توانید شرکت، محصولات یا خدمات خود را به خوبی به نمایش بگذارید. طراحی سایت شرکتی در اصفهان

این بدان معنی است که شما می توانید اطلاعات فوق العاده ای را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهید. هرچه اطلاعات بیشتری وجود داشته باشد، مشتریان و مشتریان بالقوه شما جامع‌تر می‌توانند درباره شما اطلاعات کسب کنند:

چه خدمات یا محصولاتی ارائه می دهید؟ اطمینان حاصل کنید که این موارد با جزئیات و به روشی آسان برای درک توضیح داده شده است.
چه نوع داستانی پشت شرکت شماست؟ مردم داستان را دوست دارند.
چه کسی در تیم شما حضور دارد؟ مخاطبین معرفی شده شخصا با یک عکس اعتماد ایجاد می کنند.
کجا می توانید شرکت خود را پیدا کنید و آیا چندین مکان وجود دارد؟ پیدا کردن شما را برای مشتریان بالقوه آسان کنید.
چه گزینه های تماسی را پیشنهاد می کنید؟

نظرات: مشتریان شما در مورد شرکت، خدمات مشتری و محصولات/خدمات شما چه می گویند؟
به طور خلاصه، شرکت شما چیزهای زیادی برای گفتن دارد، از تاریخچه شرکت گرفته تا خدمات و مراجع. با این حال، فضا برای کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی یا آگهی ها محدود است. با این حال، در صفحه اصلی خود، می توانید تمام اطلاعات را ارائه دهید. خدمات سئو در اصفهان

دلیل 4 - فروش بیشتر

برای هر شرکتی مهم است که درآمد کسب کند تا بتواند در درازمدت وجود داشته باشد، هزینه های ثابت و کارکنان خود را بپردازد و بتواند محصولاتی ایجاد کند. به همین دلیل است که ایجاد فروش مهم است. و بسته به اینکه در کدام صنعت هستید و کدام محصولات/خدمات را ارائه می دهید، می توانید به طور مستقیم یا غیرمستقیم این فروش را از طریق وب سایت خود افزایش دهید:

شما به صورت آنلاین به مشتریان جدید بالقوه ای دست پیدا می کنید که هرگز به صورت آفلاین به آنها نخواهید رسید.
با یک فروشگاه آنلاین یک کانال فروش اضافی برای محصولات خود ایجاد کنید.
مشتریان جدیدی را به صورت آنلاین برای کسب و کار محلی خود ایجاد کنید.

دلیل 5 - به موقع بودن


هیچ رسانه دیگری اطلاعات به روز را سریعتر از وب سایت شما ارائه نمی دهد. یک شرکت سالم دائما در حال تغییر است. پیشنهادات جدید، اطلاعات فعلی، تغییر افراد تماس یا تغییر زمان بازگشایی - می توانید بلافاصله از طریق صفحه اصلی خود مشتریان را در مورد چنین نوآوری هایی مطلع کنید. اگر این با یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا TYPO3 ایجاد شده باشد، حتی می توانید خودتان تغییرات ساده ای ایجاد کنید. این باعث صرفه جویی در هزینه های یک ارائه دهنده خدمات می شود.

با سایر رسانه ها مانند روزنامه های روزانه، بروشورهای تبلیغاتی، آگهی ها، پوسترها و غیره شما این مزیت را ندارید. انتشار اضافی در روزنامه یا چاپ مجدد رسانه های چاپی نیز هزینه های اضافی زیادی را به همراه خواهد داشت.

دلیل 6 - گزینه های تماس همه کاره
برای یک مشتری بالقوه نه تنها مهم است که بتواند در مورد شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کند، بلکه با آن ارتباط برقرار کند. تلفن از دیرباز ساز کلاسیک در اینجا بوده است. اما گزینه های ارتباطی مدرن دیگری نیز وجود دارد که می توانید از طریق وب سایت ارائه دهید:

مشتریان شما می توانند شبانه روز از طریق ایمیل با شما تماس بگیرند. به طور معمول هیچ کس از شما انتظار ندارد که شبانه روز پاسخ دهید. با این حال، مشتری معمولا زمانی خوشحال می شود که مجبور نیست منتظر روز کاری بعدی باشد تا نگرانی ها یا سوالات خود را به شما بگوید، اما می تواند هر طور که می خواهد این کار را در ساعت 2 بامداد آخر هفته انجام دهد.
با فرم تماس در وب‌سایت خود، به کسانی که نمی‌خواهند ایمیل بنویسند، این فرصت را ارائه می‌دهید که همچنان با شما در تماس باشند.
اگر یک صفحه فیس بوک دارید یا از WhatsApp Business استفاده می کنید، این پیام رسان ها را می توان به عنوان گزینه های تماس ادغام کرد. این به شما امکان می دهد ظاهری بسیار مدرن برای شرکت خود ایجاد کنید.
یک انجمن پشتیبانی آنلاین همچنین راهی برای برقراری ارتباط با شما یا سایر کاربران به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.
با یک چت فروش یا چت پشتیبانی در وب سایت شما، بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند مستقیماً با شما یا کارمندانتان تماس بگیرند.