من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

حتی اگر صاحب یک «کسب‌وکار» به معنای دقیق آن نباشید، راه‌های زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام به‌عنوان فردی وجود دارد. اگر یک جامعه قوی از مشترکین دارید و در یک بخش تخصصی فعالیت می کنید، تأثیر دارید و بنابراین می توانید یک تأثیرگذار شوید. شرکت تبلیغاتی اینستاگرام

1. با برندها شریک شوید


مشارکت برند احتمالاً شناخته شده ترین روش برای تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد در اینستاگرام است. یک برند کوچک یا بزرگ مطابق با ارزش‌های خود پیدا کنید (این عنصر مهم است، زیرا ارتباط با برندی که هیچ شباهتی با محتوای معمول شما ندارد، یا حتی برندی که برخلاف محتوای معمول شما باشد، تصویر شما را مخدوش می‌کند. از اصالت).


مشارکت برند می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: می توانید برای پست اینستاگرامی که محصول خاصی را تبلیغ می کند پول دریافت کنید یا در ازای محتوای خود محصولات رایگان دریافت کنید. برای شروع، سعی کنید چند پست رایگان در مورد چیزهایی که دوست دارید ایجاد کنید: رستوران ها، محصولات زیبایی، هر چیزی که با شما طنین انداز می شود. سپس، می توانید از این پست ها به عنوان نمونه در هنگام نزدیک شدن به برندها استفاده کنید.

بسیاری از اینفلوئنسرها در بخش آرایش و لوازم آرایشی این نوع قرارداد را با برندها امضا می کنند. در اینجا نمونه ای از انتشارات مشارکت پولی از سازنده محتوا @enjoyphoenix برای Yves Rocher است.


نکته: هنگام شرکت در یک مشارکت پولی یا ارسال محتوای حمایت شده، شفاف باشید. از هشتگ ها استفاده کنید، نشان دهید که پست حمایت شده است و مشارکت را به وضوح در کپشن خود نشان دهید. اگر قوانین اینستاگرام را برای محتوای مارک دار نقض کنید، ممکن است پست های شما حذف شوند. ناگفته نماند که نفوذ تجاری اکنون در فرانسه تنظیم شده و توسط مقامات نظارت دقیقی دارد. عدم نشان دادن "تبلیغات" یا "همکاری تجاری" در یک ارتباط احتمالاً یک رویه تجاری گمراه‌کننده است و بنابراین ممکن است منجر به تحریم‌های قانونی شود.

2. به یک برنامه وابسته بپیوندید


این نکته به مشارکت برند مربوط می شود، زیرا برای پیوستن به یک برنامه وابسته باید با شرکتی که محصولات یا تجربیات خاصی را می فروشد، رابطه برقرار کنید. اساساً، برنامه‌های وابسته به شما پول می‌دهند تا محصولات دیگران را بفروشید (دوباره مطمئن شوید که محصولات با ارزش‌های شما مطابقت دارند). اگر مشترکین شما از طریق شما (به طور کلی از طریق پیوند یا کد شخصی) محصولاتی را از برند خریداری می کنند، غرامت دریافت می کنید.

این هنرمند ناخن برای یک برند لاک ناخن بازاریابی وابسته انجام می دهد: وقتی مشترکانش از کد تبلیغاتی او برای خرید لاک ناخن استفاده می کنند، او درآمد کسب می کند.

3. نشان‌ها را در جریان‌های زنده خود فعال کنید
برای سازندگان در ایالات متحده، نشان های زنده راهی برای کسب درآمد مستقیم در برنامه اینستاگرام است. در طول یک ویدیوی زنده، بینندگان می‌توانند نشان‌هایی را خریداری کنند (که قیمت آن بین 0.99 تا 4.99 دلار است) تا حمایت خود را از سازنده نشان دهند.

برای فعال کردن نشان ها، به نمایه خود بروید و روی داشبورد کسب و کار ضربه بزنید. سپس روی درخواست دسترسی کسب درآمد ضربه بزنید. هنگامی که واجد شرایط کسب درآمد شدید، دکمه پیکربندی نشان ها را خواهید دید. آن را فشار دهید و voila!

توجه: برای سایر کشورها از جمله فرانسه، دسترسی به نشان‌ها برای سازندگان واجد شرایط فقط با دعوت‌نامه در دسترس است. برای بررسی وضعیت دعوت خود به تنظیمات، سپس Creator و سپس Badges بروید.

نشان های زنده در اینستاگرام
منبع: اینستاگرام
اگر نشان‌ها را فعال کرده‌اید، به یاد داشته باشید که هنگام راه‌اندازی لایو خود این را بگویید (به مشترکان خود یادآوری کنید که می‌توانند به راحتی از شما حمایت مالی کنند) و از حامیان خود که نشان می‌خرند تشکر کنید. تشکر کردن، راه طولانی را طی می کند و دیگران را تشویق می کند که از این روش پیروی کنند.

4. محصولات مشتق شده خود را بفروشید
برای کسب درآمد در اینستاگرام، می توانید از این پلتفرم به عنوان یک ابزار بازاریابی برای سایر منابع درآمد خود نیز استفاده کنید. اگر یک برند شخصی واقعی، با سبک، آرم، شعار یا هر چیز دیگری که همه با آن شناسایی می شوند، ایجاد کرده اید، می توانید کالا را بفروشید. به لطف این فروش ها، می توانید درآمد کسب کنید، اما از تبلیغات رایگان نیز بهره مند شوید، زمانی که مشترکین شما با نام شما بر روی گرمکن خود راه می روند.

Drag queen Trixie Mattel کالا می فروشد و از اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی استفاده می کند.


5. پیوندی به وبلاگ یا وبلاگ خود وارد کنید
فضای تبلیغاتی را در سایت خود بفروشید یا کسب درآمد کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.