اهمیت وردپرس برای طراحی سایت

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

افزونه هایی برای کمک به امنیت، سئو، صدا و تصویر و حتی بررسی تعداد کلمات و استفاده شما در تمام مقالات وبلاگ شما وجود دارد. آموزش وردپرس در اصفهان

برخی از انواع پلاگین های محبوب تر عبارتند از:

تجارت الکترونیک (ووکامرس محبوب ترین است)
امنیت (Jetpack یا Sucuri به نام چند مورد)
SEO (Yoast یا All-In-One SEO؛ من Yoast را ترجیح می دهم)
فرم های تماس (فرم های نینجا یا فرم تماس توسط فرم های WP)
صفحه سازها (صفحه ساز بر اساس سایت Origins)

البته، شما نمی خواهید افزونه های زیادی در سایت وردپرسی خود داشته باشید. تعداد زیاد افزونه ها یا تم ها سرعت سایت شما را کاهش می دهد - حتی افزونه ها و تم هایی که فعال نیستند.

این به این دلیل است که وردپرس هر یک از آنها را بررسی می کند وقتی شخصی از سایت شما بازدید می کند و می پرسد: "آیا این یکی کار می کند؟ آیا این یکی کار می کند؟ آیا این یکی کار می کند؟" و قدرت پردازش خود را صرف تلاش برای تعیین اینکه چه اقداماتی باید انجام دهد و کدام یک را نادیده بگیرد.

دلیل دیگر امنیت است. پلاگین های قدیمی گاهی اوقات دارای نقص های امنیتی هستند و یکی از دلایل ارتقاء آنها، وصل کردن این حفره ها است. اما اگر افراد بد بتوانند افزونه ای با نقص پیدا کنند، از آن برای نفوذ به وب سایت شما استفاده خواهند کرد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در آژانس لایت

این بدان معنی است که نه تنها باید مضامین و افزونه های غیرفعال خود را حذف کنید، بلکه باید آنها را به طور منظم به روز کنید (به شماره 5 مراجعه کنید). زمانی را یک بار در هفته برنامه ریزی کنید که در صورت نیاز همه چیز را در وبلاگ خود به روز کنید. (فقط به یاد داشته باشید که به نسخه های 0.0 آپدیت نکنید.)

مطالب مرتبط: نحوه افزودن افزونه به وردپرس

بازگشت به بالا

7. کمک همه جا هست


چرا وردپرس راهنما Matchsticks؟

وردپرس یک پلتفرم منبع باز است که افراد در سراسر جهان در آن مشارکت دارند و آن را بهتر می کنند.

آنها همچنین میلیون ها نفر دارند - میلیون ها! - از کاربران آگاه که می توانند به شما در حل مشکلات و پاسخ به سوالات کمک کنند. به همین دلیل است که وردپرس توسط تقریباً یک سوم وب‌سایت‌های موجود در اینترنت استفاده می‌شود: این وردپرس بسیار قوی و قدرتمند است و ارتش واقعی از مردم آن را بهتر می‌کنند. (و به همین دلیل است که اگر مجبور به استخدام یک طراح برای ایجاد وب سایت خود هستید، باید از وردپرس استفاده کنید: طراحان زیادی وجود دارند که حتی اگر از طراح خود ناراحت شوید، می توانید به راحتی یکی دیگر را پیدا کنید.)

جامعه آنلاین بسیار فعال است، و من دیده ام که برخی از باطنی ترین و فنی ترین سؤالات درباره چیزهایی که حتی نمی دانستم وجود دارند، پاسخ داده شده است. و ده ها نفر بودند که همگی به این سوال پاسخ می دادند.

همچنین آموزش ها و فیلم های متعددی در مورد نحوه استفاده از وردپرس وجود دارد و مستندات آن نیز گسترده است. بهترین از همه، شما حتی می توانید برای ارسال سوالات خاص یا جستجوی پاسخ به انجمن های وردپرس دسترسی داشته باشید. (فراموش نکنید که انجمن راهنمای وردپرس GoDaddy را نیز بررسی کنید.)

حتی بهتر از آن، خدمات مشتری برنده جایزه GoDaddy 24/7/365 در دسترس است.

بازگشت به بالا

مراحل بعدی

چرا وردپرس؟ حالا تو می دانی. بنابراین مراحل بعدی شما چیست؟


اگر می‌خواهید یک سایت وردپرس راه‌اندازی کنید، کارهایی که باید انجام دهید:

یک راه حل میزبانی، مانند میزبانی وردپرس مدیریت شده GoDaddy یا میزبانی وردپرس سازمانی Pagely دریافت کنید.

جادوگر شروع سریع به شما کمک می کند تا سایت جدید خود را سریع راه اندازی کنید. به چند سوال اساسی در مورد کسب و کار خود پاسخ دهید و جادوگر شروع سریع از داده ها برای کمک به انتخاب یک موضوع و شروع پر کردن داده ها در سایت خود استفاده می کند.

افزونه ها را اضافه کنید تا به شما در اجرای سایت کمک کند. اول، چیزی برای کمک به امنیت و دیگری برای کمک به سئو - JetPack و Yoast دو تا از پرکاربردترین افزونه‌ها برای این کار هستند. هر چیز دیگری می تواند بعد از آن بیاید اما از اینجا شروع کنید.

در صورت نیاز صفحات جدید و مقالات وبلاگ را اضافه کنید. حداقل یک مقاله در هفته در وبلاگ منتشر کنید.

آموزش ها را بخوانید و ویدیوها را تماشا کنید تا به هر سوالی که دارید پاسخ دهید. با خواندن کارهایی که برخی از متخصصان وبلاگ نویسی انجام می دهند، تکنیک ها و بهترین روش ها را بیاموزید. چیزهای جدید را امتحان کنید و از آزمایش کردن نترسید.

برنامه ای برای نگهداری و به روز رسانی منظم وبلاگ خود تنظیم کنید. مطمئن شوید که به طور منظم از وبلاگ خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید.

باز هم، وردپرس فقط برای وبلاگ ها یا وب سایت ها نیست. این یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است و بیش از 30 درصد از وب سایت های جهان را در اختیار دارد.

هنگامی که آن را امتحان کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که چرا وردپرس بسیار محبوب است. بنابراین، مهم نیست که کسب و کار شما چیست یا به چه کاری نیاز دارید که وب سایت خود انجام دهد، می توانید آن را با وردپرس انجام دهید. افراد زیادی در حال حاضر این کار را انجام می‌دهند، و شما می‌توانید کمکی را که برای واقعی کردن وب‌سایت خود نیاز دارید، دریافت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.