همانطور که قبلاً در این مقاله اشاره کردیم، هیچ رویکرد یکسانی برای طراحی گرافیک وجود ندارد. انواع مختلفی از خدمات طراحی گرافیک وجود دارد که میتوانید در آنها تخصص داشته باشید، و در بیشتر موارد، هر نوع به مهارتهای متفاوتی یا حداقل رویکرد متفاوتی نیاز دارد.
انواع مختلف طراحی گرافیک را بخوانید و به این فکر کنید که کدام یک با استعداد شما سازگارتر است:
اگر به همه چیز علاقه مند به برندسازی هستید، این ممکن است بهترین نوع طراحی گرافیکی برای شما باشد. این نوع طراحی گرافیکی که شامل ایجاد هویت بصری برند برای یک شرکت است، می تواند همه چیز را از ترکیب رنگ های استفاده شده در وب سایت برند گرفته تا لوگو یا تایپوگرافی استفاده شده در بسته بندی را شامل شود.
در واقع، در بیشتر موارد، هویت برند در همه پلتفرمها ثابت خواهد بود، بنابراین با این نوع طراحی گرافیکی، شما نه تنها به طراحی یک وبسایت، بستهبندی و/یا مواد بازاریابی کمک میکنید، بلکه همه چیز را نیز در اختیار دارید. عناصر بصری که در تمام پلتفرم ها استفاده خواهند شد.
این نوع طراحی گرافیکی همچنین از شما میخواهد که در مورد احساسات، مخاطبان، احساسات، پیامها و شخصیتی که میخواهید به برند کمک کنید فکر کنید.
با این سبک طراحی گرافیکی، اگر آموزش دادن به مشتریان در مورد محصول بتواند به فروش آن کمک کند، روی گرافیک تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات چاپی مانند یک مجله، صفحات فرود و حتی اینفوگرافیک کار خواهید کرد.
احتمالاً یکی از سنتی ترین انواع طراحی گرافیکی، این نوع طراحی گرافیکی به این زودی راه به جایی نخواهد برد، به خصوص با ظهور بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوا.
طراحی گرافیک UI
قبلاً به طور خلاصه در مورد این موضوع صحبت کردهایم، اما اساساً طراحی UI بر روی طراحی متمرکز است که استفاده از آن آسان است و تعامل با آن آسان است. به عنوان مثال، طراحی اپلیکیشنی که مشتری بتواند به راحتی در آن حرکت کند، یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک که خرید را آسان می کند. به طور خاص، باید به دکمهها، چیدمان، منو و چیدمانهای بصری دلپذیر فکر کنید.
اساساً، کار شما با این نوع طراحی گرافیکی ایجاد تعادل بین زیبایی شناسی و عملکرد است.
طراحی گرافیک انتشارات
به جلد کتاب، خبرنامه، کاتالوگ و مجلات فکر کنید. این سبک از طراحی گرافیک معمولاً به صورت چاپی انجام می شود، اما با افزایش روزافزون نشریات چاپی که به رسانه های دیجیتال جهش می کنند، تقاضا برای طراحان گرافیک نشریاتی که می توانند این جهش را داشته باشند بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.
طراحی بسته بندی گرافیکی
تقریباً تمام محصولاتی که وارد بازار می شوند دارای نوعی طراحی بسته بندی گرافیکی هستند. خواه جعبه ای باشد که محصول در آن قرار می گیرد، برچسبی که مستقیماً روی محصول قرار می گیرد یا یادداشت تحویل همراه آن، طراحی بسته بندی گرافیکی در جامعه مدرن امروزی بسیار وجود دارد.
در این نوع طراحی گرافیکی، نه تنها باید به ظاهر بسته بندی فکر کنید، بلکه باید به این فکر کنید که چگونه مشتری احساس می کند و چه پیامی را منتقل می کند.
