آشنایی با سئو داخلی

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

سئو روی صفحه

معادل انگلیسی بهینه‌سازی موتور جستجوی محتوا سئوی درون صفحه است. این به معنای کفایت محتوای نوشتاری ما با توجه به فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل است. هنگام نوشتن محتوای جدید، اگر چنین دانش سئو را داشته باشیم، می‌توانیم نسبتاً به راحتی مطالب حداقل را توسعه دهیم. 700-800 کلمه که مرتبط است.این تجربه آسانی است که بعد از حدود 2-3 ساعت و میلیون ها توصیف شخصیت به دست می آید.سوال این است که آیا این طول اصلا کافی است؟ صنایعی هستند که بله و در جایی نه.طبق آخرین تحقیقات Moz، بهترین محتوا معمولا 1500-2000 کلمه است. سئو سایت اصفهان

این بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو شامل چه مواردی است؟


طول محتوای ذکر شده در بالا تنها به عنوان یک راهنما عمل می کند. دنیای ما با سرعتی سریع در حال توسعه است. باور اینکه گوگل، یکی از بزرگترین شرکت های روی زمین، چنین نیست، کاملا ساده لوحانه است. الگوریتم های مجهز به هوش مصنوعی در حال حاضر وجود دارند. جست و جوی اینترنت، که همچنین می تواند تشخیص دهد که اگر متنی در مورد موضوعی صحبت می کند، اما آنچه می نویسد از نظر حرفه ای مبنایی ندارد. همچنین احتمالاً می توانیم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که اگر وبلاگ های حرفه ای مهم این صنعت به شخص یا شرکت اشاره می کنند. که مقاله را نوشت، این نیز یک عامل رتبه بندی در سئو محتوا است.


تراکم کلمه کلیدی نیز یک جنبه مهم است که نشان می دهد نسبت % وقوع کلمه کلیدی در متن بهینه سازی شده را نشان می دهد.برای این کار می توانید جریمه های بسیار خوبی دریافت کنید، اگر محتوای خود را بیش از حد بهینه کنید، باید به آن توجه زیادی داشته باشید. این در طول بهینه سازی موتور جستجو. سئو فروشگاه اصفهان


افراد داده‌ها، آمار، اینفوگرافیک‌ها و محتوای گرافیکی خاص را در متون دوست دارند، که باعث می‌شود اطلاعاتی که می‌خواهیم بنویسیم در دسترس‌تر باشد. نتیجه این است که Google نیز آنچه مردم دوست دارند را دوست دارد و یک عامل رتبه‌بندی است. وب‌سایت‌های فهرست شده معمولاً موقعیت معتبر خود را حفظ می‌کنند. با چنین آیتم های منوی کاربرپسند، زیبا، زیبایی شناختی، مرتبط و با ساختار مناسب.

اندازه تصاویر، متن جایگزین، فرمت، نامگذاری تصاویر


ممکن است فکر کنید که بهینه سازی موتور جستجوی محتوا فقط از حروف تشکیل شده است، اما اینطور نیست. تصاویر زیبایی شناختی که قبلا ذکر شد بی ربط به نحوه آپلود آنها در سایت ما نیستند. ما باید تصاویر را به بهترین شکل ممکن فشرده کنیم تا سرعت آنها کاهش نیابد. وب سایت ما و سرعت بارگذاری نسخه موبایل.


به همین دلیل است که 90 درصد متخصصان سئو تنظیمات تصاویر را به عنوان بهینه سازی موتورهای جستجوی فنی طبقه بندی می کنند، اما من با این موضوع موافق نیستم، تصاویر محتوا هستند و همچنین متن ها فقط گرافیکی هستند، خطاهای تنظیمات نیز فقط پیامدهای فنی سئو هستند. بابت انحراف حرفه ای متاسفم، ادامه می دهم.


پس باید تصاویر را فشرده کنید، البته این نباید مشکل بزرگی باشد، اما اندازه این تصاویر باید به گونه ای کاهش یابد که کیفیت آنها به هیچ وجه افت نکند، قبل از اینکه این تصاویر را در فضای ذخیره سازی خود آپلود کنیم. ، باید آنها را به نحوی نام ببریم، توصیه می شود آنها را به صورت منطقی سازماندهی کنیم و کلمات کلیدی را برای آنها ارائه کنیم که از تحقیقات کلمه کلیدی خود از هزاران کلمه بر اساس حجم جستجو و دشواری پیشروی در ابتدای کار سئو خود انتخاب می کنیم.


چرا در این مورد صحبت نکردیم؟خب، ما اطلاعات زیادی در مورد کارهایی که یک متخصص سئو در طول بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو انجام می دهد، نداریم، در غیر این صورت می توانم یک کتاب کامل منتشر کنم.


عکس‌های ما همان بالا هستند، بازدیدکنندگان می‌توانند آن‌ها را ببینند و از آن‌ها لذت ببرند، تنها یک مشکل وجود دارد: ربات گوگل چشم ندارد، باید به او گفت که در تصویر چه چیزی وجود دارد. این زمانی است که متن جایگزین تصاویر به زبان مجارستانی است. بر این اساس، می‌توانیم به ربات بگوییم که شاعر چه می‌خواست و با کلمات کلیدی چاشنی کرد.

آیا تا به حال در مورد پاراگراف H1-H2...-H10 شنیده اید؟


مهم نیست که در یک متن چند عنوان و عنوان فرعی وجود دارد، مهم نیست که حاوی چند کلمه کلیدی است، مهم نیست که متن آن پررنگ، خط کشیده، بزرگتر و غیره باشد پاراگراف H1... H10 نشان دهنده پاراگراف های متن است. اگر فکر می کنید که تصویر از این عناصر شروع به جمع شدن می کند، در اشتباه هستید. اکنون فقط سوپ سیاه وجود دارد که همیشه ارزش تکرار هر ماه را در حین کار بهینه سازی موتورهای جستجو دارد.


رقابت، رقابت، رقابت، هر کسب‌وکار و ایده‌ای رقیبی دارد، حتی ایده‌ای که آنقدر جدید است که ما تازه آن را اختراع کرده‌ایم، اگر نه یک رقیب مستقیم، اما مطمئناً یک رقیب غیر مستقیم، که می‌تواند جایگزینی برای مخاطبان هدف ما باشد. متون را بارها و بارها بهینه کنید و به روز کنید، زیرا همانطور که ما انجام می دهیم، دیگران نیز می توانند این کار را انجام دهند. اگر بخواهیم به موقع واکنش نشان دهیم و به آن عمل کنیم، این امر مستلزم نظارت مستمر است.


خوب حالا ما پایه ای داریم که روی آن یک سایت با محتوای بهینه شده برای جستجو ساخته ایم، برای هر آیتم منو می توانیم روی 4-5 ساعت برای نوشتن متن و 3-4 ساعت برای طراحی گرافیکی و بهینه سازی آن حساب کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.