مانند هر عنصر گرافیکی دیگری که به عنوان ابزار استفاده می شود، کاتالوگ باید از سبکی مشابه بقیه برنامه ها استفاده کند. این باعث می شود که آن را بیشتر از بقیه متمایز کند و مشتری می تواند به سرعت آن را با شرکت ما مرتبط کند و ارزش ها و ماهیت آن را منعکس کند. برای این کار، کار بر روی طراحی یا برندسازی شرکتی مهم است. طراحی کاتالوگ در اصفهان
سلاح اصلی که یک کاتالوگ برای دستیابی به فروش از آن استفاده می کند، اغوا کردن مشتری از طریق تصاویر است، بنابراین هر چه کیفیت بالاتر و جذابیت بیشتری داشته باشد، بهتر است. ما قبلاً در مورد اهمیت عکاسی محصول خوب صحبت کردیم وقتی در مورد عکاسی محصول صحبت کردیم: اهمیت داشتن بسته عکس خود.
نمونه عکاسی محصول
کاتالوگ، دیجیتال یا چاپی؟
هدف نهایی کاتالوگ محصول یا خدمات افزایش فروش یا تعداد مشتریان است. به همین دلیل باید کاتالوگی تهیه کنیم که جذاب باشد و مشتری در مواقعی که به ما نیاز دارد آن را در نظر بگیرد.
وقتی صحبت از داشتن کاتالوگ محصول می شود، دو فرمت کاتالوگ دیجیتال و کاتالوگ چاپی به ما ارائه می شود. هر یک از آنها ضروری است و هر کدام مزایای خاص خود را نسبت به دیگری دارد، بنابراین بهترین چیز این است که هر دو را داشته باشید. در زیر، چند مزیتی را که هر یک از این گزینه ها برای ما به ارمغان می آورد، نشان می دهیم.
صرفه جویی در زمان در توزیع: چه ارسال آن از طریق هر وسیله الکترونیکی و چه نمایش آن در وب سایت ما، در زمان توزیع کاتالوگ خود صرفه جویی زیادی در زمان صرفه جویی می کنیم و مشتریان ما نیز این امکان را خواهند داشت که همیشه با آن مشورت کنند.
تعامل و منابع بیشتر: کاتالوگ دیجیتال کارایی و سرعت بیشتری را در هنگام دسترسی به محصولات مورد علاقه مشتری در هر زمان به مشتری می دهد. علاوه بر این، طیف گستردهای از منابع را نیز باز میکند که میتوانیم از آنها برای فروش محصولاتمان استفاده کنیم، مانند محتوای چند رسانهای مانند ویدیو.
به روز رسانی سریع تر و ارزان تر: یک سند دیجیتالی بودن به ما این امکان را می دهد که یک نسخه به روز از کاتالوگ خود را همیشه و بلافاصله و بدون هیچ هزینه ای داشته باشیم. این امکان را فراهم می کند تا علاوه بر ارائه تخفیف های ویژه یا انجام تبلیغات، محصولات یا قیمت های ظاهر شده را ویرایش کنید.
مزایای کاتالوگ چاپی طراحی سایت اصفهان
تأثیر بر مشتری: کاتالوگ چاپی، به عنوان یک سند فیزیکی، مشتری را با محصول رو در رو قرار می دهد، بنابراین وقتی به آن نگاه می کند، به شکلی عمیق تر در حافظه او باقی می ماند.
تقسیم بندی توزیع: با یک کاتالوگ چاپی، این تاجر است که می تواند تصمیم بگیرد که می خواهد به چه کسی برسد و چگونه آن را توزیع کند. با این کنترل و شناخت خوب مشتریان بالقوه خود می توانید فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
حضور بیشتر: کاتالوگ چاپی موثرترین ابزاری است که در اختیار تیم فروش قرار می گیرد، علاوه بر این که بخشی از محیط کار مشتریان ما خواهد بود و در آن پیاده سازی می شود.
کاتالوگ چاپی در مقابل کاتالوگ دیجیتال
اهمیت طراحی ویراستاری خوب
یک کاتالوگ نه تنها محصولاتی را که ارائه می دهیم یا خدماتی را که ارائه می دهیم نشان می دهد، بلکه ما را به عنوان یک شرکت به مشتری معرفی می کند. به همین دلیل، بسیار مهم است که کاتالوگ ما طراحی گرافیکی خوبی داشته باشد و ارزش هایی را که می خواهیم منتقل کنیم را منعکس کند.
در زیر، نکات مهمی را فهرست می کنیم تا کاتالوگ شما طراحی ویراستاری موفقی داشته باشد:
استفاده صحیح از فونت ها، سلسله مراتب متن و طرح بندی.
شبکه ای متناسب با نوع کاتالوگ مورد نیاز ما.
تصاویر و عکس های با کیفیت.
هارمونی بین رنگ ها.
استفاده از فضای سفید به گونه ای که ترکیب نفس می کشد و خواننده را غرق نمی کند.
خط گرافیکی مشترک بین تمام بخش ها به طوری که کاتالوگ دارای وحدت باشد.
همانطور که می بینید، در هر بخش شرکت شما، داشتن یک کاتالوگ برای نمایش محصولات یا خدمات بسیار مهم است، زیرا ابزاری ضروری برای جذب مشتریان جدید است. هر چه کاتالوگ شما کیفیت بالاتری داشته باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت.
