اتوماسیون سازی خانه ها

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ربات های اتوماسیون خانگی به طور فزاینده ای به خانه های شخصی حمله می کنند. امروزه اکثریت زیادی از کارهای خانگی به لطف دستگاه های هوشمند و کارآمد آسان تر می شوند. جاروبرقی ربات یا جاروبرقی متصل به جای سلف مکانیکی خود به طور مستقل عمل می کند. تمام وظایف محول شده از جمله گردگیری، جارو کردن و پاک کردن را بدون دخالت انسان انجام می دهد. دستگاه در زمان های مورد نظر و در مسیری که از قبل تعریف شده است به طور خودکار روشن می شود. ایده های اتوماسیون خانگی نیز در آشپزخانه استفاده می شود تا زندگی روزمره شما را آسان تر کند. نمونه‌های اتوماسیون خانگی نیز بی‌شماری هستند، فقط می‌توان به قهوه‌ساز مستقلی اشاره کرد که قهوه شما را هنگام بیدار شدن آماده می‌کند، ربات آشپزخانه چند منظوره که دستور العمل‌های موجود در اینترنت را ایجاد می‌کند یا فر هوشمندی که می‌توان از راه دور کنترل کرد و زمان پخت و پز را تنظیم می‌کند. درجه حرارت بسته به ظروف هوشمند سازی منازل

سوئیچ ها و سوکت های متصل


سوئیچ متصل از نصب اتوماسیون خانگی یک خانه جدایی ناپذیر است. ساده، در دسترس و آسان برای راه اندازی، اولین قدم به سمت خودکار کردن خانه شما است. متصل به مرکز کنترل خانه متصل، مسئول روشن یا خاموش کردن تجهیزات الکتریکی مانند چراغ ها و کرکره های غلتکی است. با سوکت متصل، نمونه های اتوماسیون خانگی نیز بسیار زیاد است. برای تبدیل خانه خود به خانه هوشمند نیازی به سرمایه گذاری روی دستگاه های متصل ندارید. همچنین لازم نیست هر دستگاهی را در خانه یکی یکی خاموش کنید. اصل موضوع اتوماسیون خانگی به سادگی شامل غیرفعال کردن دستگاه از راه دور برای جدا کردن تمام دستگاه های متصل به آن است.


روشنایی متصل
یک سیستم روشنایی متصل نمونه ای از اتوماسیون خانگی است که هم از نظر راحتی و هم از نظر امنیت متحد واقعی روزمره است. خودکار کردن نقاط روشنایی شما را از رفتن به سوی کلیدها برای روشن و خاموش کردن چراغ های هر اتاق نجات می دهد. با این مثال از اتوماسیون خانگی، سیستم روشنایی را می توان مستقیماً از تلفن هوشمند یا جعبه اختصاصی کنترل کرد. روشنایی هوشمند حتی شدت نور متناسب با نیازهای شما و برای هر زمان از روز را ارائه می دهد. امروزه چندین وسیله روشنایی امکان خودکارسازی روشنایی هر اتاق در خانه را فراهم می‌کنند، به عنوان مثال فقط لامپ متصل، نوارهای LED متصل، چراغ‌های سقفی متصل، گلدسته‌های متصل یا حتی پروژکتورهای LED متصل.

بلندگوی بلوتوث

آینه هوشمند


بلندگوهای متصل: چندین نمونه ممکن اتوماسیون خانگی
اسپیکر متصل لوازم جانبی است که به راحتی در سیستم اتوماسیون خانگی خانه شما ادغام می شود. وظیفه اصلی آن پخش موسیقی از راه دور است. با فناوری بلوتوث، این ایده اتوماسیون خانگی یک پل اتوماسیون خانگی ایده آل را تشکیل می دهد که به شما امکان می دهد اکثر تجهیزات الکتریکی خود را با صدای خود یا از طریق یک برنامه تلفن همراه کنترل کنید. بنابراین شیء اتوماسیون خانگی کاملاً قادر به جایگزینی پانل کنترل مرکزی است که نرم افزار اتوماسیون خانگی را تعبیه می کند.

یخچال متصل
یخچال نمونه جدیدی از اتوماسیون خانگی است که در سیستم اتوماسیون خانگی خانه ادغام شده است. این به سادگی مدلی است که توسط اینترنت با استفاده از یک پروتکل تعریف شده مانند Wi-Fi یا بلوتوث متصل شده است. به لطف این اتصال، کاربر می تواند از طریق تلفن هوشمند خود با دستگاه تعامل داشته باشد و از جمله موارد دیگر، دما را کنترل کند. پیشرفته‌ترین مدل‌ها حتی یک صفحه نمایش لمسی دارند تا ایده‌های مختلفی را برای استفاده از این دستگاه اتوماسیون خانگی، مانند مرور اینترنت، اما مهم‌تر از همه دسترسی به اطلاعات خاص مربوط به نگهداری مواد غذایی، امکان‌پذیر کند. به عنوان یک نمونه اتوماسیون خانگی، دستگاه شما را از موجودی مواد غذایی باقیمانده مطلع می کند و حتی لیست خرید شما را می نویسد که به فروشگاه شریک ارسال می شود. با کنترل دمای یخچال خود به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دست می یابید.

آینه متصل
آینه متصل جای خود را در حمام و همچنین در اتاق خواب یا اتاق نشیمن پیدا می کند. این دستگاه علاوه بر عملکرد اصلی خود به عنوان یک آینه، فناوری جدیدی را تعبیه کرده است که نمونه‌های مختلفی از کاربردهای اتوماسیون خانگی مانند گوش دادن به محتوای لیست پخش، مرور اینترنت، تبدیل به تلویزیون متصل، بررسی آب و هوا و اخبار را امکان پذیر می‌کند. ، یا به عنوان یک ساعت زنگ دار در صبح عمل کنید. به لطف سیستم تشخیص چهره، آینه‌های هوشمند حتی می‌توانند نور را بسته به فاصله‌ای که در آن می‌نشینید تنظیم کنند و برخی توصیه‌های زیبایی شخصی را ارائه دهند.

تلویزیون متصل
تلویزیون هوشمند چندین نقش را ایفا می کند. این یک نمونه عالی از یک شی اتوماسیون خانگی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.