اتفاقات جدید در خانه هوشمند

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد


با گزارش رسانه‌های آمریکایی در مورد قفل‌های دیجیتالی که به دلیل به‌روزرسانی نرم‌افزار از کار می‌افتند، می‌خواستیم بفهمیم که در راهنمای خانه هوشمند چه اتفاقی افتاده است. ما با Johan Näreskog، مدیر نوآوری‌ها – سیستم‌های ASSA AB گپ زدیم، که آنچه را که در ایالات متحده اتفاق افتاد و اهمیت آزمایش، آزمایش، آزمایش همه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار را توضیح می‌دهد. شرکت هوشمند سازی ساختمان

محصول مورد نظر در ایالات متحده آمریکا از فناوری به نام FOTA - ارتقاء سفت‌افزار Over The Air استفاده می‌کند، یعنی ارتقاء نرم‌افزار از طریق اتصال به اینترنت، که به عنوان مثال انجام می‌شود. در تلفن همراهش جوهان می گوید، ما و دیگران اکنون در تلاش هستیم تا همین کار را با قفل های دیجیتال خود انجام دهیم.


- به ندرت در قفل هایی که خود از طریق شبکه به آن متصل می شوند، مشکلاتی وجود دارد، سپس قفل می تواند خود به روز رسانی را مدیریت کند، سپس سخت افزار شبکه را برای به روز رسانی اسکن می کند تا مطمئن شود به روز رسانی جدیدتری وجود ندارد.

راه حل های دیگر آفلاین هستند، سپس باید بررسی کنید که چه چیزی در ارتباط با قفل آنلاین است. پاسخ این سوال معمولا یک تلفن همراه است. در این موارد، شما تلفن و قفل را از طریق یک برنامه متصل می کنید. سپس تلفن می تواند بفهمد که آیا نرم افزار جدیدی برای آپلود در قفل وجود دارد یا خیر. این یک راه ساده برای بروزرسانی قفل های دیجیتالی است که خودشان به شبکه متصل نیستند، اما گهگاه به نرم افزار جدید نیاز دارند. او ادامه می دهد که FOTA آینده ما و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان فناوری است.

در صنعت چه اتفاقی افتاده است؟


- شرکتی در ایالات متحده وجود دارد که با قفل هوشمند درب، عمدتاً بازار AirBnb را هدف قرار داده است. آنها عملکرد FOTA را پیاده سازی کردند و بنابراین محصولات به روز شدند، اما در طول یک به روز رسانی آنها آزمایش عملکرد Over-The-Air را از دست دادند (به هر حال این بخشی از نرم افزار است). این بدان معنی است که به روز رسانی های بعدی نمی توانند در قفل آپلود شوند. ناگهان، مشتریان با قفل های غیرفعال ایستاده بودند که نمی توانستند به روز شوند. صدها قفل دیجیتالی را که در خانه‌های اجاره‌ای مردم بود، تحت تأثیر قرار داد، همانطور که در مورد آن نوشته شده است. شرکت خانه هوشمند

در صنایع دیگر، عملکرد ارتقا اولین چیزی است که آزمایش می شود، دقیقاً به این دلیل که اگر باگ یا خطایی در نرم افزار پیدا کردید، باید بتوانید به سرعت با یک ارتقاء جدید این موارد را برطرف کنید. باید تست کنید که بتوانید نسخه جدید را با نسخه قبلی دانلود کنید.

همچنین بخوانید: چیزهای متصل در خانه، عضلات برای هکرهای اینترنتی

چرا این مهم است؟

- ما باید درک کنیم که رسیدگی به محصولاتی که در جهت بازار مصرف هستند با بازار b2b و همچنین محصولات دیجیتالی کاملاً متفاوت است. تا حدودی به این دلیل که اثرات عدم دقت در یک محصول که افراد خصوصی با آن ارتباط دارند بسیار بیشتر می شود، به دلیل از حجم محصولات موجود در بازار

مصرف کنندگان امروزی چیزهای متفاوتی را انتظار دارند و به روش های کاملا متفاوتی با هم ارتباط برقرار می کنند که باید به آن عادت کنیم. یادآوری محصولات برای ما بسیار دشوار است. ما نمی توانیم فقط از مشتری بخواهیم که با محصول شکسته خود وارد شود، مانند یک ماشین. بالاخره مشتری باید قفل را از درش بردارد و قفل موقت روی آن بگذارد تا خانه یا ملک در امان باشد، این خیلی پیچیده‌تر است. عنصر دیجیتال در محصولات همچنین به این معنی است که مصرف کنندگان انتظارات متفاوتی دارند، چیزهایی که امروز خریداری می کنید فقط باید کار کنند. ما باید نسخه ها و محصولات جدید را آزمایش کنیم، آزمایش کنیم، آزمایش کنیم تا مطمئن شویم همه چیز کار می کند.

این چه تاثیری بر مصرف کنندگانی دارد که به دنبال خرید قفل های دیجیتال در آینده هستند؟


- ما هنوز محصولی در بازار نداریم که از فناوری FOTA استفاده کند، اما در راه هستیم. من فکر می کنم مصرف کنندگانی که به قفل های هوشمند علاقه دارند باید به این فکر کنند که قفل خود را از چه کسی می خرند. آیا سازنده ای است که من احساس می کنم ایمن و پایدار است و در صورت بروز مشکل در به روز رسانی نرم افزار یا اتفاق دیگری می تواند به من کمک کند؟ در آنجا، مصرف کننده باید خودش تصمیم بگیرد که کدام محصول و سازنده را کمی می خواهد، زیرا در نهایت در مورد محصولی است که باید ایمن و قابل اعتماد باشد.

قفل دیجیتال محصولی است که به کمک و تسهیل زندگی روزمره برای کاربر کمک می کند. حتی اگر راحتی و سهولت استفاده در محصولات اصلی باشد، این دلیل کافی برای ناامن بودن نیست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.