بنابراین، اگر می خواهید استراتژی تجاری خود را تغییر دهید و کاتالوگ با کیفیتی داشته باشید، از تماس با ما دریغ نکنید، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.
کیفیت خوب در عکس ها ضروری است
سلاح اصلی که یک کاتالوگ برای دستیابی به فروش از آن استفاده می کند، اغوا کردن مشتری از طریق تصاویر است، بنابراین هر چه کیفیت بالاتر و جذابیت بیشتری داشته باشد، بهتر است. ما قبلاً در مورد اهمیت عکاسی محصول خوب صحبت کردیم وقتی در مورد عکاسی محصول صحبت کردیم: اهمیت داشتن بسته عکس خود.
نمونه عکاسی محصول
کاتالوگ، دیجیتال یا چاپی؟
هدف نهایی کاتالوگ محصول یا خدمات افزایش فروش یا تعداد مشتریان است. به همین دلیل باید کاتالوگی تهیه کنیم که جذاب باشد و مشتری در مواقعی که به ما نیاز دارد آن را در نظر بگیرد.
وقتی صحبت از داشتن کاتالوگ محصول می شود، دو فرمت کاتالوگ دیجیتال و کاتالوگ چاپی به ما ارائه می شود. هر یک از آنها ضروری است و هر کدام مزایای خاص خود را نسبت به دیگری دارد، بنابراین بهترین چیز این است که هر دو را داشته باشید. در زیر، چند مزیتی را که هر یک از این گزینه ها برای ما به ارمغان می آورد، نشان می دهیم.
مزایای کاتالوگ دیجیتال
صرفه جویی در زمان در توزیع: چه ارسال آن از طریق هر وسیله الکترونیکی و چه نمایش آن در وب سایت ما، در زمان توزیع کاتالوگ خود صرفه جویی زیادی در زمان صرفه جویی می کنیم و مشتریان ما نیز این امکان را خواهند داشت که همیشه با آن مشورت کنند.
تعامل و منابع بیشتر: کاتالوگ دیجیتال کارایی و سرعت بیشتری را در هنگام دسترسی به محصولات مورد علاقه مشتری در هر زمان به مشتری می دهد. علاوه بر این، طیف گستردهای از منابع را نیز باز میکند که میتوانیم از آنها برای فروش محصولاتمان استفاده کنیم، مانند محتوای چند رسانهای مانند ویدیو.
به روز رسانی سریع تر و ارزان تر: یک سند دیجیتالی بودن به ما این امکان را می دهد که یک نسخه به روز از کاتالوگ خود را همیشه و بلافاصله و بدون هیچ هزینه ای داشته باشیم. این امکان را فراهم می کند تا علاوه بر ارائه تخفیف های ویژه یا انجام تبلیغات، محصولات یا قیمت های ظاهر شده را ویرایش کنید.
مزایای کاتالوگ چاپی طراحی سایت اصفهان
تأثیر بر مشتری: کاتالوگ چاپی، به عنوان یک سند فیزیکی، مشتری را با محصول رو در رو قرار می دهد، بنابراین وقتی به آن نگاه می کند، به شکلی عمیق تر در حافظه او باقی می ماند.
تقسیم بندی توزیع: با یک کاتالوگ چاپی، این تاجر است که می تواند تصمیم بگیرد که می خواهد به چه کسی برسد و چگونه آن را توزیع کند. با این کنترل و شناخت خوب مشتریان بالقوه خود می توانید فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
حضور بیشتر: کاتالوگ چاپی موثرترین ابزاری است که در اختیار تیم فروش قرار می گیرد، علاوه بر این که بخشی از محیط کار مشتریان ما خواهد بود و در آن پیاده سازی می شود.
کاتالوگ چاپی در مقابل کاتالوگ دیجیتال
اهمیت طراحی ویراستاری خوب
یک کاتالوگ نه تنها محصولاتی را که ارائه می دهیم یا خدماتی را که ارائه می دهیم نشان می دهد، بلکه ما را به عنوان یک شرکت به مشتری معرفی می کند. به همین دلیل، بسیار مهم است که کاتالوگ ما طراحی گرافیکی خوبی داشته باشد و ارزش هایی را که می خواهیم منتقل کنیم را منعکس کند.
در زیر، نکات مهمی را فهرست می کنیم تا کاتالوگ شما طراحی ویراستاری موفقی داشته باشد:
استفاده صحیح از فونت ها، سلسله مراتب متن و طرح بندی.
شبکه ای متناسب با نوع کاتالوگ مورد نیاز ما.
تصاویر و عکس های با کیفیت.
هارمونی بین رنگ ها.
استفاده از فضای سفید به گونه ای که ترکیب نفس می کشد و خواننده را غرق نمی کند.
خط گرافیکی مشترک بین تمام بخش ها به طوری که کاتالوگ دارای وحدت باشد.
همانطور که می بینید، در هر بخش شرکت شما، داشتن یک کاتالوگ برای نمایش محصولات یا خدمات بسیار مهم است، زیرا ابزاری ضروری برای جذب مشتریان جدید است. هر چه کاتالوگ شما کیفیت بالاتری داشته باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت.
بنابراین، اگر می خواهید استراتژی تجاری خود را تغییر دهید و کاتالوگ با کیفیتی داشته باشید، از تماس با ما دریغ نکنید، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.
- شنبه ۰۷ بهمن ۰۲ ۱۱:۲۱
- ۱۷ بازديد
- ۰ نظر