من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

صنعت مراقبت های بهداشتی تماماً در مورد ایجاد اعتماد با بیماران است. پزشکان، پرستاران و سایر کارمندانی که در یک بیمارستان یا گروه پزشکان کار می کنند، همگی یک هدف مشترک دارند: کمک به مردم. این ایده ایجاد اعتماد باید به هر نمایندگی برندی که مشتری دارد، از جمله وب سایت آنها، فراتر رود. متأسفانه، با بسیاری از شیوه های مراقبت های بهداشتی، یک گرایش فراگیر وجود دارد که آنها نیازی به حضور آنلاین ندارند. در حالی که بسیاری بر این باورند که کسب و کار آنها باید صرفاً از طریق سیستم های ارجاع یا پلت فرم های بازاریابی سنتی ساخته شود، این به سادگی درست نیست. در هر صورت، یک بیمارستان یا مطب پزشک باید یک حضور آنلاین به خوبی توسعه یافته داشته باشد که یک تصور قابل اعتماد فوری ایجاد کند. خدمات طراحی سایت اصفهان

حالا چطور آن کار را انجام بدهیم؟ نگران نباشید، بیایید گرد و غبار آن وب سایت قدیمی را پاک کنیم و با برخی از روندهای اخیری که برای وب سایت های مراقبت های بهداشتی خود در نظر گرفته ایم، بیمارستان یا تمرین شما را زنده کنیم.


ساده تر است. این مهم ترین جنبه در طراحی یک وب سایت مراقبت های بهداشتی برای تجربه کاربر است. بیمارستان‌ها و گروه‌های پزشکان محتوای زیادی دارند، و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، بنابراین همیشه جنگی وجود دارد که چگونه می‌توان اطلاعات را به بهترین شکل ارائه کرد بدون اینکه کاربر را تحت فشار قرار دهد. ترفند این کار ایجاد یک چیدمان تمیز با فضای سفید فراوان و طرح‌های رنگی ساده است. این در مورد داشتن اطلاعات کمتر نیست، بلکه ساده کردن آنچه دارید است.

آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهید! ویژگی های برتری که بیماران شما می خواهند در وب سایت ببینند چیست؟ آیا آنها می خواهند یک مکان یا یک پزشک پیدا کنند؟ آنها مطمئناً باید بدانند که آیا بیمه آنها را قبول می کنید یا خیر. آنچه را که بیماران شما می خواهند سریع بیابند را شناسایی کنید و آن را به بخشی برجسته از صفحه اصلی تبدیل کنید.

بیمارستان عمومی اتحادیه


طراحی تعاملی. بر اساس یک مطالعه تکمیل شده توسط Search Engine Journal، از هر 4 جستجوی آنلاین 1 مورد بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. ضروری است که وب سایت های مراقبت های بهداشتی از این فرصت برای دسترسی به کاربران موبایل و تبلت استفاده کنند زیرا بسیاری از آنها به دنبال مطب های پزشک در نزدیکی محل خود هستند. خدمات سئو سایت در اصفهان

تجربه کاربری هماهنگ کننده رنگ چه متوجه شویم، ما به عنوان انسان طراحی شده ایم که تحت تأثیر سازمان و رنگ قرار بگیریم. بهترین کار، مخصوصاً در یک سایت مراقبت های بهداشتی، هماهنگ کردن پیوندها، دکمه ها، متن و حتی پیمایش برای داشتن رنگ خاص خود است. این به کاربر امکان می دهد اطلاعات را مرتب می کند تا یک فراخوان برای اقدام را ببیند و به سرعت بفهمد که انتظار می رود در آینده چه کاری انجام دهد.

بهینه سازی موتورهای جستجو را در آغوش بگیرید. تقریباً 80 درصد از مردم قبل از تصمیم گیری یا خرید به صورت آنلاین تحقیق می کنند. با ترکیب بهینه سازی موتورهای جستجو در سراسر یک سایت، می توانید توجه بیمارانی را که به دنبال بیمارستان ها یا گروه های پزشکان در شبکه های جستجو هستند، جلب کنید.

صفحه اصلی خانه همه چیز است... و منظور ما همه چیز است. همانطور که قبلا ذکر شد، بیمارستان‌ها و گروه‌های پزشکان می‌خواهند اطلاعات زیادی را درج کنند و معمولاً به بیشتر آن‌ها در صفحه اصلی نیاز دارند. به همین دلیل است که در بسیاری از سایت‌های بیمارستانی و مراقبت‌های بهداشتی، تعداد زیادی لینک در فوتر مشاهده خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم طرحی ایجاد کنید که مواردی را که بیماران بیشتر به دنبال آن هستند در بالای صفحه اولویت بندی کند. این را با بخش جداگانه‌ای دنبال کنید که اخبار، کلاس‌ها، سرویس‌های ویژه و هر چیز دیگری را که فکر می‌کنید برای نمایش مهم است، مورد بحث قرار می‌دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.