نشانه های مصرف کننده در تبلیغات چیست؟

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اقلام تبلیغاتی، مانند لیوان های قهوه، می توانند تبلیغات دائمی را برای یک کسب و کار فراهم کنند.
مربوط
چگونه پیام های فیس بوک ارسال شده به یک دوست مسدود شده را حذف کنیم شرکت تبلیغاتی
نحوه بسته بندی خودکار متن در پاورپوینت 2007
تئوری های تبلیغاتی لوازم آرایشی و بهداشتی
اهداف ارتباطی تبلیغاتی
چگونه Google Voice را برای ترجمه پست صوتی خود به متن تنظیم کنید
نشانه های مصرف کننده، که گاهی به عنوان نشانه های برند نیز شناخته می شوند، شامل انواع پیام های بصری، نوشتاری و گفتاری است که بر رفتار خرید مصرف کننده تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، وقتی یک مشتری گرسنه بیلبوردی را با تصویر یک همبرگر می بیند، ممکن است مجبور شود از رستوران خارج شود و خرید کند.


بازار یابی
شرکت ها از بازاریابی برای درک مصرف کنندگان هدف و ارائه نشانه های تاثیرگذاری از طریق تبلیغات استفاده می کنند. تحقیقات بازار برای کشف نیازها و انگیزه های خاص یک گروه مشتری خاص استفاده می شود. این به تدوین استراتژی های تبلیغاتی، تجاری و بسته بندی برای ایجاد انگیزه در واکنش بازار و رفتار خرید کمک می کند.

مثال ها
Budweiser می خواست زمانی که "تاریخ تولد" را ایجاد کرد، نشانه ای از تازگی و کیفیت محصولات خود را به مصرف کنندگان ارائه دهد. این یک نشانه هوشمندانه برای یادآوری این مزایا به مصرف کنندگان است. «ارگانیک» به یک اصطلاح رایج در بسته‌بندی محصول و در تبلیغات استفاده می‌شود تا به مصرف‌کنندگان آگاه سلامت نشان دهد که محصولات غذایی یک برند طبیعی یا فرآوری نشده هستند. شرکت سئو در اصفهان

منابع

WRITER BIO

محبوبترین
1 نحوه یادآوری پیام با استفاده از Outlook Express
2 بازاریابی کلیشه ای چیست؟
3 تبلیغات در مقابل تبلیغات
4 تبلیغات پیشگام چیست؟
چه چیزی باعث رونق صنعت تبلیغات در دهه 1950 شد؟
توسط
مشارکت کننده Chron
به روز شده در 04 سپتامبر 2020





مربوط
ایده های بازاریابی برای فیلم
مزایای تبلیغات اطلاعات تجاری
سیستم های بازرگانی و تبلیغات در صنعت فیلم
استراتژی در تبلیغات اسباب بازی کودکان

رایج ترین انتقاد از تبلیغات چیست؟


دهه 1950 را می توان دهه رویایی تبلیغ کنندگان نامید. جنگ جهانی دوم تمام شد. اقتصاد پس از جنگ دوباره رونق گرفته بود. رفاه چیز مطمئنی به نظر می رسید. آمریکایی ها آماده خرید خانه، اتومبیل، لباس و محصولات بودند تا سبک زندگی آرام خود را تأیید کنند. و تبلیغ کنندگان مشتاق فروش کالا بودند. این بار آنها ابزار قدرتمندتری نسبت به تبلیغات چاپی داشتند: تلویزیون.

فرهنگ دهه 1950
تبلیغات در دهه 1950 به دلیل فرهنگ آمریکا در آن زمان و دسترسی گسترده تلویزیون رونق گرفت. مصرف مصرف کننده در سطح تاریخی بالایی به اوج خود رسید. پایان جنگ جهانی دوم نشان‌دهنده پایان آگاهی مبتنی بر صرفه‌جویی بود که آمریکایی‌ها از زمان رکود بزرگ داشتند. کالاهایی که دیگر به اندازه زمان جنگ کمیاب نبودند، به بازار سرازیر شدند. اعتبار آسان بود. خرید می تواند در "زمان" انجام شود. یانگ می نویسد، و تبلیغ کنندگان بی وقفه از مصرف کنندگان می خواستند "خرید، بخرید، بخرید". مصرف کنندگان نسبت به دهه های گذشته احساس نزدیکی به رویای آمریکایی داشتند.

