من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چند سال پیش، این ایده ای مناسب برای فیلم های علمی تخیلی بود، اما امروز این یک واقعیت است: خانه های ما هوشمندتر و هوشمندتر خواهند شد. اما خانه هوشمند دقیقاً به چه معناست و چرا برای ما خوب است؟ بهترین برند هوشمند سازی ساختمان

افرادی هستند که از ساختمان‌های مسکونی خودکار دوری می‌کنند، زیرا احساس می‌کنند نوآوری‌ها خارجی هستند، اما بسیاری از آنها عموماً از تعداد امکانات خارق‌العاده‌ای که راه‌حل‌های خانه هوشمند نوید می‌دهند آگاه نیستند.

بیایید ببینیم چرا باید خانه خود را مدرن سازی کنیم.


خانه هوشمند چیست؟


طبق تعریف، خانه هوشمند ساختمانی است که سیستم ها و تجهیزات مختلف یک واحد را تنظیم و نظارت می کند. به عنوان مثال می توان به برق، مهندسی مکانیک یا سیستم امنیتی اشاره کرد.



بنابراین می توانیم با خیال راحت آن را سیستم نظارت بر ساختمان بنامیم، اما خانه هوشمند صدا، خانه هوشمند یا اصطلاح انگلیسی خانه هوشمند رایج تر است. هوشمند سازی منازل

چرا این برای ما خوب است؟


خانه های خودکار مزایای زیادی دارند، اما سه استدلال اصلی اغلب به نفع استفاده از آنها ذکر می شود.

یکی استفاده بهینه از انرژی است. خانه های هوشمند بسیار مقرون به صرفه هستند، زیرا می توان سیستم را طبق عادت های ما آموزش داد و حسگرها نیز حضور ما را تشخیص می دهند، بنابراین، به عنوان مثال، ما همیشه می توانیم خانه خود را تا دمای مطلوب به روشی صرفه جویی در انرژی گرم کنیم و این کار را انجام می دهد. دیگر اتفاق نمی افتد که ما یک چراغ را روشن بگذاریم یا آن را روشن بگذاریم. تلویزیون در اتاق خالی.

راحتی نیز یک جنبه مهم است: سیستم‌های خانه هوشمند عادت‌های ما را یاد می‌گیرند و با ما "تطبیق" می‌کنند - بسیاری از عملکردها قبلاً به طور خودکار انجام می‌شوند، بنابراین ما مجبور نیستیم با آنها مقابله کنیم.

دقیقا چی معنی میده؟


بیایید تصور کنیم که بعد از کار وارد خانه خود می شویم و نور بلافاصله روشن می شود، با روشنایی و دمای رنگی که ترجیح می دهیم. دمای خانه عالی است، درست همانطور که ما دوست داریم - با این حال، گرمایش در تمام طول روز کار نمی کرد، تا زمانی که لازم بود تا زمانی که ما به آن برگردیم به دمای مورد نظر برسد، روشن نشد.

با ورود به اتاق نشیمن، با موسیقی ملایم و آرامبخش استقبال می‌شویم - انتخاب مورد علاقه ما در حالی پخش می‌شود که حسگر ما را تشخیص می‌دهد.

و اگر نظر خود را تغییر دهیم، می‌توانیم به راحتی سیستم گرمایش، روشنایی و صدا را با استفاده از تلفن هوشمند خود تنظیم کنیم - بدون نیاز به یک میلیون کنترل از راه دور و کنترل دیواری.

سیستم خانگی iNELS Smart Home Solutions - در میان بسیاری از مزایای دیگر - به این عملکردها نیز مجهز شده است، بنابراین با کمک آن می توانیم خانه خود را به سطح جدیدی ارتقا دهیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.