معایب موجود در تجارت الکترونیک

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

یک چالش کلیدی برای خرده فروشی آنلاین، فردی کردن تجربه خرید در تجارت الکترونیک خواهد بود. بنابراین گرایش به سمت پیشنهادات و تبلیغات شخصی سازی شده است. بسیاری از کاربران تمایل به خرید کوپن هدیه سفارشی یا رزرو سفر با شرایط بسیار ویژه دارند. مشتریان وفادار انتظار تخفیف، رویکرد فردی و توصیه های خرید مناسب دارند. ابزارهای تجزیه و تحلیل و ردیابی مانند Google Analytics جمع آوری داده های شخصی را ممکن می کند. آنها رفتار خرید و گشت و گذار را به منظور شخصی سازی بیشتر بازدید بعدی از یک فروشگاه آنلاین ثبت می کنند. این به خرده فروشان اجازه می دهد تا در مورد ترجیحات محصول مشتریان خود - و همچنین آنچه که آنها مایلند برای یک محصول خاص بپردازند - اطلاعات بیشتری کسب کنند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

برای مشاهده این ویدیو به کوکی های شخص ثالث نیاز است. در اینجا می توانید به تنظیمات کوکی خود دسترسی داشته باشید و آن را تغییر دهید.
همچنین آزمایشات زیادی در زمینه واقعیت مجازی وجود دارد. این فناوری به کاربران اجازه می دهد تا به طور کامل در دنیای محصولات غوطه ور شوند. نمونه ای از این نمایشگاه غوطه وری شرکت مبلمان Ikea است. مشتریانی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند می‌توانند از آن برای چیدن وسایل منزل خود به صورت مجازی استفاده کنند و به عنوان مثال، ب. تست کنید که چه روکش پارچه ای روی مبل اتاق نشیمن در ساعات مختلف روز به نظر می رسد.

خرید آنلاین


به طور فزاینده ای از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. تنها در عرض چند سال، تعداد خریدهای انجام شده در دستگاه های تلفن همراه بیش از دو برابر شده است. برای همگام شدن با روند، مهم است که وب سایت ها را ریسپانسیو کنید، یعنی. اچ. سازگار با فرمت های خروجی مختلف این امر ناوبری را از طریق نمایشگر کوچک دستگاه های تلفن همراه ساده می کند و زمان بارگذاری را کوتاه می کند. طبق آمار Statista، تقریباً 82 درصد از فروشگاه های آنلاین بزرگتر نیز در سال 2016 محصولات خود را از طریق فروشگاه های تلفن همراه عرضه می کردند.

اینفوگرافیک در مورد نسبت فروشگاه های آنلاین بهینه شده برای موبایل در آلمان. نتیجه: 82 درصد به وب سایت های تلفن همراه متکی هستند.
خرید موبایلی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. منبع: Statista https://de.statista.com/infografik/2909/teil-der-onlineshops-mit-weiteren-vertriebskanaelen/
اتصالات شبکه ضعیف همچنان خریدهای موبایل را ابری می کند. اما با استاندارد جدید ارتباطات تلفن همراه 5G، مشتریان تلفن همراه همچنان اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد. تبلیغاتی که در تمام ساعات شبانه روز در بخش موبایل به دست مصرف کنندگان می رسد نیز به طور فزاینده ای سودآور می شود. داده های جغرافیایی نیز هدف گذاری را بهبود می بخشد. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پیشنهادات مکانی خاص ارائه دهند یا مشتریان را به نزدیک‌ترین فروشگاه جذب کنند. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

با وجود این پیشرفت ها، خرده فروشی ثابت به هیچ وجه منسوخ نشده است. در عوض، مشتریان می خواهند هر چند وقت یکبار که می خواهند بین آنلاین و آفلاین جابجا شوند. بنابراین، بازاریابی همه‌کانالی در دستور کار روز است. حتی خرده‌فروشان آنلاین خالص مانند Zalando به طور فزاینده‌ای مد خود را در فروشگاه‌ها می‌فروشند - دیگران نمایشگاه‌هایی را ارائه می‌کنند. با سرویس «کلیک و جمع‌آوری»، مشتریان می‌توانند یک محصول را آزمایش کنند، مشاوره شخصی دریافت کنند یا کالاهای سفارش داده شده را به صورت آنلاین بدون هزینه حمل و نقل تحویل بگیرند. فروشگاه های آجر و ملات و ارائه دهندگان خدمات به طور فزاینده ای گزینه سفارش از طریق اینترنت یا دریافت مشاوره از طریق اسکایپ را ارائه می دهند. در سال 2017، طبق مطالعه IHK و دانشگاه Regensburg، 27 درصد از فروشگاه ها به این روش حضور آنلاین داشتند.

اگر به همه کانال ها تکیه کنید، قطعا به خریداران احتمالی بیشتری دست خواهید یافت و رضایت مشتری را افزایش خواهید داد. نوآوری‌ها در اینترنت اشیا همچنین انتقال یکپارچه بین آنلاین و آفلاین را تضمین می‌کنند. با استفاده از به اصطلاح beacon ها، که مبتنی بر فناوری های رادیویی هستند، قفسه های محصولات یا محصولات جداگانه در یک فروشگاه سیگنال هایی را به تلفن های هوشمند ارسال می کنند. یک برنامه این سیگنال ها را ثبت می کند و سپس اطلاعات دقیق محصول را به مشتری می دهد، توجه آنها را به تخفیف ها جلب می کند یا آنها را بر اساس ترجیحات خود به قفسه مربوطه هدایت می کند - به عنوان مثال. ب. برای مواد غذایی ارگانیک.

اینترنت اشیا امکانات کاملا جدیدی را برای تجارت الکترونیک در آینده باز خواهد کرد. تعداد وسایل روزمره و لوازم خانگی هوشمند که به طور دائم به اینترنت متصل هستند در حال افزایش است. به عنوان مثال، یک یخچال هوشمند از حسگرهایی برای گزارش زمانی که برخی غذاها رو به اتمام است استفاده می کند - و می تواند آنها را به طور مستقل دوباره سفارش دهد. دستگاه های اینترنت اشیا به خرید و تبلیغات آنلاین اجازه می دهند تا حداکثر شخصی سازی شود. به نظر می رسد نظرسنجی موسسه تحقیقاتی ibi Research در دانشگاه رگنسبورگ این موضوع را تایید می کند. حداقل 42 درصد از افراد مورد بررسی، برنامه های کاربردی خانه هوشمند را برای تجربه خرید مرتبط می دانند.

در مدیریت انبار به عنوان بخشی از تجارت الکترونیک، کالاهایی که مجهز به حسگر و متصل به اینترنت هستند، فرآیندهای کاری را آسان‌تر می‌کنند. شما موجودی را در زمان واقعی کنترل می کنید، به عنوان مثال. ب. جلوگیری از فروش به موقع محصولات محبوب.

تجارت الکترونیک به لطف پیشرفت و فناوری‌های نوآورانه اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.