تبلیغات تلویزیونی


وقتی تلویزیون در سال 1941 شروع به کار کرد، تبلیغ کنندگان یک معدن طلای بالقوه را دیدند. تلویزیون صدا و حرکت داشت. در مقابل، تبلیغات چاپی دو بعدی و ثابت بودند. در اوایل دهه 1950، تبلیغ‌کنندگان یک سفر آرام به تلویزیون را آغاز کردند. یک اشکال عمده هزینه تبلیغات بود. به گفته ویلیام اچ یانگ در کتاب خود "دهه 1950"، حامیان مالی بین 10،000 تا 20،000 دلار برای تبلیغات یک دقیقه ای خرج می کردند - 10 برابر بیشتر از تبلیغات رادیویی.

تبلیغ کنندگان شروع به محدود کردن تبلیغات تلویزیونی به 30 ثانیه برای صرفه جویی در هزینه کردند. فریب رسانه جدید و پتانسیل برای ثروت در نهایت قیمت را شکست داد. در سال 1951، تلویزیون 41 میلیون دلار درآمد تبلیغاتی به دست آورد که با ارقام چند میلیارد دلاری امروزی ثروت اندکی است. تنها دو سال بعد، این رقم به 336 میلیون دلار رسید. آمریکا در اواسط دهه 50 یک مرکز خرید الکترونیکی داشت. تا سال 1959، تبلیغات تلویزیونی می توانست به 90 درصد از کل خانواده های ایالات متحده برسد، که تنها رسانه ای با چنین قابلیتی بود.

برنامه Powerbrokers
تلویزیون اولین رسانه ای شد که فروش محصولات را هدف اصلی خود قرار داد. محتوای برنامه برخلاف رادیو فرعی بود. آژانس‌های تبلیغاتی به مشتریان حامی تلویزیونی خود کمک کردند تا برنامه‌هایی را انتخاب کنند که پخش شود و در مورد محتوا تصمیم بگیرند. اگر اسپانسر سیگار می‌فروخت، اسپانسر می‌تواند اجازه ندهد خودروی سازنده خودروی رقیب در صحنه ظاهر شود یا به بازیگر اجازه دهد سیگار سیگار بکشد. کنترل تبلیغ‌کنندگان بر برنامه‌های تلویزیونی در نهایت به ادعای تقلب منجر شد. بررسی‌های مربوط به نمایش‌های مسابقه، اتهامات تقلبی علیه تهیه‌کنندگان به همراه داشت و مدیران شبکه‌های تلویزیونی را مجبور کرد وارد عمل شوند و تولید برنامه را بر عهده بگیرند. در پایان این دهه، تبلیغ‌کنندگان به خرید زمان پخش تنزل پیدا کردند.

محصولات دهه 50
محصولات فروخته شده در تلویزیون دهه 50 را تعریف کردند. به گزارش کافه نوستالژی لیندا، تبلیغات مواد شوینده، لوازم آشپزخانه، شام های تلویزیونی و ماشین های باله بزرگ بر امواج پخش شد. تبلیغ‌کنندگان ظرفیت تلویزیون برای اکشن را با انیمیشن افزایش دادند. پیکسی‌ها و شمع‌ها و سوسیس‌های مارپیچ آژاکس در تبلیغات اوایل دهه 50 ظاهر شدند. چهره های انیمیشنی مانند Speedy Alka-Seltzer، Sharpie the Parrot از Gillette، Mr. Clean و Jolly Green Giant بینندگان تلویزیون را در تبلیغات بعدی سرگرم کردند.

صنعت تبلیغات حمایت افراد مشهور را تحت فشار قرار داد. لورتا یانگ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.