بهترین راه های تولید کالاهای دیجیتال

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

1) ایده های طوفان فکری


زمانی که به راه اندازی یک کسب و کار فکر می کنید، اولین قدم همیشه طوفان فکری است. طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری را ترجیح می دهید، برای ایجاد یک تصویر عالی برای طرح های تجاری خود، باید ایده هایی را در ذهن خود بسنجید. می توانید این را با مثال استارت زدن ماشین مقایسه کنید. وقتی ماشین را روشن می کنید، بلافاصله به دنده چهارم نمی روید.

شما باید تا آن سرعت پیش بروید و اگر در طول مسیر دچار لغزش شدید، به سرعت قبلی برمی گردید. در مورد طرح کسب و کار هم همینطور است، شما باید یک برنامه ثابت را دنبال کنید تا بیشترین بهره را از آن ببرید.

برای فروش آنلاین کالاهای دیجیتال، ابتدا باید ایده هایی برای کالاهای دیجیتال خود داشته باشید. سپس می توانید یک نقشه ذهنی ایجاد کنید تا مطمئن شوید که تمام ایده های شما می توانند به خوبی اجرا شوند.

اگر تیمی دارید که با آن آنلاین کار می کنید، باید به همه پیشنهادات و ایده ها اهمیت بدهید. به این ترتیب، هم تیمی های شما علاقه مند به همکاری با شما خواهند بود و امیدوارند بیشترین بهره را از دارایی های دیجیتال خود ببرند.

2) روندهای بازاریابی


فقط به این دلیل که شما کالاهای دیجیتالی برای فروش دارید به این معنی نیست که همه به سمت شما هجوم آورده و محصولاتی را خریداری می کنند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید در نظر داشته باشید که اگر کسی به کالاهای دیجیتال علاقه ای نداشته باشد، نمی توانید آن ها را بفروشید.

بنابراین، برای درک کیفیت محصولات خود باید روندهای بازاریابی را مطالعه کنید. با تحقیق در مورد محصولات خود، زمانی که آنها را به بازار عرضه می کنید، ایده ای از پتانسیل آنها خواهید داشت.


Vetoavenir
تصویر قابل توجه سایت کاربر

شما همچنین می توانید جمعیت شناسی بازار هدف خود را مطالعه کنید. این به شما ایده می دهد که کدام محصولات برای آنها جذاب خواهد بود. اگر بتوانید نیازهای آنها را برآورده کنید، فقط به نفع فروش آنلاین و نرخ تبدیل شما خواهد بود. شرکت تبلیغاتی

به عنوان مثال، همه گیری COVID-19 منجر به تعطیلی بسیاری از موسسات آموزشی شده است. بنابراین دانش آموزان از طریق کلاس های آنلاین درس دریافت کردند. علاوه بر این، معلمان شروع به ارائه کلاس های آنلاین رایگان به دانش آموزان خود کرده اند.

شما می توانید همین کار را انجام دهید و دوره های آنلاین با موضوعات مختلف را در قالب کالاهای دیجیتال ارائه دهید. حتی می توانید یک وب سایت آموزشی در Strikingly ایجاد کنید و دوره های آنلاین خود را به آن اضافه کنید.

کالاهای دیجیتال را در وب سایت Strikingly خود بفروشید
1) یک قالب فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید
همه می دانند که اگر می خواهید کالاهای دیجیتال را به صورت آنلاین بفروشید، باید یک وب سایت ایجاد کنید. به هر حال، وب سایت بهترین راه در عصر مدرن برای جذب مخاطب به محصولات شما برای فروش است.

شما باید یک وب سایت جذاب ایجاد کنید که با کالاهای دیجیتالی که قرار است بفروشید مطابقت داشته باشد. قبل از اینکه محصولات خود را به صورت آنلاین اضافه کنید، باید یک مدل فروشگاه آنلاین را در نظر بگیرید.

قالب های وب سایت فوق العاده
تصویر از Strikingly

به طور قابل توجهی به کاربران خود قالب های وب سایت نفیسی را ارائه می دهد که می توانید به راحتی آن ها را مطابق با ایده های تجاری و جایگاه خود سفارشی کنید.

مهمتر از همه، قالب هایی که ما ارائه می دهیم سازگار با موبایل هستند، بنابراین ترافیک این دستگاه ها را نادیده نمی گیریم.

Strikingly به شما این امکان را می دهد که بدون نوشتن یک خط کد یک طراحی وب سایت عالی ایجاد کنید، به این معنی که برای ایجاد یک طرح در پلت فرم ما نیازی به دانش کدنویسی ندارید.

روزهایی که قالب های وب سایت فقط با نسخه دسکتاپ مرتبط بودند، گذشته است. در طول سال ها، تعداد کاربران تلفن همراه بسیار بیشتر از تعداد کاربران دسکتاپ بوده است.

بنابراین ترافیک تلفن همراه نیز باید در اولویت قرار گیرد. به طور قابل توجهی به کاربران خود اجازه می دهد تا نسخه وب سایت را از دسکتاپ به موبایل (و بالعکس) تغییر دهند.

2) یک فروشگاه ساده اضافه کنید
برای فروش انواع کالاهای دیجیتال به یک فروشگاه ساده در وب سایت تجاری خود نیاز دارید. این بخشی است که مشتریان قبل از خرید کالاهای دیجیتال از فروشگاه شما تصور می کنند.

مانند بسیاری از عناصر وب سایت Strikingly خود، می توانید بخش فروشگاه ساده را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهید. شما به عنوان مالک وب سایت حق دارید که چیدمان و پس زمینه را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

فروشگاه ویرایشگر
تصویر از Strikingly

اگر مبتدی هستید، می‌توانید طرح‌های مختلف وب‌سایت را آزمایش کنید و بهترین را برای طرح کسب‌وکارتان انتخاب کنید. به طور قابل توجهی گزینه های زیادی برای ایجاد جالب ترین طراحی وب سایت برای پلتفرم خود ارائه می دهد
https://medium.com/@light.adv.drive/16-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%A9%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-eaf28cfaa246
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.