طراحی موشن گرافیک
اگر طرح های گرافیکی ایجاد می کنید که حرکت می کنند، شما یک طراح گرافیک حرکتی هستید. اکثر آنها در انیمیشن یا جلوه های ویژه تلویزیونی یا فیلم تخصص دارند.
طراحی موشن گرافیک می تواند بسیار پیچیده باشد و اغلب به دانش اولیه طراحی گرافیک و همچنین دانش اضافی موشن گرافیک نیاز دارد.
طراحی موشن گرافیک همچنین می تواند شامل مواردی مانند GIFS، بنرهای متحرک، آموزش های ویدئویی، ارائه ها، لوگوهای متحرک و تریلرها باشد.
هنر/تصویرسازی طراحی گرافیک
این نوع طراحی گرافیکی شامل خلق آثار هنری بدیع است. همانطور که قبلاً گفته شد، یک طراحی گرافیکی کاربردی و یک طراحی احساسی تر وجود دارد. در بیشتر موارد، طراحی گرافیکی هم احساسات و هم عملکرد را در نظر می گیرد. با این حال، در طراحی گرافیک هنری، عملکرد یک نگرانی کلیدی نیست، در عوض بر احساس، احساسات و زیباییشناسی تمرکز میکند.
در بیشتر موارد، این هنر برای عشق به خود هنر ایجاد می شود، اما اغلب این اثر برای استفاده تجاری به فروش می رسد. به عنوان مثال می توان به طراحی تی شرت، الگوهای پارچه، تصاویر آرشیوی، رمان های گرافیکی یا کمیک، و جلد آلبوم اشاره کرد.
اگر این یک نوع طراحی گرافیکی است که به شما علاقه مند است، باید خودتان کار کنید و ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا کارتان تثبیت شود، اما در درازمدت، این نوع طراحی گرافیکی می تواند بسیار سودآور باشد اگر در نهایت به ساخت بپردازید. اسمی برای خودت
محیط
این نوع طراحی گرافیکی سعی دارد از طریق گرافیک به بهبود محیط کمک کند. به عنوان مثال، تابلوهای یک فضای رویداد یا
انواع مختلف طراحی گرافیک را بخوانید و به این فکر کنید که کدام یک با استعداد شما سازگارتر است:
هویت برند طراحی گرافیک
اگر به همه چیز علاقه مند به برندسازی هستید، این ممکن است بهترین نوع طراحی گرافیکی برای شما باشد. این نوع طراحی گرافیکی که شامل ایجاد هویت بصری برند برای یک شرکت است، می تواند همه چیز را از ترکیب رنگ های استفاده شده در وب سایت برند گرفته تا لوگو یا تایپوگرافی استفاده شده در بسته بندی را شامل شود.
در واقع، در بیشتر موارد، هویت برند در همه پلتفرمها ثابت خواهد بود، بنابراین با این نوع طراحی گرافیکی، شما نه تنها به طراحی یک وبسایت، بستهبندی و/یا مواد بازاریابی کمک میکنید، بلکه همه چیز را نیز در اختیار دارید. عناصر بصری که در تمام پلتفرم ها استفاده خواهند شد.
این نوع طراحی گرافیکی همچنین از شما میخواهد که در مورد احساسات، مخاطبان، احساسات، پیامها و شخصیتی که میخواهید به برند کمک کنید فکر کنید.
بازاریابی و تبلیغات طراحی گرافیک
اگر سابقه طراحی گرافیک دارید و بازاریابی را دوست دارید، این یک گزینه عالی برای شماست.با این سبک طراحی گرافیکی، اگر آموزش دادن به مشتریان در مورد محصول بتواند به فروش آن کمک کند، روی گرافیک تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات چاپی مانند یک مجله، صفحات فرود و حتی اینفوگرافیک کار خواهید کرد.
احتمالاً یکی از سنتی ترین انواع طراحی گرافیکی، این نوع طراحی گرافیکی به این زودی راه به جایی نخواهد برد، به خصوص با ظهور بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوا.
طراحی گرافیک UI
قبلاً به طور خلاصه در مورد این موضوع صحبت کردهایم، اما اساساً طراحی UI بر روی طراحی متمرکز است که استفاده از آن آسان است و تعامل با آن آسان است. به عنوان مثال، طراحی اپلیکیشنی که مشتری بتواند به راحتی در آن حرکت کند، یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک که خرید را آسان می کند. به طور خاص، باید به دکمهها، چیدمان، منو و چیدمانهای بصری دلپذیر فکر کنید.
اساساً، کار شما با این نوع طراحی گرافیکی ایجاد تعادل بین زیبایی شناسی و عملکرد است.
طراحی گرافیک انتشارات
به جلد کتاب، خبرنامه، کاتالوگ و مجلات فکر کنید. این سبک از طراحی گرافیک معمولاً به صورت چاپی انجام می شود، اما با افزایش روزافزون نشریات چاپی که به رسانه های دیجیتال جهش می کنند، تقاضا برای طراحان گرافیک نشریاتی که می توانند این جهش را داشته باشند بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.
طراحی بسته بندی گرافیکی
تقریباً تمام محصولاتی که وارد بازار می شوند دارای نوعی طراحی بسته بندی گرافیکی هستند. خواه جعبه ای باشد که محصول در آن قرار می گیرد، برچسبی که مستقیماً روی محصول قرار می گیرد یا یادداشت تحویل همراه آن، طراحی بسته بندی گرافیکی در جامعه مدرن امروزی بسیار وجود دارد.
در این نوع طراحی گرافیکی، نه تنها باید به ظاهر بسته بندی فکر کنید، بلکه باید به این فکر کنید که چگونه مشتری احساس می کند و چه پیامی را منتقل می کند.
طراحی موشن گرافیک
اگر طرح های گرافیکی ایجاد می کنید که حرکت می کنند، شما یک طراح گرافیک حرکتی هستید. اکثر آنها در انیمیشن یا جلوه های ویژه تلویزیونی یا فیلم تخصص دارند.
طراحی موشن گرافیک می تواند بسیار پیچیده باشد و اغلب به دانش اولیه طراحی گرافیک و همچنین دانش اضافی موشن گرافیک نیاز دارد.
طراحی موشن گرافیک همچنین می تواند شامل مواردی مانند GIFS، بنرهای متحرک، آموزش های ویدئویی، ارائه ها، لوگوهای متحرک و تریلرها باشد.
هنر/تصویرسازی طراحی گرافیک
این نوع طراحی گرافیکی شامل خلق آثار هنری بدیع است. همانطور که قبلاً گفته شد، یک طراحی گرافیکی کاربردی و یک طراحی احساسی تر وجود دارد. در بیشتر موارد، طراحی گرافیکی هم احساسات و هم عملکرد را در نظر می گیرد. با این حال، در طراحی گرافیک هنری، عملکرد یک نگرانی کلیدی نیست، در عوض بر احساس، احساسات و زیباییشناسی تمرکز میکند.
در بیشتر موارد، این هنر برای عشق به خود هنر ایجاد می شود، اما اغلب این اثر برای استفاده تجاری به فروش می رسد. به عنوان مثال می توان به طراحی تی شرت، الگوهای پارچه، تصاویر آرشیوی، رمان های گرافیکی یا کمیک، و جلد آلبوم اشاره کرد.
اگر این یک نوع طراحی گرافیکی است که به شما علاقه مند است، باید خودتان کار کنید و ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا کارتان تثبیت شود، اما در درازمدت، این نوع طراحی گرافیکی می تواند بسیار سودآور باشد اگر در نهایت به ساخت بپردازید. اسمی برای خودت
محیط
این نوع طراحی گرافیکی سعی دارد از طریق گرافیک به بهبود محیط کمک کند. به عنوان مثال، تابلوهای یک فضای رویداد یا
- پنجشنبه ۰۲ آذر ۰۲ ۰۹:۱۴
- ۲۰ بازديد
- ۰ نظر